Spring naar bijdragen

Woensdag 11 augustus 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, even rust genomen. Alles laten bezinken, gelopen, heel veel gelopen. Tussen de buien door, met de regenhoes om de buggy. Veel gepraat met S, gehuild en nog eens gehuild. Alsof alles eruit moest van jarenlang. Nu snot afgeveegd, tranen gedroogd en weer door. Verder is mini vandaag 9 maand. Hebben we serieuze gesprekken over evt. een tweede, mocht ons dat gegeven zijn. Maandag en gisteren weer gewerkt, nu maar even wat doen in huis. Zodat we de komende dagen lekker kunnen genieten van het mooie weer. @Claudiusga je bijna weer naar huis? @Zbb zet hem op hoor! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog steeds brak

gisterenavond laat ook geen medicatie genomen,daarom misschien. 
 

maar ik wil maar me hulpverleenster met de auto en het is niet handig onder invloed,ook niet van pillen. 
 

en bovendien wil ik er ook niet te lang mee door blijven gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het niet. Misschien stap ik juist te snel over dingen heen, op naar het volgende. 

Voor mij is het ook goed om wat te blijven hangen. Ik denk dat ik mijn meditatie maar weer op ga pakken. Vind het moeilijk om balans te vinden tussen rusteloosheid, luiheid en activiteit in mijn vrije week.

Eerst zwemmen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die balans vinden in je vrije week IS ook moeilijk. Ik lees het bij meerdere mensen. Iets met verwachtingen denk ik. 

Nu mijn computer starten. Ik heb gisteren heel ouderwets (haha) een to do lijstje gemaakt en afgevinkt. Vandaag ook weer. Gewoon door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@jopie het siert je dat je zo eerlijk bent, maar het raakt me wat je schrijft over je buurman, dat mensen nu eenmaal doodgaan en dat het je weinig doet. Wat een eenzame dood moet dat zijn geweest en dus kennelijk niemand die ernaar omkeek. Steeds meer hoor je dit, iedereen leeft zn eigen leven en iedereen heeft zn eigen verantwoordelijkheid. Vind het triest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vriend en ik zouden eigenlijk vandaag en morgen hotel aan het strand boeken. Maar vorige week stond er bij het weerbericht dat het maandag en dinsdag nog mooier weer zou worden en toen heb ik het omgeboekt. Nu blijkt dat het vandaag en morgen het warmst is en volgende week juist minder. Eigen schuld, rupsjenooitgenoeg:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks fijn dat je even zo de tijd hebt gehad / genomen om zo even je gedachten te ondergaan  / je emoties  .

Wat leuk dat er plannen zijn voor een 2de het is je van harte gegund :heart:

@Claudius voor vanmiddag  welkom thuis en maak er van van .. kan niet tegen je zeggen lipjes getuit borstjes  vooruit en gaan , maar dit is wel belangrijk. 

Vooruit kijken naar je mogelijkheden openstaan voor andere dingen in je leven , en ook een heel goed  weerzien  met je hondje dat zal vast heel fijn zijn. 

Succes. 

@Bor Wat een  mooie vaartocht je doel bereikt,  een hele fijne dag met je zoon samen :rose:

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@jopie ik begrijp denk ik wat je schrijft. Maar stel nu dat iedereen denkt dat het niet zijn/haar drama is, dan zou niemand ooit hulp krijgen. (Geen oordeel hoor, maar meer vraag die in me opkomt) Is het niet ook een morele plicht om je buurman te helpen? Of juist niet? Je kan niet iedereen helpen nee, en het is niet fijn, maar kun je er niet voor iemand zijn zonder dat het je eigen drama wordt? Hmmm...

@Lonster herkenbaar wat je schrijft. Hier ook vrij en zoekend naar de balans. Doodmoe van mezelf.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jopie:

omdat je alles normaliter volgepropt hebt met werk, afspraken etc

Dat doe ik niet, volproppen. Ik heb mijn rustdagen nodig, zonder prikkels. Ik doe best wat dingen van mijn to do lijst, morgen komt een vriendin eten en dat brengt mij in beweging, schoonmaken en boodschappen doen. Als ik drink zou dat allemaal wat moeizamer gaan en zou ik alles op het laatste moment doen. Wat ik graag zou willen, is genieten van zo'n rustig dagje. Nog wat opruimen en schoonmaken, de atjar maken. Zwemmen. In plaats daarvan zit ik rusteloos te zoeken wat ik komende vrijdag zal gaan doen. Tien keer te wisselen van recept. Te surfen op internet. Terwijl ik wat minder internettijd wil. 

Ach allemaal luxeproblemen. En het ergste van alles is dat ik er zo'n mening over heb. 

Wat te doen met een buurman die zich aan het dood drinken is? Moet of kun je daar iets mee? Twee deuren verderop is een buurman met de ambulance afgevoerd, zijn deur werd ingeramd. Altijd de gordijnen dicht, een wat schichtige man. Vlak daarna is zijn huis leeg geruimd. Wat is er gebeurd? Niemand wist het te vertellen in de buurt. 

Zorgen dat het jou niet gebeurt inderdaad. En dat je niet teveel troep achterlaat als je gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...