Reacher Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 3 minuten geleden zei Quinn: Voor instant troep? Goed dat ik het weet Instant? @Yvonne ik ben er bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Voor noedels met veel groente en gepaneerde, gebakken parasolzwam moet je bij mij zijn @Reacher (pssst, ik heb ook een toetje, homemade chocoladetaart). Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 By the way: volgende week ben ik een midweek aan het struinen door Drenthe en Groningen: ik sleep mijn moeder mee op vakantie omdat ze 80 geworden is, we gaan een Trip to Memorylane doen, en alle tantes af die nog leven, hahaha! Ik zal naar je zwaaien, Quinn, en naar Yvonne! Ik verheug me nog het meest op het weerzien van de huizen van mijn grootouders en ook mijn overgrootouders die ik tien jaren heb gekend. De laatsten dan, de anderen tot voor kort nog. Toch wel bijzonder. En mijn geboortehuis, enzovoort enzovoort. En fijn om samen met mijn moeder te zijn. Het grappige is dat ik mijn moeder als verrassing meeneem op vakantie (ze sprong zowat een gat in het plafond van blijdschap), maar zij zal moeten rijden met haar 80 jaren, want ik rij nog steeds niet, hahaha! Vindt ze niet erg. Ondanks rijbewijs en extra lessen enkele jaren geleden rij ik niet. Ik ben er niet voor in de wieg gelegd, zo voelt dat. En vliegen wilde ze niet, duzzzzz......Groningen: here I come! Quinn, lady jane, Yana en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Zojuist zei Yana: Voor noedels met veel groente en gepaneerde, gebakken parasolzwam moet je bij mij zijn @Reacher (pssst, ik heb ook een toetje, homemade chocoladetaart). Nah, zit ik toch net te denken: ik mis Yana met haar recepten...yesss, daar is zij! Yana en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 5 minuten geleden zei Reacher: Instant? @Yvonne ik ben er bijna Jep. Een bakje. Deksel eraf. Kokend water erop. Voedsel. Dat klinkt heel leuk nancy, ik wens je nu alvast heel veel plezier, ook voor je moeder! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 moksi meti met spercibonen enne...noodles, jawel nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Ik wil @Yana's toetje. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 ik ook wel, ga gauw koffie zetten alvast nancy en Yana reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Thanks @Yana! Het wordt een andere keer Vonneke 3 minuten geleden zei Quinn: Ik wil @Yana's toetje. Mooi niet Quinn en Yana reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Wat een leuk idee @nancy! Dat wordt vast onvergetelijk! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Ik ben een veganistische maaltijd aan het oefenen voor gasten met een glutenintolerantie. Er mag echt geen gluutje in de maaltijd zitten, best lastig. Oeps, ik ga de taart maar eens uit de oven halen, het begint verdacht te ruiken hiero. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 @Reacher dat toetje is voor jou hoor... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 4 uur geleden zei spirit:Bah, heb gisteren ook gedronken door alle toestanden. @spiritJe bent een volwassen vrouw die keuzes maakt. Je bent geen slachtoffer van de omstandigheden, je hebt ook niet gedronken dóór de omstandigheden. Je hebt gedronken omdat je alcoholist bent én omdat je niet goed om kan gaan met bepaalde zaken. Heeft alles met jou te maken, omstandigheden zijn bijzaak en een excuus. En dat is allemaal ‘prima’ maar wel net even anders. Neemt niet weg dat het een erg lastige situatie was Quinn, Yana, rapilos en 3 anderen reageerden hierop 4 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Er is genoeg voor iedereen dus laten we eten... niet alleen nancy en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Graag! Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Ik ga maar weer eens wat freubelen op de cadac grillo chef. Iets van vlees met doperwten en stokbrood kruidenboter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 (bewerkt) Mosselen, salade stokbrood kruidenboter , Boursin, verse patatjes. Koningsmaal ! Vriend 1 wit wijntje, ik watertje. Weer trots op mezelf 28 juli 2021 bewerkt door rapilos nancy, Reacher, Tatum en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Straks nog maar weer even een rondje lopen om het te laten zakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Wat leuk @nancys, om met je moeder allemaal tantes af te gaan en herinneringen op te halen. Voor jullie beide heel leuk denk ik nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Voor alle duidelijkheid: Ik kom er regelmatig hoor, maar nu gaan we bewust onze geschiedenis induiken. Nu kan het nog.... Reacher, lady jane en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Courgettesoep met zalm, stokbrood en kaasjes en pruimen of kersen toe. Ga maar eens beginnen…. trouwens @nancyhartstikke leuk! Wou dat ik zoiets had gedaan toen het nog kan. Maar mijn moeder is niet zo van het ‘meebewegen’….. dus of het was gelukt? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Wat me weer brengt bij mijn les van gisteren: omgaan met weerstand. Ben aan het oefenen in laten varen van weerstand en in ‘ja’ zeggen…. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 en ik mag weer meer nee leren zeggen op meerdere fronten te beginnen bij een 2e bord warm eten Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Myep stoppen met elke keer een tweede bord op te scheppen, daarmee ben ik ook kilo's kwijtgeraskt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Zojuist zei Cleo66: Opgelucht dat @Zbb zich weer heeft gemeld, niet de manier waarop. Tja ik gaf dat nummer door van de politie dus net zo goed mijn schuld als van @spirit. Wat moet je anders doen . Toekijken hoe iemand langzaam zelfmoord pleegt?! Is ook zo. Anders moet je jezelf ook geen maatje noemen als je t laat gebeuren zonder in te grijpen. Tatum en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden