Lika Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Manlief heeft dag in ziekenhuis doorgebracht na fietsongeluk. Het had verl erger kunnen aflopen, maar hij heeft wel een lastige breuk. lady jane en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Ik ben er moe van. De spanning. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 (bewerkt) x 17 december 2021 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Sterkte voor jou en manlief @Lika en welterusten. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Mijn oma kwam uit Groningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 november 2021 Rapport Share Geplaatst 1 november 2021 Tjonge wat veel noorderlingen. Zijn er ook nog mensen die een beetje of veel Fries bloed door de aderen vloeit? Of blijven @Boren ik de enigen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 (bewerkt) Gefeliciteerd @Lieke7777met de officiële afsluiting van de toezicht-tijd! En zo verdiend, je werkt er hard voor en je geeft veel. 2 november 2021 bewerkt door Maja Zin liep niet Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 Mijn oma was Fries van geboorte, maar zij was al overleden voor ik geboren werd, heb mijn ouders zelfs nooit over Friesland gehoord, dus of die genen nog tellen? ... En ik heb meer dan 25 in Friesland gewoond, telt dat ook @Jannigje? Overigens woon ik nu een dikke 3 jaar in Groningen en eerlijk gezegd voel ik me meer Groninger dan dat ik me ooit Fries heb gevoeld. Wat een heerlijke provincie om te wonen, en ja, wat een vriendelijk provincie met vriendelijke mensen, dat klopt hoor @Kohtje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 8 uur geleden zei Jannigje: Tjonge wat veel noorderlingen. Zijn er ook nog mensen die een beetje of veel Fries bloed door de aderen vloeit? Of blijven @Boren ik de enigen? Sco'ish, mag dat ook? Hadocque, Reacher en karin123 reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 Hier ook n Fries, hoor. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 Hier een echte Tukker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 En hier een rasechte Limburgse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 Ik ben een mengelmoes van Randstad en Groningen . Opgegroeid naast de IJssel in het oosten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 14 minuten geleden zei Boekanier: Ik vond je postings al zo slaapverwekkend , nu weet ik waarom! Dan lees jij mijn postings maar dan kan je lekker slapen en hoef je niet te drinken Reacher, Hadocque en lady jane reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 Met Fries getrouwd geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 3 uur geleden zei Bob: Sco'ish, mag dat ook? Ook lekker noordelijk ja. Sco'ish en Latvian, beide zo'n beetje even noordelijk. Van vaderskant (LV) zou ik dus wat gewend moeten zijn, en van moeders kant loopt er Fries, Deens en Zweeds bloed door m'n aderen, dus ook van die kant zou ik er wel wat tegen moeten kunnen, maar tóch.... ... ik vind het al gauw (ook nu) verrekte koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 Ik wilde onmiddellijk Ja roepen @Yvonne, maar toen las ik de 2e alinea. Tja, je bent overgelopen en wel echt Gronings geworden. Maar je mag altijd terugkomen hoor (moet je horen wie het zegt) @Hadocque mijn excuses voor mijn vergissing. @Boekanierwat heb jij voor belasting betaald in Friesland ? Toeristen belasting? Iets anders kan ik niet verzinnen, tenzij je er gewoond hebt natuurlijk. Die Friese vlag pleit wel in je voordeel vind ik. @lady jane, ik ga er van uit dat jij wel “besmet” bent geraakt in die jaren. Dus voor mij telt dat ook. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 1 minuut geleden zei Boekanier: Ik woon er sinds juni @Jannigje. Aaah, vandaar. En, bevalt het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 Er gaat niets boven. Jeweettoch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 november 2021 Rapport Share Geplaatst 2 november 2021 @Quinn keep on dreaming. Ennne ik vind onze vlag mooier! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden