Sowhat Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Zbb, neem het aanbod aan. Geen plaats voor valse schaamte dat je zou tegenvallen. Daar gaat het nu niet om, het gaat nu over nuchter worden en blijven! karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Boekanier: Dat is onzin @karin123, dat kan je niet zien na 2 biertjes! Ik ben goed bezig, ik blokkeer leden die onzin verkopen. @Etty komt daar nu ook bij. Tering daar wordt je depressief van als je dat leest. @Lieke7777 is de volgende, nooit is er wat goed. Alles moet je omdraaien. Jou lees ik graag, direct, geen blabla, en gelukkig zijn er zo meerdere. Ik kan ook lezen wanneer je drank op hebt ook al zal het niet veel zijn . Je hebt dit zelf helaas niet in de gaten. Nog even en dan heb je het hele forum geblokt , zal gezellig zijn in je eentje .. 6 november 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 1 uur geleden zei Boekanier: Waarom krijg ik geen commentaar van @spirit Waarom krijg ik geen commentaar van @Zbb Waarom krijg ik wel commentaar van labiele @Lieke7777 Ga eerst eens met jezelf aan de slag voordat je commentaar levert. Omdat ik een betweter ben , krijg je van mij commentaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 2 minuten geleden zei Boekanier: Zielig is je verklaring! Jij bent goed, de rest is slecht! Welke verklaring? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 17 minuten geleden zei Boekanier: Wat bedoel je hiermee sukkel? Dat iedereen die alcohol gebruikt hier niet welkom is? Nee hoor iedereen kan drinken en gewoon op het forum komen wat mij betreft als respect maar het belangrijkste blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 O heb net ff terug gelezen. Besloten naar lachen om homevideo's te gaan kijken. Tot morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Voor iedereen Claudius reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 @Zbb bedankt dat je in contact bent gebleven vandaag. Dat heb je goed gedaan. karin123 en Hadocque reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 3 uur geleden zei Zbb: Ergens zou ik dat wel willen ja weet je ,het liefste zou ik iemand hebben die me bij me hand pakte en me door het leven heen lijd. iemand die voor me zorg en me laat voelen dat ik er toe doe. ik vind het leven maar moeilijk Ik heb dit lang net zo gevoeld @Zbb Totdat ik ontdekte dat ik het echt zelf moet doen. En gek genoeg werd het toen makkelijker. Moeilijk te omschrijven. Maar als ik het alleen ben. Dan ben ik zelf verantwoordelijk. PUNT. Toen merkte ik dat ik ‘het’ (leven) aan kan. Zelf. Ik denk en weet eigenlijk wel zeker dat dat ook voor jou geldt. Houd vol. nancy, karin123, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Sterkte @Tatum ook karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Ik had deze middag voor de verandering dit. karin123 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Ik ben net gebeten of gekrabt door een wilde muis lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 2 minuten geleden zei Reacher: Ik ben net gebeten of gekrabt door een wilde muis Oppasssen voor hondsdolheid . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 De katten vangen vaak muizen en nemen die dan mee naar binnen. Ik red ze dan door de katten weg te halen en even in een andere kamer op te sluiten. De muizen gaan er dan vandoor. Maar mijn vriend zei laatst peinzend -terwijl er een muis voorbij rende- dat hij niet had verwacht plots zoveel last te hebben van muizen nu er vijf katten in huis wonen. Oeps. Maar deze muis had een slecht humeur geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 5 minuten geleden zei Claudius: Oppasssen voor hondsdolheid . Serieus? Even googlen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Serieus? Even googlen. https://www.gezondheidenwetenschap.be/eerste-hulp/eerste-hulp-bij-hondsdolheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 3 minuten geleden zei Reacher: Serieus? Even googlen. Titanus spuit halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Zo, net terug van de bioscoop met kleindochter. We keken naar de nieuwste film van Sinterklaas. " Goh, Nancy, daar was je twee weken geleden toch ook al heen geweest met je kleindochter?? " Ja, dat klopt. Maar ze wilde nog een keer naar de bioscoop en dan persé deze film. Viel niet tegenaan te praten, hahahaha! Dus ja, daar gingen we weer karin123, Sowhat, Lika en 4 anderen reageerden hierop 4 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Hondsdolheid komt niet meer voor in Nederland of in Belgie @Claudius Schrik me een hoedje. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Titanus spuit halen. Die heb ik al van twee jaar terug toen ik varkens ging knuffelen en de varkens liever anderhalve meter afstand hielden. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Waarom sad emotiocons op mijn 2 berichtjes @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 1 uur geleden zei Boekanier: Dat is onzin @karin123, dat kan je niet zien na 2 biertjes! Jawel heel goed zelfs anders vroeg ik het niet Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 1 uur geleden zei Boekanier: Dat is onzin @karin123, dat kan je niet zien na 2 biertjes! Ik ben goed bezig, ik blokkeer leden die onzin verkopen. @Etty komt daar nu ook bij. Tering daar wordt je depressief van als je dat leest. @Lieke7777 is de volgende, nooit is er wat goed. Alles moet je omdraaien. Jou lees ik graag, direct, geen blabla, en gelukkig zijn er zo meerdere. Ik kan ook lezen wanneer je drank op hebt ook al zal het niet veel zijn . Je hebt dit zelf helaas niet in de gaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 6 november 2021 Rapport Share Geplaatst 6 november 2021 Heb ik vroeger ook een keer gehad @Reachertoen we nog een kat hadden. Hij ving ook vaak muizen en bracht ze mee naar huis. Een keer leefde de muis nog en wilde hem afpakken en dat doe ik dus nooit weer want had de muis aan mijn duim hangen, tanden vastgebeten Ook geen spuit gehaald. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden