Claudius Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 34 Dagen droog, nog steeds zwaar verkouden. Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Goeie morgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Morguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Het viel niet mee om een enigzins keurig bedekte cheerleader te vinden maar deze moet maar. Zettem op @haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 (bewerkt) Goedemorgen! Een weekje vrij. Nou ja, een week zonder werken, maar met verschillende moetjes. En mijn zus is morgen jarig. Dus een bezoek aan Delft. Leuke stad. Daarom ook een bezoek aan de binnenstad én een taartje eten. Proosten op de duo-verjaardag. Maar nu eerst spannend consult bij neuroloog voor mijn moeder. Zal veel uit voortvloeien. Maar dat is voor later. Sta nog steeds droog, maar de laatste weken wel last van het stemmetje dat roept: een beetje ontspanning heb je wel verdiend. Even verdoven en vergeten. De truc om dit te weerstaan door klussen in huis te doen, te wandelen of te douchen, werkt nog steeds. Maar het is wel vermoeiend, dat geknaag aan je geweten. dagpact Maja 11 oktober 2021 bewerkt door Maja Aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Een hele goede morgen allemaal, Straks weer werken. Behoorlijk stukje fietsen ook. 9 uur beginnen, kan dus nog even een half uurtje zitten of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Dagpact ; Claudius Maja. Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 2 uur geleden zei Claudius: 34 Dagen droog, nog steeds zwaar verkouden. Dagpact Claudius 21 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen! Een weekje vrij. Nou ja, een week zonder werken, maar met verschillende moetjes. En mijn zus is morgen jarig. Dus een bezoek aan Delft. Leuke stad. Daarom ook een bezoek aan de binnenstad én een taartje eten. Proosten op de duo-verjaardag. Maar nu eerst spannend consult bij neuroloog voor mijn moeder. Zal veel uit voortvloeien. Maar dat is voor later. Sta nog steeds droog, maar de laatste weken wel last van het stemmetje dat roept: een beetje ontspanning heb je wel verdiend. Even verdoven en vergeten. De truc om dit te weerstaan door klussen in huis te doen, te wandelen of te douchen, werkt nog steeds. Maar het is wel vermoeiend, dat geknaag aan je geweten. dagpact Maja Ik mag weer niet meedoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 12 minuten geleden zei Boekanier: Ik ken dat gevoel van even verdoven en vergeten, vooral als ik problemen heb. Maar ik heb ook nog een andere valkuil: mezelf willen belonen als ik alle problemen opgelost heb. Want ik vind drank ook lekker, en ik ben absoluut niet goed in het verzinnen van nieuwe "problemen", zoals 'moeten' stofzuigen of verbouwen. Mijn smoezenpot is oneindig. Ben heel goed in erbij verzinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 25 minuten geleden zei Maja: Sta nog steeds droog, maar de laatste weken wel last van het stemmetje dat roept: een beetje ontspanning heb je wel verdiend... Dat stemmetje heeft gelijk, je verdient ontspanning lieve Maja. Maar de ontspanning uit de fles is nep en geeft uiteindelijk méér spanning. Wandelen, uitslapen, een massage, sauna, gezelligheid en iemand die voor je kookt.... als je zoiets voor jezelf kunt regelen zou heel fijn zijn. Tatum en Maja reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Dit stukje was niet geplaatst. Nu meer dan een uur later alsnog (inmiddels op werk). Goedemorgen. @Majayana heeft gelijk. Zolang dat stemmetje het alleen over "ontspannen met alcohol" heeft, is het de verslaving die spreekt. Van alcohol wordt je doodmoe, niet ontspannen. Ik ga nu naar werk. Half uurtje fietsen. Tijd om wakker te worden. Dagpact ; Claudius Maja. Rapilos Tatum Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 6 minuten geleden zei Tatum: Dagpact ; Claudius Maja. Rapilos Tatum Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Pff sta nu te wachten op parking gynae. Het is allemaal nog niet voorbij. Veel zin om hierna mezelf te verwennen met (een glas) rode wijn. Weet niet of ik het echt ga doen maar verleiding is toch wel heeeeeeeeel groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 @Bor, het is nog steeds één grote ellende hier om berichten geplaatst te krijgen. Soms gaat het goed, soms komt een bericht na een half uur pas door en soms gebeurt het helemaal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Knuffel voor @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 @Musashidie rode wijn… doe maar niet. Je kunt het doorstaan zonder. De verwenning van jezelf zit in iets anders. Echt. Ik wens je heel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Over de storingen: meer mensen hebben er op hetzelfde ogenblik last van. Als ik niet kan plaatsen (mobiel) dan zie ik langdurig door anderen ook niet geplaatst worden. Misschien bereikbaarheid server? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 @Musashieen extra knuffel voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Goedemorgen allemaal Of misschien inmiddels middag. Via mijn mobiel berichtjes plaatsen lukt tot nu toe niet. Ik probeer al dagenlang hier goedemorgen te zeggen Ik moet wel zeggen dat ik weinig geduld heb en dan weer uitlog. Ik blijf nu ingelogd en kijk of het lukt. Het is nu 10.32 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Het zal bij een server niet uitmaken waar het staat. Wel de verwerkingssnelheid van berichtjes en hoeveel data hij per keer kan verwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2021 Die paar berichtjes die op dit forum evt. tegelijkertijd geplaatst worden zullen toch ook het probleem niet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden