IJsvogel Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Gefeliciteerd @Musashi, fijne dag @Zbben toch heb je het gered gisteren! Musashi en Zbb reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Lieve @Musashi een hele mooie dag vandaag!! En regen is toch eigenlijk heel romantisch. Ik zie dan die scene uit Turks Fruit voor me in de regen. En nuchter trouwen is stoer vind ik. @Zbb hou je haaks. Artemis, Musashi en Zbb reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Op naar de sportschool, door de regen. Vanmiddag naar een Halloweenfilm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Ik wil al dagen naar een paar winkels maar het lukt me gewoon niet. Denk steeds morgen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Goedemorgen @Musashieen hele fijne, liefdevolle dag en heel veel geluk samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 34 minuten geleden zei ikkanhet: Ik wil al dagen naar een paar winkels maar het lukt me gewoon niet. Denk steeds morgen. Misschien kan je man met je meegaan? Zou dat helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 @ZbbIk hoop dat je ooit sterker wordt kerel. Somber IKH? We zitten in de herfst hé meis? Veel rusten en minder doen, helpt echt. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 @Zbb Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Vandaag avonddienst , wel zin in werk met een leuke gezellige collega samen . Het regent hier nu ook behoorlijk. Gelukkig heb ik gisteren na avondeten de boodschappen gedaan. Ik eet chicken tonight vanavond bakje staat al te ontdooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 @Zbbniet drinken wordt het alleen maar erger van Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Goedemorgen Dagpact Artemis zbb Claudius Toos @Musashi, een hele fijne dag vandaag. Ondanks de regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 @ikkanhetOok niet drinken. Dat gedoe met die winkels herken ik, steeds uitstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 @Zbb goed dat je het droog gehouden hebt , je weet hoe het de laatste keer gegaan is . Al je zeilen blijven bijzetten, succes en zet hem op verder . Zbb en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Ojee, problemen Boekanier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 (bewerkt) Misschien ligt het aan de wind in combinatie met regen , dat er water in je keuken staat ? Dat gebeurd hier soms in de slaapkamer , verder niet of geen last van .. 30 oktober 2021 bewerkt door Lieke7777 Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 @Musashi, fijne dag vandaag. @ZbbHou het droog, iemand anders problemen zijn het niet waard om weer te gaan drinken. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 45 minuten geleden zei nancy: Misschien kan je man met je meegaan? Zou dat helpen? Ja dat zou inderdaad kunnen maar het weer werkt ook niet echt mee hierin. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 34 minuten geleden zei karin123: @ikkanhetOok niet drinken. Dat gedoe met die winkels herken ik, steeds uitstellen. Nee dat ben ik ook niet van plan ga nog eerder ff lekker slapen na het eten. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Goedemorgen allemaal, Oh jee, dat klinkt niet goed @Boekanier En natuurlijk wens ik @Musashi een hele mooie dag vandaag Hoop dat het een beetje droog blijft bij jou. En verder...heb ik net toch maar even een coronatest laten doen Beetje verkouden en gammel (ben ik zelden tot nooit) Maar wat een gedoe zeg, moest op de fiets door de regen (plensde echt) 6 km. verderop Heb nog sterk getwijfeld of ik wel zou gaan Nou ja, beter maar wel denk ik Nu eerst de was maar eens ophangen (in de woonkamer want het regent dus) Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 7 minuten geleden zei Boekanier: Of het een groot probleem is/wordt weet ik nog niet, maar er staat een flinke plas water in mijn keuken. Geen idee waar het vandaan komt. oeps toch uitzoeken waar het vandaan komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Hahaha, koteletjes en een ultrakorte spijkerbroek. Kostelijk verhaal Bol. Rapilos de gewone griep heerst ook. Maar misschien wel goed om je te laten testen, vooral als je in contact met anderen bent. Ik heb een stapel thuistesten, maar heb die nog niet gebruikt. Had ik wel willen doen na mijn vakantie maar ik ben het glad vergeten. Het voelt ook zo onnatuurlijk om te testen als je geen klachten hebt. Het is een beetje triestig weer, toch maar er op uit. Ik moet een kadootje kopen. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Ik heb ook geen frietketel, of airfryer. Of elektrische fiets. Ik vind het ook verwennerijen hoor Claudius. Mijn patatten doe ik in de oven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 @Musashi, een memorabel prettige dag gewenst. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 't Is dus wel hemelwater, @Boekanier? In een keuken kan het natuurlijk ook nog leidingwater (zowel aan- als afvoer) zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2021 Ik zou niet op zaterdag gaan winkelen @ikkanhet, mij veel te druk. Lekker een doordeweekse dag uitzoeken en desnoods iemand mee vragen. Wat ellendig dat je maar niet uit het dal kan komen @Zbb, maar petje af dat je niet drinkt.... Ik hoop voor je dat het dat inderdaad is @Boekanier. Heb je een kat? Indien niet is het probleem in no time nu opgelost toch? Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden