nancy Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ik ook. Ga nog even een serie kijken 1 of 2 delen en dan naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 14 minuten geleden zei knakker: ...................... Zolang je een elkaar maar een beetje respectvol benaderd enzo. Uhmmmmm.... die 'd' moet een 't' zijn dear Knakkert. Maar je hebt gelijk hoor. Wel jammer dat de sfeer toch telkens weer wat kattig moet worden.... (hoewel ik gek op katten ben, gek eigenlijk) @ikkanhet, lekker slapen... Lobberich is 2,5 uur rijden voor mij, maar hier 20 kilometer vandaan in Aschendorf, ook Duitsland uiteraard, heb ik als Alice in Wonderland voor het eerst rondgelopen: rijen en rijen schoenen in mijn maat, wat heerlijk. @Jannigje, wat ellendig dat ongelukje met de auto, probeer het maar zo snel mogelijk te vergeten hoor... @Sowhat, ja, loslaten is verrekte moeilijk... Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Al wat meer te weten gekomen over de boot @Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Graag Knakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Goedschiks of kwaadschiks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Dan gaat het helemaal goed komen Bor. Fijn, ik hoop dat je als je hem ophaalt net zulk lekker weer zult hebben als het vandaag was.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 @Yvonne voor op je knie. Hoop dat de pijn vermindert! ik ga lekker slapen. Morgen weer een dag…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 @Borik kan heel gemakkelijk zijn: ik vroeg jou netjes "of het klaar was" met je stampij tegen Spirit en haar dieren. Daar kreeg ik een enorm grote mond op "dat jij je bek niet ging houden voor mij". Dit ging van kwaad tot erger. Ik ben gestopt. Ik hoop dat jij je de volgende keer ook netjes kan gedragen als iemand anders de aandacht krijgt. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Trusten @Lika, lekker slapen, ik duik ook mijn bedje in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ook lekker jouw bed in Tatum, het is genoeg geweest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ik val even binnen. Ik voel me verdrietig, het concert dat ik niet mee kon zingen zal nu ongeveer afgelopen zijn. Ik heb mijzelf maar even flink bezig gehouden. Vanochtend was ik nog van plan om hier zelf de muziek maar te draaien en mee te zingen, maar dat haalde ik toch niet. Het raakt me meer dan ik wil, maar ja zo gaat dat met geraakt worden. Afijn, het is achter de rug, ik heb het overleefd. Net een kop thee, de zoveelste ingeschonken. karin123, Artemis en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 @Reacher Klein plaatje, goed hè? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 voor jou @Jannigje weet niet waarom je niet mee kon zingen , maar dat het je raakt in je gevoel , en dat je voelt is niet altijd fijn. Dikke knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Yvonne, Bor begon echt steeds zelf. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Yvonne, Bor begon echt steeds zelf. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Denk kom nog even kijken hier. Gezellig! @Yvonne sterkte met je knie. @Jannigjealleen materiele schade door het ongelukje? Hier vandaag een hartje zien en horen kloppen. Blijft toch bijzonder. Lekker slapen allemaal. nancy, rapilos en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ja @knakker mini wordt grote zus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 27 minuten geleden zei knakker: Voor Jannigje: . Was het een eenmalige uitvoering of komen er nog meer? Eenmalig: Fauré, o.A. Zijn requiem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 25 minuten geleden zei Lieke7777: voor jou @Jannigje weet niet waarom je niet mee kon zingen , maar dat het je raakt in je gevoel , en dat je voelt is niet altijd fijn. Dikke knuffel. Door mijn operatie van 5 weken geleden. Ook al ken ik het wel, ik moet in ieder geval de laatste 4 repetities aanwezig zijn om mee te kunnen zingen. Vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 @Jannigje en @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Dank je @Cleo66 Ja @niks, alhoewel een gekneusd ego heb ik wel. En schaamrood op de kaken. Maar verder ben ik oké hoor. Materiële schade, zonde van het geld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ik moet op de bank slapen vannacht want alle katten liggen op mijn bed. Ze zien er zo gelukkig uit, ik wil ze niet storen Dus als ik vannacht aan het spoken ben op het forum dan weten jullie waarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Trusten en tot over vijf minuten. karin123 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden