nancy Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Sorry, even wat anders tussendoor: ik zit nu op mijn laptop, wat ik nooit doe , ik ga altijd via mijn mobiel op het forum, altijd! Nu kan ik er niet meer op, ik moet ook al ben ik bekend een emailadres opgeven. Hebben jullie dit ook?? Wat is dit voor een gedoe?? Wat een gesodemieter nou weer ... Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Gelukkig sta ik via mijn laptop altijd ingelogd, maar uitloggen durf ik niet meer...dan ben ik jullie straks helemaal kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Dat heb ik nu ook, ik moet vanaf mijn telefoon ook eerst mijn mailadres opgeven als ik inlog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Idem. Plus ik kreeg meteen een melding dat er gehackt was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Jeetje, mijn emailadres van 10 jaar geleden! Ik heb inmiddels al drie andere gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Dat emailadres gebruik ik niet eens meer.....ik word hier wel een beetje moe van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 @nancy, gelezen. Ik weet even niet hoe te reageren . Een hele grote knuffel voor jou . nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Jaaaaaa, ik weet mijn oude emailadres weer, mooi, ik kan weer via mijn mob reageren. Fijn! En ook een bericht van de mod gekregen die wilde helpen, wat goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Ach @nancy, hartverscheurend en dat je dat dan twee keer mee moet maken! En dan nu die twee grafjes adopteren, hoe mooi is dat. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 1 minuut geleden zei Jannigje: Ach @nancy, hartverscheurend en dat je dat dan twee keer mee moet maken! En dan nu die twee grafjes adopteren, hoe mooi is dat. Ja. Dat komt dan toevallig net op mijn pad. Ja, inderdaad wel mooi. Ik ga op korte termijn naar de grafjes om te gaan kijken en een bloem neer te leggen. Tatum, Artemis en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Leundag. Mooi. Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Zojuist zei Pinkman: @nancy wat lijkt me dat onvoorstelbaar moeilijk dat er geen grafje of urn is van je kindje. Nee niks inderdaad, slechts één polaroid fotootje, maar die was ook nog eens mislukt . Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Hier spruitjes en witlof met ham en kaas uit de oven, en voor mijn man gebakken krieltjes en een hamburger erbij. En jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Nah nah nah noodles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Ik zit gewoon te huilen van al die verdrietige dingen op het forum. Ondertussen maak ik rijstrolletjes met gerookte zalm, gevulde courgette en salade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 bloemkool, hamburger en 1 grote aardappel gebakken in blokjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 (bewerkt) 3 uur geleden zei nancy: Sorry, even wat anders tussendoor: ik zit nu op mijn laptop, wat ik nooit doe , ik ga altijd via mijn mobiel op het forum, altijd! Nu kan ik er niet meer op, ik moet ook al ben ik bekend een emailadres opgeven. Hebben jullie dit ook?? Wat is dit voor een gedoe?? Wat een gesodemieter nou weer ... heb ik ook, moest zelfs naar mijn wachtwoordenlijstje om erin te komen... aanvulling, ik zag bericht moderator hierover en voor jou, zo lief, jouw hart zo groot 20 oktober 2021 bewerkt door Artemis inmiddels bericht gelezen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 2 uur geleden zei Jannigje: Leundag. Mooi. leun en steundag het raakt me, alles, ben zelf niet stabiel en op een vreemde manier troost het, zo samen, de lidtekenclan (woord ontleend aan het boek de Ontembare vrouw, Clarissa Pinola Estes) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 fijne avond, en lekker slapen straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Hier roti gehaald voor de jongens en mij. Was heerlijk en de mensen die daar werken zijn altijd zo lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Pasta pesto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 4 uur geleden zei Jannigje: Leundag. Mooi. Ik kom zo maar binnen vallen, maar zag de foto van @Jannigje Ben nieuw hier, net aangemeld. Maar ik moest bij deze foto denken aan mijn kleindochter. Zat met haar in de auto op weg naar zwemles en ik vroeg: Weet jij of een zebra nou een wit paard is met zwarte strepen, of een zwart paard met witte strepen? Zei ze zuchtend: Goh, oma, dat je dat nog niet weet!!! Natuurlijk een wit paard mat zwarte strepen!!! *Zucht*. karin123, nancy, Yana en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden