Claudius Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 Ik lees de draad van gisteravond en begin de dag met schaterlach. Groeten uit Limburg, het is hier mooi, gisteren kwam de ondergaande zon fenomenaal tevoorschijn tussen een paar mistflarden door en de herfstkleuren maakten er helemaal een feest van. Eens kijken wat de dag vandaag gaat brengen, dat zal wel weer veel soeps zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 Goeiemorgen @Claudiusen @Yana Ben je in Limburg @Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 2 minuten geleden zei Yana: Ja O welke buurt tenminste als je dat kwijt wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 Nu nog helemaal in het zuiden, niet ver van Maastricht maar eerdaags kom ik jouw kant op, dan moet ik bij Roermond in de buurt zijn en dan nog naar Drenthe, vermoedelijk langs Bergen en daarna naar Den Haag en Gorinchem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 Ow leuk Maastricht is heel mooi. Valkenburg trouwens ook gaan wij normaal 2 keer per jaar heen. Nu met corona jammer genoeg niet. Ja Roermond dan kom je inderdaad in onze buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 @Yanain Nederland? Dat is een leuk idee Ik heb alweer een dood muisje gevonden, vanwege die ontdekking een half uur hoog gegild in C toon. Een begrafenisje geregeld en uitgevoerd, ‘amazing grace’ erbij geneuried. En het is nog maar acht uur. fleurtje en Yana reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 Goedemorgen lief zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 Hier alleen regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 2 minuten geleden zei Etty: Wat een fijne begroeting:) De kapper heeft teveel van mijn haar geknipt. Nu zit het netjes. Ik wil rommelig haar. Ik heb een zwak voor zonnetjes Vanuit mijn punk tijd weet ik dat zeep in je haar voor een *kuch* zeer rommelig effect kan zorgen maar ik heb een vermoeden dat jij die tip wel kent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 Afwachten maar tot het weer langer is? Oeh of met nat haar gaan slapen. Dat heeft ook een Albert Einstein effect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 Morgen. @Etty zo'n grote pot groene gel uit de supermarkt. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 Dwars zonder doem. Die houden we erin. Boks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 23 minuten geleden zei Reacher: @Yanain Nederland? Dat is een leuk idee Ik heb alweer een dood muisje gevonden, vanwege die ontdekking een half uur hoog gegild in C toon. Een begrafenisje geregeld en uitgevoerd, ‘amazing grace’ erbij geneuried. En het is nog maar acht uur. Wat ben je toch een heerlijk mens hé. fleurtje en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 Goeie morgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 20 minuten geleden zei Etty: Wat een fijne begroeting:) De kapper heeft teveel van mijn haar geknipt. Nu zit het netjes. Ik wil rommelig haar. Koppie even in de centrifuge doen Etty Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 Goedemorgen @Quinn en @bolletje Ik moet aan de slag, tot later! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 Goedemorgen toch nog ergens laat in de nacht als een blok in slaap gevallen tot ik met pijn in me rug wakker werd en er echt uit moest,had nog wel een tijdje verder kunnen slapen. maar he! de wind komt uit de goede hoek,de meerkoetjes doen vrolijk hun ding. voel me best oké eigenlijk. jullie weten half niet hoe blij ik ben dat ik uit die klote binge ben. oké de derde dag is vaak een lastige maar ik ga er vandaag wat van maken al weet ik nog niet wat karin123, bolletje, Musashi en 7 anderen reageerden hierop 10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 31 minuten geleden zei Etty: Ik wil rommelig haar. een zielsgenoot♥ ik mijd kappers zoveel mogelijk en heb nu een Mar. herenkapper. Hij begint te leren wat ik wil (vindt het nog steeds raar, ik ben geloof ik de enige vrouwelijke klant) 's morgens klitten uit borstelen en dan met de handelen rommelig maken helpt. Minder met zeep wassen ook. Maar kappers houden van netjes, zucht.....(vriendinnen ook zucht.....) goeiemooie morgen frummers en Yana, wat leuk dat je Nederland opzoekt. karin123 en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 42 minuten geleden zei Reacher: @Yanain Nederland? Dat is een leuk idee Ik heb alweer een dood muisje gevonden, vanwege die ontdekking een half uur hoog gegild in C toon. Een begrafenisje geregeld en uitgevoerd, ‘amazing grace’ erbij geneuried. En het is nog maar acht uur. Denk eraan, de buren hebben oren! (Of ging dat gezegde anders?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 Nah, ik ga maar eens uit bed. Douchen. En dan met m'n vingers door het haar en klaar. Slordig is sexy. lady jane en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Nah, ik ga maar eens uit bed. Douchen. En dan met m'n vingers door het haar en klaar. Slordig is sexy. Ik heb een sexy huis en tuin. fleurtje, nancy, Lika en 3 anderen reageerden hierop 2 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 november 2021 Rapport Share Geplaatst 13 november 2021 (bewerkt) Goedemorgen Ik wou ook altijd rommelig haar. Lang heel erg veel werk aan gehad, want ik heb zulk zacht steil babyhaar dat het ALTIJD netjes zit. Heb het opgegeven. Haarclip erin en klaar. Haar en ik blij. Maar een kapper vinden die er niet IETS van wil maken, is niet zo eenvoudig… Tegenwoordig geef ik heel duidelijke instructies. Moet nog kapper vinden in mijn nieuwe buurt waar ik me vertrouwd voel. Morgen toevallig een afspraak. 13 november 2021 bewerkt door Lika karin123 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden