Claudius Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Goedemorgen frummers. Droog hier nu en een bleek zonnetje...er komen nog wat spetters aan denk ik. Eerst maar even een bakje. Dan lekker aan de slag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Dagpact Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Ik zal duimen dat je negatief test @Cleo66, ellendige situatie hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Goeie morgen allemaal, Cleo heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Succes @Cleo66 op naar een positieve test ,zal vast goed zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Goedemorgen allemaal, En hier regent het weer eens voor de verandering Maar gelukkig wordt het beter zeggen ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Goedemorgen. Ziet eruit of de regen eraan komt…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 5 minuten geleden zei rapilos: En hier regent het weer eens voor de verandering Ik kan je Oost Groningen aanraden @rapilos.... wij lijken hier opvallend veel mazzel te hebben met het weer. Overigens is het niet alleen het weer wat het wonen hier zo fijn maakt hoor... karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Één hele goedemorgen deze morgen! Ik heb er zin in vandaag. Veel werk te doen, maar het is leuk werk. Succes @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 (bewerkt) Jongste zoon is vandaag jarig wordt 11 jaar , zijn eerste verjaardag weer thuis. Hij mag straks naar de bakker lekkere gebakjes uit gaan zoeken. Verder vieren we het niet echt heel erg , 2 vriendjes komen wel gebakjes eten. Later spreken we nog af met schoonvader. Vorige jaar was ik op vakantie in Frankrijk tijdens zijn verjaardag en een jaar eerder was ik deze dag behoorlijk aan het drinken met als gevolg de crisis UHP. ( 2 jaar geleden al weer. ) Wij vieren dat we als gezin samen zijn , dat is het allerbelangrijkste. Verder is de poes krols vanavond brengen we haar na het eten weg voor haar 3 daagse avontuurlijke logeer partijtje 10 augustus 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 19 minuten geleden zei Yvonne: Ik kan je Oost Groningen aanraden @rapilos.... wij lijken hier opvallend veel mazzel te hebben met het weer. Overigens is het niet alleen het weer wat het wonen hier zo fijn maakt hoor... Lijkt me ook heerlijk wonen bij jou hoor Yvonne Geniet er maar van, maar dat doe je gelukkig ook he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Gefeliciteerd met je zoon @Lieke7777 Wat heerlijk voor je dat het nu zoveel betere tijden zijn Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Gefeliciteerd @Lieke7777 wat is er nou fijner dan lekker je gebakjes uitkiezen Wat een veranderingen heb jij in gang gezet!!! Dagpact ClaudiusYvonne IJsvogel Ik verprutst de opmaak op mijn mobiel, hopelijk wil iemand met de laptop dat weer fixen Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Goedemorgen wat heb ik geslapen vannacht zeg! kon eerst niet in slaap vallen en nou niet wakker worden geloof ik. Ben echt super duf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Vandaag dag drie,ik hoop zo dat ik kan minderen met die medicatie vandaag. ik tril en ben nog niet helemaal lekker maar het lijkt erop dat ik me iets beter voel,ik hoef in ieder geval niet gelijk naar de pillen of de drank te grijpen godzijdank zeg! Maja, karin123, haddock en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Dag drie dus inderdaad @Zbb, mooi, dat gaat de goede kant op. + + Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Ik had gisteren me werkgever op de app,ik denk ik vraag voor de zekerheid dat hij wel weet dat ik ziek ben en dat hij me niet hoefde op te halen op het normaal afgesproken punt. heb ik ik al een week in de ziektewet gezeten,dus al een werkweek heb overgeslagen. Jeetje over black-out gesproken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 17 minuten geleden zei jopie: @Zbb fijn je zo te lezen... niet makkelijk inderdaad, die eerste dagen. Al denk ik zelf dat jij dit écht fysiek moeilijke juist weer beter kan: een bikkel ben je echt wel gebleken. Dat 'onderuit gaan' met 'even eentje' is veel verraderlijker. Ik heb getwijfeld of ik dit zou schrijven, maar toch maar: Mij hielp het beeld van de kater en de ellende ("dit nooit meer") onvoldoende om me te beschermen. De wetenschap dat ik, door mijn bingegedrag, het 100% zeker een keertje op een hele nare en slordige manier niet zou overleven wél. Dat gaf mij, nuchter, meer houvast om ook die eerste niet te nemen, het beeld van enkel de ellende en de kater niet. Wil ik namelijk wél dood, dan wil ik dat ook weloverwogen en rustig doen, niet zo. Zo kon ik de destructieve 'wat maakt het uit ik wil tóch dood' beter handelen omdat ik er op dat moment een constructieve alternatieve gedachte had: "ok, dan moet ik dat serieus nemen, als ik dit over 3 weken, 3 maanden nóg zo ervaar moet ik dat gaan regelen" Geen idee of dat voor jou ook zo werkt, maar misschien kan je er iets mee. Eenmaal bezopen, hoe weinig ook, ben je al die houvast namelijk kwijt. Ik moet hem even op me in laten werken,ik ben nog niet helemaal helder. maar na een paar keer gelezen te hebben snap ik je wel geloof ik. nee zo een helse dood wil ik inderdaad niet,niet zo maar ongetwijfeld dat het er een keer van komt op deze manier,ik heb er namelijk meer op deze manier zien gaan. dankjewel Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Zeker weten @Pinkman kan mij 2 jaar geleden nog goed voor de geest halen. Veel drinken en op bed liggen , uiteindelijk einde van de dag nog bij de winkel de voorraad aanvullen en die avond die verschrikkelijke inval van politie . nee nu is het beter en fijner maat de herinnering blijft. Maar de AA beloftes , het verleden zal mij niet spijten maar vergeten doe ik het ook niet helpt mij . Zo nu met zoon gebakjes halen. haddock, Loetje en Maja reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 22 minuten geleden zei Bor: Goedemorgen.. Douche, koffie, peuk, roomboterpuntje met pindakaas, water gehaald, vuilnis in de container. Boodschappen. Tsjek, dubbeltsjek. Langer dan 2 dagen blijf ik liever niet op dezelfde plek liggen en het lijkt droog te blijven, zonnetje piept er zelfs door. Perfect. Dus ik gooi de trossen maar weer los. Veel vaarplezier Bor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 Dagpact ClaudiusYvonne IJsvogel Quinn Levensgroot plaatje. Dit is om en nabij m'n ontbijt/lunch/brunch/tussendoortje nu. Dandelion en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2021 1 uur geleden zei Cleo66: Gefeliciteerd Lieke , wat een verschil hè . Ik dacht altijd dat je dronken achter het stuur bent aangehouden, maar dat was niet zo dus ? Mag de politie dan zomaar je huis binnen vallen ?? Ik stuur je even pb ok .. Anders wel heel veel op het internet , staat al zo veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden