ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Goedemorgen! Gisteren niet meer gemeld. Was (en ben) gevloerd. Huis leeg. Stof achter de kasten en vele speelmuisjes en balletjes van de katten die al jaren geleden overleden zijn opgeveegd. Huis voelt nu het zo kaal is niet meer van mij. En dat is fijn en vergemakkelijkt het afsluiten van een periode. Nu vooruit gaan kijken en nieuwe plannen maken binnen de grenzen van de mantelzorg. Er is voldoende ruimte voor mijzelf. Ik moet wel een nieuwe routine gaan opbouwen. Daar is tijd voor. Nog 1 dag werken, dan drie weken vakantie. Wel in de ochtend twee uur werken om de achterstand in werk in te halen. je bent er vroeg bij @ikkanhet. Weer aan het piekeren? bolletje, bumperjim, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Goeiemorgen @Maja Zorg maar goed voor jezelf. Lekker gaan genieten van je vakantie. Heb je dik en dubbel verdiend ook. Nee eigenlijk best goed geslapen en spontaan wakker geworden. Alleen nog steeds enge dromen maar de aanhouder wint die zullen ook wel minder worden. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Vannacht gedroomd over 3 personen die inmiddels allemaal niet meer leven maar in mijn dromen wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Meestal geven overledenen je advies ikkanhet!!!!!!!! Doe je vandaag wat rustiger aan bezige bij? Gooooeie morgen allemaal. Maja en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Goedemorgen frummers, Gisteren nog een heerlijk zonnig dagje gehad, vandaag begint herfstig... we zullen zien... Bakje om te beginnen maar Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 39 minuten geleden zei bolletje: Meestal geven overledenen je advies ikkanhet!!!!!!!! Doe je vandaag wat rustiger aan bezige bij? Gooooeie morgen allemaal. geen advies gekregen hoor of het moet verstopt zitten. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Fijn dat de daadwerkelijke verhuizing nu achter de rug is @Maja. En wat fijn dat je straks die drie weken vrij hebt. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Dat zit erop @Maja! Fijn!! Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Is koud nog ff en zet de de verwarming aan. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 35 minuten geleden zei ikkanhet: Yvonne ikkanhet Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Goedemorgen. Wat heb jij hard gewerkt @Maja. Fijn dat je bijna vakantie hebt. Al vind ik het wel vervelend voor je dat je 2 uur per dag werk moet inhalen. In het kader van je hoofd leeg maken Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 4 minuten geleden zei Cleo66: Goedemorgen, gisteren op de scooter overvallen door noodweer. Wat hebben we doodsangsten uitgestaan . En koud gehad op die scooter. Op een gegeven moment bij mensen onder afdak geschuild . Konden niet meer verder. In tijden hier niet meer geregend . Takken en bomen en rotsblokken over de weg. Daar tussen door weer naar appartement gereden . Manlief had krampen in zijn vingers van de spanning. Ik nog gestoken door een wesp. "Thuis" aangekomen meer dan half uur onder hete douche gestaan. Wat een avontuur. Nu rommelt het hier weer . Ga je voor het mooie weer naar Griekenland, krijgen we regen . Vorig jaar ook al in Italië. We maken er maar het beste van . Getsie maar dan wordt het wel gedenkwaardig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Goedemorgen. Vandaag ga ik een weekje weg naar zee. Zelfde periode als vorig jaar, maar toen kwam ik net uit een binge. Ik moet zeggen dat ik me nu nauwelijks beter voel. Ik ben vijf weken nuchter, maar angstig, gespannen somber. Maar ik hoop dat de zee me net als vorig jaar weer zoveel plezier oplevert en dat het net zo goed wordt. Fijn dat deze fase erop zit @Maja. En fijne dag allemaal. lady jane, karin123 en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) Goedemorgen morgen , nou ja . Heb een leuke week , ben in 1.5 week 8 keer op de zelfde plek zowel heen als terug op de foto geweest met de auto 8 keer a gemiddeld tussen 52 en 68 eur tikt best aan ... stomme palen die staan er nieuw ... heb ze niet gezien staan er verdekt opgesteld .. 27 augustus 2021 bewerkt door Lieke7777 nancy, IJsvogel, ikkanhet en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) @Descartes33 een goed moment er even tussen uit te gaan om je energie op te vullen .. lekker naar de zee. @Maja wat een werk voor je allemaal hopelijk vind je de goede balans straks in de zorg voor je moeder en je eigen woon stekje. @Cleo66 herkenbaar haha regen hebben wij ook altijd op vakantie, hopelijk toch vandaag een mooie dag. 27 augustus 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 28 minuten geleden zei Lieke7777: Goedemorgen morgen , nou ja . Heb een leuke week , ben in 1.5 week 8 keer op de zelfde plek zowel heen als terug op de foto geweest met de auto 8 keer a 68 eur tikt best aan ... stomme palen die staan er nieuw ... heb ze niet gezien staan er verdekt opgesteld .. Bedoel je 8 keer een proces verbaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Ohh @Cleo66 wat een drama, dat verwacht je toch niet in Griekenland Hoop dat jullie nu mooi weer hebben. Pfff en die wespensteek kan er ook nog wel bij. @Descartes33 hoop dat je een beetje kan ontspannen bij de zee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 @Lieke7777dat is balen zeg! Ik heb dat eens 3x achter elkaar gehad omdat ik 1x per week naar hetzelfde adres moest. Het voelde ook oneerlijk want hoe kun je er nu van "leren" als het zo lang duurt voor je de bekeuring binnen krijgt. Als die meteen was gekomen was het echt maar 1x gebeurt . Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 @Lieke7777 balen. Minder hard rijden dan, of zeg ik nou iets heel geks. nancy en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 Ik heb niet eens een rijbewijs dus ik heb makkelijk praten natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 27 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2021 @Cleo66ik dacht dat je het over nederland had, maar Griekenland . Hopelijk was het eenmalig, wel goed tegen de bosbranden. Geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden