bolletje Geplaatst 19 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 Help waar is Mini nou??????? O jee die is de tent aan het afbreken. Wie heeft die kleine nu een hamer gegeven? nancy, karin123, Tatum en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 Bob de Bouwer gaf haar een hamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 (bewerkt) 37 minuten geleden zei niks: Bob de Bouwer gaf haar een hamer. Je kunt niet jong genoeg leren omgaan met gereedschap. 19 november 2021 bewerkt door Bob Tatum en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 (bewerkt) ..... en met emancipatie; 19 november 2021 bewerkt door lady jane Tatum en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Nou als ie kan het liefst zelf, of Bob ff lief aankijken lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Zo mensen, voor vanavond gaan we in ieder geval dineren buiten de deur. Dit is een cadeautje van de kerstman. We zitten in Berlijn en voor wie wil, kan de stad even bezoeken. Wel mondkapje meenemen want de Duitse politie staat erom bekend dat je, als je je niet aan de regels houdt je een uur met blote voeten in de sneeuw moet staan. Voor we weer gaan slapen gaan we ons eerst lekker warm maken. karin123 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 ARRENSLEE-PACT: Bolletje Lika Claudius Karin Lieke Maja Bob Ikkanhet Angelheart Nancy Niks met mini Forza Jane Jannigje Quinn Tatum IJsvogel Artax Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Whoehoe, ik doe ook mee @Artaxik heb je er ook tussen gezet. Mooie kerstboom (zo moeten ze er toch een beetje uitzien vinnik). Hoewel ik er ook wel eens een helemaal in het zwart heb gehad en daar de kerstvisite lichtjes mee heb getraumatiseerd Er hingen ook glinsterende spinnen en vleermuizen in. Ach…jeugdsentiment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Die teddybeer onder de kerstboom is trouwens voor mij. Dan weten jullie het vast. niks en bolletje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Op 17-11-2021 om 20:06 zei Forza: Zeker ben ik zover! Lust er iemand arretjescake? Welke arretjescake? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Geef mij maar een patatje oorlog. Hardgebakken en veel zout graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 6 uur geleden zei Reacher: Die teddybeer onder de kerstboom is trouwens voor mij. Dan weten jullie het vast. Je bent nu niet meer lievelingstante ben ik bang. Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Op 16-11-2021 om 15:56 zei Bob: ARRENSLEE-PACT: Bolletje Lika Claudius Karin Lieke Maja Bob Ikkanhet Angelheart Nancy Niks met mini Forza Zeg @Bob je hebt mij uit de slee gekieperd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 2 uur geleden zei niks: Je bent nu niet meer lievelingstante ben ik bang. Ha! Maar ik ben er nog hè? (Of ben ik nou in de war?) Nee, ik vergis me niet: Mini stuurde me dit net. nancy, niks en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 42 minuten geleden zei Jannigje: Zeg @Bob je hebt mij uit de slee gekieperd. Oh duizend maal excuus, Jannigje, dat was natuurlijik niet de bedoeling. Hoe kon ik dat nou doen? Ik wordt een warrige oude man, blijkbaar. Dit was nog in mijn betere tijd. Toen was ik ook nog niet zo dik als nu. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Eeeehh, ik ga even niet naast je zitten in de slee, sorry. Warrig? Eerder HYPER. En niet Mini laten schrikken hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Jullie zijn al vertrokken, toch? Goede, gezellige, leuke,droge en veilige reis allemaal. 13 minuten geleden zei Bob: ... Ik wordt een warrige oude man, blijkbaar. Als dat alles is dan ben je er volgens mij op vooruitgegaan in vergelijking met hoe je er in je 'betere tijd' aan toe was.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 november 2021 Rapport Share Geplaatst 21 november 2021 Deze voor mini maar dan. Reacher en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2021 (bewerkt) Goeie morgen iedereen, En????? hebben we goed geslapen allemaal? Vandaag vliegen we richting het Russische winter-wonder landschap. Kijk eens mensen hoe vinden jullie die? Zijn die gebouwen niet prachtig? En hier gaan we vanmiddag eten. 21 november 2021 bewerkt door bolletje nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2021 En deze staat klaar voor onze mini, want wat doet ze het goed hé? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 november 2021 Rapport Share Geplaatst 21 november 2021 2 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen iedereen, En????? hebben we goed geslapen allemaal? Vandaag vliegen we richting het Russische winter-wonder landschap. Kijk eens mensen hoe vinden jullie die? Zijn die gebouwen niet prachtig? En hier gaan we vanmiddag eten. Mooooooooi zeg! Ik wilde de beer teruggeven aan mini maar nu blijkt dat ze al een kaartje aan @Jannigjeheeft gestuurd om te zeggen dat haar lievelingstante is en @Quinnhaar al een nieuwe heeft gegeven kan ik de mijne net zo goed houden toch? Bovendien heb ik er al mee geslapen. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 november 2021 Rapport Share Geplaatst 21 november 2021 Ok ze mag die van mij ook wel lenen Hebben bedoel ik. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2021 Hoezo Artax heb je erwtensoep gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 november 2021 Rapport Share Geplaatst 21 november 2021 Oh wat lief @Quinn, lievelingsoom nu hoor! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 november 2021 Rapport Share Geplaatst 22 november 2021 Mini mag mijn beerdiertje ook wel hebben als ik dan weer een van de lievelingstantes word? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden