Toos Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Groentecurry, zelfgemaakte tzatziki met radijsjes en kwark met zwarte bessen na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 (bewerkt) Wat leuk @Bor! 7 november 2021 bewerkt door niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Afhaal chinees, elke zondag mogen we van ons zelf afhalen en iedere week wat anders. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 2 minuten geleden zei karin123: Afhaal chinees, elke zondag mogen we van ons zelf afhalen en iedere week wat anders. Doen wij ook wel eens, maar niet elke week. Meestal laten we het dan bezorgen. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 (bewerkt) ik ken alleen blauwe bessen zal eens googlen aha van de cassis 7 november 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 (bewerkt) 10 uur geleden zei Yvonne: wat heerlijk dat je zo fijn hebt kunnen werken. Koesteren dat gevoel hoor. Dat doe ik ook @Yvonne, door dit soort ervaringen hou ik het vol denk ik. Dat ondanks alles ook deze momenten er zijn. 8 uur geleden zei knakker: Het leven kan soms ineens vriendelijk uit de hoek komen hè? 8 uur geleden zei knakker: waarom in godsnaam gaan mensen midden in de nacht naar een museum? Mooie omschrijving, vriendelijk. Ja het kwam als een verassing. Zeker nadat ik ‘s middags nog met een verloren gevoel op de fiets een gratis boompje voor mijn tuin had gehaald. Dat haalde me niet uit mijn groef. Maar het hele gebeuren gisteravond dus wel. Het was een combinatie van geïnteresseerde bezoekers en met elkaar iets moois kunnen doen en aan het eind met voldoening terug kunnen kijken op een geslaagde avond. De “nacht” duurde ivm Corona maar tot 0.00 uur, wat ik heel plezierig vond. Tot 2.00 uur hoeft voor mij niet. Voor veel mensen is het idee dat ze gratis een museum mogen/kunnen bezoeken aantrekkelijk blijkbaar. Zeker als er nog allerlei leuke dingen georganiseerd worden. Het voelt voor hen als uitgaan denk ik. 7 november 2021 bewerkt door Jannigje Een e Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 5 uur geleden zei Zbb: Onbekende angst,bang om gek te worden,geen controle meer over mezelf te hebben. is dat raar? Voor mij ook niet raar, nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 @Jannigje zag er wat van op tv. Zag er leuk uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Ja, dat snap iIk @jopie. Zo echt iets samen doen had ik al een hele tijd niet meer meegemaakt. Weten maar ook voelen dat mijn steentje bijdroeg aan het geheel. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 2 minuten geleden zei niks: @Jannigje zag er wat van op tv. Zag er leuk uit. Wat het extra leuk maakt is dat mensen over het algemeen goed gemutst zijn, dan begin je al met een voorsprong. Sommigen komen nooit in een museum, maar vinden zo’n avond dan wel leuk. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Ik begreep dat mensen meer in 1 museum bleven. Als mini wat ouder is, willen wij een museum jaarkaart. Zoveel te zien en te beleven ook voor kinderen. nancy en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Nee hoor @niks, de meeste mensen doen verschillende musea aan. Ze hoefden maar in 1 museum hun QR code te laten zien, kregen dan een polsbandje en konden vervolgens overal naar binnen. Wij hadden 1003 bezoekers. niks en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Hoe is het vandaag gegaan @Zbb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Tot morgen weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 @Jannigje Heb je nog kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Ja redelijk @Claudius, jij niet zag ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Veel te weinig geslapen, en nu weer klaar wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2021 Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 slaapwel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 @Borik stuur je een dromenvanger. Misschien helpt dat. Welterusten Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2021 Slaap lekker @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 november 2021 Rapport Share Geplaatst 8 november 2021 19 uur geleden zei Quinn: En nou heb ik nog twee bekentenissen. 1 ik lees elke week de kilokiller, omdat ik @Yvonne zo leuk vind. 2 ik stak net een peuk op, twee trekjes, hoestbui, uit, maar toch. Blegh. 1. 2: lady jane en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 november 2021 Rapport Share Geplaatst 8 november 2021 @Delaropejij bent ook lief als je niet drinkt Als je drinkt ben je een grote zeikerd Heb ik uitgeprobeerd en dat werkt. Ik denk alleen in wifi. Ik heb ook merknamen genoemd maar geen strafpunten of iets dergelijks. Ze houden je gewoon in de gaten Ze weten natuurlijk dat als jij alleen al dingen tikt met alcohol erin dat je begint te zuipen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 8 november 2021 Rapport Share Geplaatst 8 november 2021 Ik ook van jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden