lady jane Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 (bewerkt) Lieve Bollewops, gefeliciteerd en nog vele wijze jaren 1 september 2021 bewerkt door lady jane bolletje, Maja en Artemis reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 september 2021 Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 Ha Bol, eindelijk echt volwassen, nietwaar? Hoe voelt dat nu? Wel aardig blijven tegen de jonkies, hè. lady jane, Maja en bolletje reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2021 en Ikkanhet ook gefeliciteerd met een Limburgse vlaai, zonder kaarsjes, want geen idee hoeveel/-weinig ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 in de gloooooriiiiiiiiiaaaaa voor @bolletjeen @ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Puck1982 Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 23 uur geleden zei Puck1982: Ik doe mee, maak vandaag een nieuwe start! wil iemand mij op de lijst zetten? bedankt! Puck Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 (bewerkt) Dagpact Puck Maja Maak er wat van @Puck1982! en goedemorgen allemaal! Vandaag een aanklieder-vakantiedag. Beetje werken, beetje opruimen, beetje naar buiten, beetje boodschappen doen, én met een boek op de bank. Zin in ! 2 september 2021 bewerkt door Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 Goeiemorgen allemaal. Dank je @lady jane en @Maja 57 geworden @lady jane nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag @bolletje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 Goedemorgen frummers. Bij al dat lekkers toch ook maar een bakje aan het begin van de dag Lieve Bol, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Maak er een fijne dag van.En dat er maar een mooi en gezond nieuw jaar voor jou op de plank ligt.... Ikkanhet, jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd.En ook jou wens ik een goed en droog nieuw levensjaar toe. bolletje en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 Goedemorgen allen en vooral @bolletje! Gefeliciteerd!! @Lieke7777 ik wens dat je nieuwe medicatie je helpt. Fibromyalgie is heel vervelend. @spiritdat er maar wat rust in je hoofd mag komen.. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 (bewerkt) Dank je wel @Yvonne Iets lekkers voor bij de drankjes van @Yvonne 2 september 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 @Quinn, longontsteking, niet niks dus. Ik hoop dat de kuur heel snel aan slaat... Hou je haaks en beterschap. Klinkt heerlijk zo'n dag @Maja, lekker van genieten. En zoals beloofd @nancy:Ik heb er ook maar een appeltje en een banaan door gedaan, scheelt een hoop Dagpact Puck Maja Yvonne nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 Dank jullie wel mensen. Ik had niet meer kaarsjes in huis. 70 jaar mensen. Had ik niet gehaald als ik niet gestopt was met drinken. Heb ik ook aan jullie te danken. Jaha en dan hebben we nog een maagd hier op het forum, @ikkanhet. Van harte en een hele fijne dag. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 ja heel wat maagden. mijn man en dochter en schoonbroer ook. En mijn overleden vriendin zou 8 september jarig zijn maar dan is ze er precies een half jaar niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 Goedemorgen! Van harte @bolletje en @ikkanhet!!! En laat ik nou toevallig vandaag ook jarig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 Lieve @Rosee, uiteraard jij ook van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Ik wens jou alle goeds voor het komende jaar, hoop dat jij een heel fijne dag hebt En om het lijstje compleet te maken: @Vol, ook jij gefeliciteerd met jouw verjaardag Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 Rosee ook van harte en een taart natuurlijk Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 @Rosee hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en een super mooie dag gewenst Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 Goedemorgen lieve mensen, Allemaal jarigen vandaag lees ik. Dus ; Bollie, Rosee en ikkanhet van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde en gelukkige jaren ! Ben helaas niet zo goed in mooie plaatjes maken Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 Vanochtend geprobeerd appeltaart te maken van de appeltjes uit de tuin Mensen lief, wat een werk zeg Echt bijna een uur aan het schillen geweest Want, klein, rotte plekjes, hier en daar aangevreten door de wormen Enfin, had het recept ergens van internet Kreeg het deeg met geen mogelijkheid goed Dik 1.5 uur bezig geweest op een gegeven moment zo kwaad, dat ik alles in de vuilnisbak heb gegooid nou , en dat is niets voor mij hoor, want gooi echt nooit wat weg Nu van de appels maar appelmoes gekookt zucht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 Goedemorgen allen. Wat een hoop jarigen: Vol, Ikkanhet, Rosee en Bolletje, van harte gefeliciteerd! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 16 minuten geleden zei rapilos: Vanochtend geprobeerd appeltaart te maken van de appeltjes uit de tuin Mensen lief, wat een werk zeg Echt bijna een uur aan het schillen geweest Want, klein, rotte plekjes, hier en daar aangevreten door de wormen Enfin, had het recept ergens van internet Kreeg het deeg met geen mogelijkheid goed Dik 1.5 uur bezig geweest op een gegeven moment zo kwaad, dat ik alles in de vuilnisbak heb gegooid nou , en dat is niets voor mij hoor, want gooi echt nooit wat weg Nu van de appels maar appelmoes gekookt zucht... Ojee Rapilos, wat een pech. Zonde van al je werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 Zeker zonde van al dat werk @nancy, Daarom baalde ik ook zo. Maar goed, appelmoes is ook lekker, zullen we dan maar zeggen he. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 2 september 2021 Rapport Share Geplaatst 2 september 2021 @ikkanhet, @Roseeen @bolletjeheel hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag. ikkanhet, Rosee en bolletje reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden