Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 augustus 2021

Claudius

Aanbevolen berichten

Jongste zoon is vandaag jarig wordt 11 jaar ,   zijn eerste verjaardag weer thuis.

Hij mag straks naar de bakker lekkere gebakjes uit gaan zoeken. 

Verder vieren we het niet echt heel erg , 2 vriendjes komen wel gebakjes eten.

Later spreken we nog af met schoonvader. 

Vorige jaar was ik op vakantie in Frankrijk  tijdens zijn verjaardag en een jaar eerder  was ik deze dag behoorlijk  aan het drinken met als gevolg de crisis UHP. ( 2 jaar geleden al weer. )

Wij vieren dat we als gezin  samen zijn , dat is het allerbelangrijkste. 

Verder is de poes krols vanavond  brengen we haar na het eten weg voor haar 3 daagse avontuurlijke  logeer partijtje  :lol:

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Yvonne:

Ik kan je Oost Groningen aanraden @rapilos.... wij lijken hier opvallend veel mazzel te hebben met het weer. 
Overigens is het niet alleen het weer wat het wonen hier zo fijn maakt hoor... :) 

Lijkt me ook heerlijk wonen bij jou hoor Yvonne
Geniet er maar van, maar dat doe je gelukkig ook he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had gisteren me werkgever op de app,ik denk ik vraag voor de zekerheid dat hij wel weet dat ik ziek ben en dat hij me niet hoefde op te halen op het normaal afgesproken punt. 

heb ik ik al een week in de ziektewet gezeten,dus al een werkweek heb overgeslagen. Jeetje over black-out gesproken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei jopie:

@Zbb fijn je zo te lezen...   niet makkelijk inderdaad, die eerste dagen. Al denk ik zelf dat jij dit écht fysiek moeilijke juist weer beter kan: een bikkel ben je echt wel gebleken. Dat 'onderuit gaan' met 'even eentje' is veel verraderlijker. 

Ik heb getwijfeld of ik dit zou schrijven, maar toch maar: 

Mij hielp het beeld van de kater en de ellende  ("dit nooit meer") onvoldoende om me te beschermen. De wetenschap dat ik, door mijn bingegedrag, het 100% zeker een keertje op een hele nare en slordige manier niet zou overleven wél. Dat gaf mij, nuchter, meer houvast om ook die eerste niet te nemen, het beeld van enkel de ellende en de kater niet. Wil ik namelijk wél dood, dan wil ik dat ook weloverwogen en rustig doen, niet zo. Zo kon ik de destructieve 'wat maakt het uit ik wil tóch dood' beter handelen omdat ik er op dat moment een constructieve  alternatieve gedachte had: "ok, dan moet ik dat serieus nemen, als ik dit over 3 weken, 3 maanden nóg zo ervaar moet ik dat gaan regelen"

Geen idee of dat voor jou ook zo werkt, maar misschien kan je er iets mee. Eenmaal bezopen, hoe weinig ook, ben je al die houvast namelijk kwijt. 

Ik moet hem even op me in laten werken,ik ben nog niet helemaal helder. 

maar na een paar keer gelezen te hebben snap ik je wel geloof ik. 

nee zo een helse dood wil ik inderdaad niet,niet zo

maar ongetwijfeld dat het er een keer van komt op deze manier,ik heb er namelijk meer op deze manier zien gaan. 

dankjewel Jopie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker weten @Pinkman kan mij 2 jaar geleden nog goed voor de geest halen.

Veel drinken en op bed liggen ,  uiteindelijk einde van de dag nog bij de winkel de voorraad aanvullen en die avond die verschrikkelijke  inval van politie . :(  nee nu is het beter en fijner maat de herinnering  blijft.

Maar de AA beloftes  ,  het verleden zal mij niet spijten maar vergeten doe  ik het ook niet helpt mij .

Zo nu met zoon gebakjes halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Bor:

Goedemorgen.. 

Douche, koffie, peuk, roomboterpuntje met pindakaas, water gehaald, vuilnis in de container. Boodschappen. Tsjek, dubbeltsjek. 

Langer dan 2 dagen blijf ik liever niet op dezelfde plek liggen en het lijkt droog te blijven, zonnetje piept er zelfs door. Perfect. 

Dus ik gooi de trossen maar weer los. :)

Veel vaarplezier Bor !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cleo66:

Gefeliciteerd Lieke , wat een verschil hè .

Ik dacht altijd dat je dronken achter het stuur bent aangehouden,  maar dat was niet zo dus ? 

Mag de politie dan zomaar je huis binnen vallen ?? 

Ik stuur je even pb ok ..

Anders wel heel veel op het internet  , staat al zo veel :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...