Spring naar bijdragen

Maandag 30 augustus 2021


nancy

Aanbevolen berichten

Terug naar t werk vandaag. Bedoeling is om mentaal een beetje fris en fruitig te blijven, elke dag erin te gaan met intentie en niet als  een mol de hele dag vertwijfeld in de emails wroeten, aan het eind vd dag doodop en niks nuttigs gedaan :P Dit zeg ik al 20 jaar na elke vakantie en het voornemen is meestal voor het eind vd eerste weeK ondergesneeuwd :) 

Maar eerst een klein uurtje wandelen met de boddhisatva (hond)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je niet uit bed kunt komen is het inderdaad de kunst om te denken aan de fijne dingen die je gaat doen, al is het maar op je gemak een bak koffie drinken. Niet die waar je tegenop ziet.

Een vollopende mailbox blijft moeilijk te managen. Ik heb daarvoor allemaal mapjes en kleurtjes, maar een systeem moet je wel consequent bijhouden. Als je niet meer in die mapjes kijkt is je mailbox wel lekker leeg, maar krijg je op een gegeven moment toch klachten.

Maandag is bij mij altijd een drukke dag. Dan is een uur wandelen tussendoor met een vriendin een welkome break. Alleen dat opstarten daarna weer... :unsure:

Maar wel met een frisse kop en geen kater van het weekend, dat dan weer wel.

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lonster:

Dat lijkt me heerlijk. 

Vorige week was ik in Roermond, mooie stad zeg. Veel water ook. Ik had graag een boottochtje gemaakt maar mijn reisgenoot wilde dat niet. :rolleyes:Te toeristisch, vond hij.

Ja en wij vinden het waarschijnlijk bij jullie heel mooi omdat Roermond voor ons gewoon en gewend is

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...