Lieke7777 Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Fijn @spirit dat je een opname kan krijgen zo kon je ook niet blijven aanmodderen. Hopelijk is er opvang voor de hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Lekker opwarmen @jopie krijg het al koud van je verhaal .. bikkel . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Die tip wilde ik ook net geven @Cleo66, ik ga ook kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Wanneer hebben ze plek voor je spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Goeieavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 @spirit, hond bij je zuster? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Of bij @bolletjehad die het niet aangeboden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Heeft @spirit niet een grote hond? Is dat verstandig bij @bolletje? Sowhat en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 @spirit, hond bij je vriend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 @spiritwat goed dat je gaat. Ik hoop zo het beste voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Hoe gaat het nu @spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 26 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Ik weet ook niet waar ik me mee bemoei, mijn hond ging eerst naar een dierenhotel en dan naar mijn broer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 13 uur geleden zei spirit: Hoopnzo dat men even meedenkt hier voor de homd. is gebeurd, weet jij een datum? Zbb en ik kunnen je hond naar Bolletje brengen, je weet dat die bij haar in hele goede handen is. ikkanhet en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 @lady jane, Denk dat het verstandig is ook voor een andere plek te kijken, mocht de hond van Spirit niet samen gaan met de hondjes van Bolletje. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Dat gaan we dan eerst proberen @Sowhat maar zolang een opnamedatum nog niet vast staat is een plan B nog wat voorbarig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 (bewerkt) Verder vraag ik me af: is Bolletje niet hele dagen naar de dagbesteding?? Hoe moet dat dan met de hond?? En houden jullie er rekening mee dat ze een hersenaandoening heeft? Ik vind het echt van iedereen goed bedoeld, maar heb hier echt zo mijn vraagtekens bij. 26 oktober 2021 bewerkt door nancy Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Ik ben het helemaal met je eens @nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden