Claudius Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Goedemorgen rugpijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 26 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 (bewerkt) @Zbb @spirit Laten jullie wat weten? Gisteren was de jongste bewoonster van de afdeling geïrriteerd op mij, aan het begin van de begeleide wandeling. Een andere bewoonster wilde de weg weten naar de supermarkt. Ik had nog nooit te voet naar die supermarkt geweest, het meisje kent hier alle wandelwegen en toch moest ik voorop van haar. In t verleden kleine woorden wisselingen gehad over de kortste weg ergens naartoe. Dagpact Claudius 26 juli 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Goedemorgen, moet nog echt wakker worden. Ook veel gedacht aan @Zbben @spirit. @niks, ik wens je een goede dag toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Goedemorgen frummers, Zon alweer hier. Eerst maar een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 DAGPACT: Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 10 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Claudius Yvonne Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Goedemorgen, wat een rollercoaster. Herinneringen ophalen met een lach en een traan. Mijn vader was geen man van woorden. Hij klaagde nooit, deed zijn werk. Gek op zijn tuin, maar zeker ook gek op zijn vrouw, op ons. Vroeger gingen we vaak de natuur in. Hij leerde ons welke bloemen er waren, de vogels. Hij ging nooit van huis zonder een vuilniszak. Tijdens een wandeling, raapte hij flesjes en rotzooi op van een ander. Woensdag word hij begraven op een natuur begraafplaats. Yana, nancy, Reacher en 5 anderen reageerden hierop 7 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Wat mooi @niks . @Zbb, ik hoop zo heel hard dat het je lukt snel uit de binge te komen. Kom op man, je verdient veel beter. @spirit, laat je nog even wat van je horen? @Descartes33, hoe is het met je nu? Aan het schrijven geslagen over hoe je voelt tijdens en na een binge??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 14 uur geleden zei lady jane: @spirit ... waarom voel jij je dan schuldig? Je kunt er zo naartoe toch? Hij kwam bij jou ook kijken toen jij in je binge zat? Daar zijn maatjes toch voor om er te zijn als dat kan/nodig is? Huh? En dan ook nog zeggen 'als je nu niet gaat is het misschien te laat'. Waarom Spirit zo'n verantwoordelijkheid en schuldgevoel aanpraten? Ik ken het fenomeen 'maatjes' niet maar het lijkt me toch niet dat je dan verplicht bent om ernaast te gaan zitten als een van de twee het op een zuipen zet? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Goedemorgen. Wat mooi @niks. Ik ga me daar ook eens in verdiepen. Wel een keer over gehoord. Zou ik zelf ook wel willen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Een maatje lijkt mij iemand die je dag en nacht kunt bellen vóórdat je gaat drinken, dan kan iemand nog wat voor je betekenen. Maar de volledige verantwoordelijkheid voor het drinken en de gevolgen daarvan liggen bij degene die drinkt, niet bij het maatje, kom op zeg. Ik zit me er gewoon over op te winden... Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Tsja, ik denk ook dat het niet het meest verstandige advies is geweest. Jane heeft het ongetwijfeld met de meest lieve en goede bedoelingen gegeven... Hopen maar dat Spirit zich nu snel even meldt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Maar áls Spirit mee is gaan drinken is dat natuurlijk op geen enkele manier de verantwoordelijkheid/schuld van Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 haasten 10 voor huisarts met pijn mond bel je kun je 15 minuten later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Hoppa @ikkanhet: hup , hup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Goedemorgen, stevig windje hier. Douchen en dan op tijd de boodschappen doen. Dan weer lekker zwemmen in de rivier ,wat een leven heb ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Vanmiddag tandarts is ontsteking aan de onderkaak nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 goeiemorgen frummers Ja mensen ik heb er ook wakker van gelegen dat was ook niet goed hoe ik schreef. Ik voelde me machteloos en wentelde dat af op spirit, de boodschapper. Er zat een hoop gedoe van mezelf tussen, maar ik had niet zo impulsief moeten reageren. @spirit ik hoop dat je niet bent meegegaan met drinken als je geweest bent. Drinken blijft eigen verantwoordelijkheid. En @Zbb ik weet niet wat ik jou wil zeggen, hier komen vóór je gaat drinken natuurlijk maar iemand die aan een binge start zal dat niet gauw doen ben ik bang. Yana, Kohtje en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 6 minuten geleden zei ikkanhet: Vanmiddag tandarts is ontsteking aan de onderkaak hopelijk ben je niet aan de aftengel gegaan☺ sterkte, n ontsteking aan de kaak is geen pretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 1 minuut geleden zei lady jane: hopelijk ben je niet aan de aftengel gegaan☺ sterkte, n ontsteking aan de kaak is geen pretje. Dank je. Aftengel? wat is dat haha, nooit van gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 dat spul dat Lieke je aanraadde. gel voor aften dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Zojuist zei lady jane: dat spul dat Lieke je aanraadde. gel voor aften dus. Nee dat heb ik nog niet gebruikt alleen nog spoeling gebruikt. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Aftengel.. leuk woord. Zoiets als bommelding. En spoeling is toch voor in je haar? Je kunt hel allemaal zo raar lezen als je wilt. Goedemorgen. Ook al zoiets... en vandaag dan? oef, melig opgestaan, geloof ik. Dat belooft nog wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Goedemorgen allemaal, Net met het Ommetje lopen, werkelijk tot aan de draad nat geregend Ha, ha, nou ja lekker opgefrist zullen we dan maar zeggen he Aftengel...dacht ook, wat is dat nu weer Ik las het als Af tengel Lekker vrij vandaag vrije maandag, om de 14 dagen huishoudadresje, maar nu dus lekker niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 (bewerkt) Goedemorgen, ik heb heerlijk geslapen. Het weer is verrassend goed. Dus eerst Danerolles croissants met ham en kaas maken en daarna naar buiten toe. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft. DAGPACT: Claudius Yvonne Maja Tatum 26 juli 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden