Spring naar bijdragen

Donderdag 28 oktober 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei knakker:

...................... Zolang je een elkaar maar een beetje respectvol benaderd enzo.

Uhmmmmm.... die 'd' moet een 't' zijn dear Knakkert. 
Maar je hebt gelijk hoor. 
Wel jammer dat de sfeer toch telkens weer wat kattig moet worden.... 
(hoewel ik gek op katten ben, gek eigenlijk:wacko:)
@ikkanhet, lekker slapen...  Lobberich is 2,5 uur rijden voor mij, maar hier 20 kilometer vandaan in Aschendorf, ook Duitsland uiteraard, heb ik als Alice in Wonderland voor het eerst rondgelopen: rijen en rijen schoenen in mijn maat, wat heerlijk. 
@Jannigje, wat ellendig dat ongelukje met de auto, probeer het maar zo snel mogelijk te vergeten hoor... boeket1.jpg.622531c12064ee05089166e14927fdd0.jpg

@Sowhat, ja, loslaten is verrekte moeilijk... Mooie Hart Van Rode Roze Bloemblaadjes Op Wit Wordt Geïsoleerd  Royalty-Vrije Foto, Plaatjes, Beelden En Stock Fotografie. Image 11286555.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Borik kan heel gemakkelijk zijn: ik vroeg jou netjes "of het klaar was" met je stampij tegen Spirit en haar dieren. Daar kreeg ik een enorm grote mond op "dat jij je bek niet ging houden voor mij". 

Dit ging van kwaad tot erger. 

Ik ben gestopt. Ik hoop dat jij je de volgende keer ook netjes kan gedragen als iemand anders de aandacht krijgt. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik val even binnen. Ik voel me verdrietig, het concert dat ik niet mee kon zingen zal nu ongeveer afgelopen zijn. Ik heb mijzelf maar even flink bezig gehouden. Vanochtend was ik nog van plan om hier zelf de muziek maar te draaien en mee te zingen, maar dat haalde ik toch niet.

Het raakt me meer dan ik wil, maar ja zo gaat dat met geraakt worden.

Afijn, het is achter de rug, ik heb het overleefd.  Net een kop thee, de zoveelste ingeschonken.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Lieke7777:

:heart: voor jou @Jannigje weet niet waarom je niet mee kon zingen , maar dat het je raakt in je gevoel , en dat je voelt is niet altijd fijn. 

Dikke knuffel. 

Door mijn operatie  van 5 weken geleden. Ook al ken ik het wel, ik moet in ieder geval de laatste 4 repetities aanwezig zijn om mee te kunnen zingen. Vandaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...