Bob Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 (bewerkt) Ik neem jullie wel mee op een zweefvlucht boven de Italiaanse Alpen. 29 december 2021 bewerkt door Bob Artemis, Reacher en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 december 2021 Rapport Share Geplaatst 29 december 2021 Nee ik ben dat niet zelf, maar ik heb daar wel gevlogen. Da's al weer 20 jaar geleden, hoor. Nu heb ik al lang geen geldig vliegbewijs meer. lady jane, karin123, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 11 uur geleden zei Bob: Ik neem jullie wel mee op een zweefvlucht boven de Italiaanse Alpen. Vet gaaaaaaf !!! ik ga straks op mijn gemak kijken. Ik heb ook een keer zweefgevlogen, met een piloot en ik mocht sturen. Onvergetelijke ervaring was dat, die stilte, die vrijheid, alsof je een vogel bent dank je @Bob Bob, karin123 en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 ohhh ik ook Artemis, heb er nog een foto van wat een stilte en mooiigheid zo hoog he en je piloot wanen, ik vond het magisch Reacher, karin123 en Artemis reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Tijd om te landen! Of doen we oud en nieuw in de lucht? Zeg het maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Ik heb in ieder geval een mooie nieuwe kat over gehouden aan onze trip Hij volgt me overal karin123, Artemis en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 3 minuten geleden zei denise2: Kan ik nog mee met het karretje? Om de laatste 2 dagen te overleven Tuuuuuuuurlijk. Kom op, moet lukken!! Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Reacher, Artemis en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 schattig toch? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Doe nu maar zoet mee @Artax lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 (bewerkt) Ik heb nog twee toepasselijke costuums over. Wie? 30 december 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 59 minuten geleden zei lady jane: Ook echt met die drukknoopjes in het kruis zodat we het luiertje snel kunnen verschonen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 1 uur geleden zei denise2: Kan ik nog mee met het karretje? Om de laatste 2 dagen te overleven gelijk weer mee in de arrenslee, hop on Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Op 29-12-2021 om 10:43 zei lady jane: we hebben je gemist Bol fijn dat je er weer bent Dank je wel lieverd. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Ja het jaar zit er bijna op @Artax en alle anderen. Heb wat kinderchampagne om samen te toasten vanavond. karin123 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Ik zit er nog hoor. Of nou ja, ik zit er weer, moest natuurlijk wel skydivend de bergen bergen af. Vandaag heb ik hergenoten van dit https://libris.nl/boek?authortitle=kazuo-ishiguro/klara-en-de-zon--9789025470029 En vanavond ga ik voor deze nostalgie https://m.imdb.com/title/tt1869454/ In een onesie. niks en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 En ik heb oliebollen gebakken. Veel oliebollen... Lika en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 (bewerkt) ik heb thee gezet, veel thee, met wat lekkers, morgen goede voornemens 31 december 2021 bewerkt door Artemis 1 letter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 namens Koh en mijzelf, wat lekkere Letse Piragi een hele mooie, warme avond en tot morgen. we laten niemand los vannacht he frummers? Artemis, Lika en Maverick reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Nee, we houden ons vast, Artemis en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 meer thee dus lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 special voor de mannen wat Mens Tea erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 2 uur geleden zei Artax: Hopelijk heb ik iedereen eruit gevist en ben ik niemand vergeten. Ik wens jullie allemaal een acoholvrij 2022 Je hebt mij er niet uitgevist. Ik zat ook nog ergens. Indien nodig, hier zijn oordoppen, zoek maar een leuk kleurtje uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Ik heb allemaal forten gebouwd voor mij en de katten Socrates zit aan mijn vriend vastgeklampt en ik troost de rest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Dus ik heb graag alle overige oordopjes @Jannigje. Voor mij en de katten. jullie zullen je wel redden met peterselie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden