Maja Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 (bewerkt) Goedemorgen allemaal! vandaag computercursus op werk. Vroeg uit de veren. Er is nog veel te doen. Fijne dag allemaal! @Jannigje @Artemis 5 oktober 2021 bewerkt door Maja Aanvulling Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Goedemorgen Maja en goedemorgen frummers, Al wakker vanaf vier uur.... beetje druk in het hoofd blijkbaar. Geeft niet, lekker vroeg op dus en een lange dag zodat ik veel kan doen. Maar nu eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 1 minuut geleden zei Yvonne: Yvonne zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Hier ook alweer klaarwakker vanaf 04:45. goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Goedemorgen Zbb. Tsja, zomaar wat extra tijd bij de dag moet je maar denken.... Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Even een bloemetje voor @Artemis en @Jannigje... Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Yvonne zbb Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Ik voel me sinds Zondagnamiddag totaal futloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 1 uur geleden zei Claudius: Yvonne zbb Claudius Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Yvonne zbb Claudius Maja Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Goedemorgen. Ik stap weer op mijn fiets richting werk. Morgen komen ze mijn slechte ramen vervangen. Als vervolg op het werk van de schilders in de zomervakantie. Spannend. Ik heb er inmiddels best zin in. Ik houd niet van wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 18 minuten geleden zei lady jane: Yvonne zbb Claudius Maja Jane Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Yvonne zbb Claudius Maja Jane Tatum ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Goeie morgen allen! wou even een tip delen voor mensen met slaapproblemen. Ik volg sinds september op maandagavond lessen Qi Gong. Algemene ontspanning, relaxatie, ademhaling, heel trage bewegingsoefeningen etc… ik heb in tijden niet meer zo goed geslapen als vannacht! Ik vind het een echte aanrader! Tot hier de boodschap van algemeen nut! karin123, rapilos en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Een hele goede morgen allemaal Vanochtend al een rondje gelopen van 35 minuten Lekker fris buiten Mooi weer ook (nog wel), dus straks even naar de tuin. Bollen planten, oude bloemen eruit Wil wel op het dagpact, maar dan gaan al die mooie gekleurde letters weer weg, of mijn naam verdwijnt Dus, bij deze ; Ik drink vandaag niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Klinkt goed @Musashi, Zoiets zou ik ook wel willen doen, maar is niets bij mij in de buurt zover ik weet Wel pas weer op yoga gegaan, en meditaties helpen gelukkig ook ook super geslapen vannacht van 22.45 - 7.00 uur Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 1 minuut geleden zei Kohtje: .. Wat een niets zeggend bericht Koh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Huh, haal ik ten einde raad na tig plaatspogingen de tekst weg, alleen een punt, plaatst ie ineens wel. Nou ja, heb tóch niets te zeggen. Fijne dag allemaal. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Hahahaha... arme @Kohtje Yvonne zbb Claudius Maja Jane Tatum ikkanhet Rapilos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2021 Pffff, gaat goed met dit forum..... Jammer @Adri02, maar toch leuk je weer héél even te lezen hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden