Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 oktober 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Ja weet ik @Lonster, dat de griep ook heerst
Mijn dochter  met fam. hebben allemaal griepachtige verschijnselen gehad maar waren allemaal negatief getest
Ben wel met haar in contact geweest van de week
Die zelftesten vind ik zo raar
Had ze ook aangevraagd, en nu blijkt dat je ze dus niet mag gebruiken als je klachten hebt , want daar zijn ze niet betrouwbaar genoeg voor
Nou ja, schiet mij maar lek :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag. Blijkbaar moet je sinds kort met je mailadres inloggen ipv met je username? Ik neem tenminste aan dat dat niet alleen voor mij geldt.

Ik had eerlijk gezegd geen idee meer met welk adres ik me had aangemeld. Daarom eventjes laten liggen. Tot ik vanmorgen wakker werd en het om de 1 of andere reden in m'n hersens oppopte. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een enorme lijst aan berichten en de middag is nog maar net begonnen!

@Zbb houd vol, hoe rottig het ook gaat. Als je gaat drinken val je peilloos diep!

@Boekanier: de hemelwaterafvoer is vaak de boosdoener, al zie je het niet op het eerste oog. Verstopping door bladeren, ingewaaid vogelnest, …

@ikkanhet: vergeet de drank, laat je niet verleiden. Zou zo zonde zijn van je eerste maand adb!

@Musashi: je bent vast al getrouwd. Heel veel plezier vandaag en onmetelijk veel geluk met je kersverse echtgenoot. Ik proost op jullie met een grote mok kamille-venkelthee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Claudius:

Ik had mosselen met frieten als middagmaal. 

Frieten afgewogen op de nieuwe weegschaal, gebakken in de nieuwe airfryer en geserveerd op de nieuwe externe harde schijf? ;)
Je eet regelmatig mosselen, is het niet? Ik vind het bijna jammer dat ik gruwel van mosselen als ik zie hoe hele volksstammen er een soort van 'heilige' gastronomische maaltijd in zien. Zoiets als wat bij asperges ook het geval is..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Boekanier al wat wijzer geworden, wat betreft dat water in de keuken?

Lekkages en verstoppingen, verschrikkelijk. Water hoort daar te zijn en blijven waar het hoort en ook daarheen weg te lopen waarheen het hoort. Punt is dat lekwater zich vaak niet toont op de plek van de lekkage zelf maar gewoon via de makkelijkste weg het laagste punt zoekt waar het zich dan ophoopt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Kohtje:

Je eet regelmatig mosselen, is het niet? Ik vind het bijna jammer dat ik gruwel van mosselen als ik zie hoe hele volksstammen er een soort van 'heilige' gastronomische maaltijd in zien. 

Volkstammen, heilig? Het is de derde maal, maar vroeger bijna wekelijks. In het mossel seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Boekanier:

Nee, het is mij nog steeds een raadsel. Vond later nog wel, na de eerste keer droogmaken, een natte plek bij de koel/vriezer. [...]

Zou dan ook nog een (nachtelijke) stroomstoring geweest kunnen zijn, waardoor je vriezer idd aan het ontdooien is geweest. Of de koel/vriezerdeur niet goed dicht gehad.. dan kun je de volgende dag zoeken wat je wilt, maar vind je geen oorzaak meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...