Spring naar bijdragen

Vrijdag 27 augustus 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Gisteren niet meer gemeld. Was (en ben) gevloerd. Huis leeg. Stof achter de kasten en vele speelmuisjes en balletjes van de katten die al jaren geleden overleden zijn opgeveegd. Huis voelt nu het zo kaal is niet meer van mij. En dat is fijn en vergemakkelijkt het afsluiten van een periode. 
Nu vooruit gaan kijken en nieuwe plannen maken binnen de grenzen van de mantelzorg. Er is voldoende ruimte voor mijzelf. Ik moet wel een nieuwe routine gaan opbouwen. Daar is tijd voor. Nog 1 dag werken, dan drie weken vakantie. Wel in de ochtend twee uur werken om de achterstand in werk in te halen.

je bent er vroeg bij @ikkanhet. Weer aan het piekeren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Cleo66:

Goedemorgen,  gisteren  op de scooter overvallen door noodweer.  Wat hebben we doodsangsten uitgestaan . En koud gehad op die scooter. Op een gegeven moment bij mensen onder afdak geschuild . Konden niet meer verder. In tijden hier niet meer geregend . Takken en bomen en rotsblokken over de weg. Daar tussen door weer naar appartement gereden . Manlief had krampen in zijn vingers van de spanning.  Ik nog gestoken door een wesp.  "Thuis" aangekomen meer dan half uur onder hete douche gestaan.  Wat een avontuur.  Nu rommelt het hier weer . Ga je voor het mooie weer naar Griekenland,  krijgen we regen . Vorig jaar ook al in Italië.  We maken er maar het beste van . 

Getsie maar dan wordt het wel gedenkwaardig ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Vandaag ga ik een weekje weg naar zee. Zelfde periode als vorig jaar, maar toen kwam ik net uit een binge.

Ik moet zeggen dat ik me nu nauwelijks beter voel. Ik ben vijf weken nuchter, maar angstig, gespannen somber. 
Maar ik hoop dat de zee me net als vorig jaar weer zoveel plezier oplevert en dat het net zo goed wordt.

Fijn dat deze fase erop zit @Maja. En fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen  morgen ,  nou ja .

Heb een leuke week , ben in 1.5 week 8 keer op de zelfde plek zowel heen als terug op de foto geweest  met de auto 

:(

8 keer a gemiddeld tussen 52 en 68 eur tikt best aan ... stomme palen die staan er nieuw  ... heb  ze niet gezien staan er verdekt opgesteld ..

 

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Descartes33   een goed moment er even tussen uit te gaan  om je energie op te vullen .. lekker naar de zee.

@Maja   wat een werk  voor je allemaal hopelijk vind je de goede balans straks in de zorg voor je moeder en je eigen woon stekje. :heart:

@Cleo66 herkenbaar   haha regen hebben wij ook altijd op vakantie,  hopelijk toch vandaag een mooie dag. 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Lieke7777:

Goedemorgen  morgen ,  nou ja .

Heb een leuke week , ben in 1.5 week 8 keer op de zelfde plek zowel heen als terug op de foto geweest  met de auto 

:(

8 keer a 68 eur tikt best aan ... stomme palen die staan er nieuw  ... heb  ze niet gezien staan er verdekt opgesteld ..

 

 

Bedoel je 8 keer een proces verbaal? :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lieke7777dat is balen zeg! Ik heb dat eens 3x achter elkaar gehad omdat ik 1x per week naar hetzelfde adres moest.  Het voelde ook oneerlijk want hoe kun je er nu van "leren" als het zo lang duurt voor je de bekeuring binnen krijgt.  Als die meteen was gekomen was het echt maar 1x gebeurt :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...