Yana Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Zie het maar als een oefening @Cleo66 Je hoeft je niet te verantwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Hi, het gaat weer top, net m'n ontbijt naar binnen gelepeld. Vakanties hier zijn nu toch maar gecanceld, de familie vond het vanwege de oplopende cijfers en alles toch eigenlijk niet echt verantwoord allemaal. Ben ik best blij om. Was ook het enige argument dat ik niet heb gebruikt trouwens, ik vind er sowieso van alles van, dus die beslissingen moeten ze maar mooi zelf nemen. En ja, natuurlijk ben ik corona ook spuugzat. Niks geen leuke feestjes en doen wat je wilt, met wie je wilt en wanneer je wilt. Maar ja, long covid is ook geen feestje, dus het is nu maar zo. Vind ik dus. Mening. Ga dan volgend jaar maar dubbel op vakantie, ofzo. Haal ik volgend jaar ook dubbel de schade in (vond D dan weer wat van). Goed, eerst vandaag. Is op zichzelf al pittig genoeg. DAGPACT:YvonneTatumYanaJane Claudius Spirit Quinn Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 49 minuten geleden zei Bor: Ik ga mee naar de helling hoor. Hij mag wegvaren dan heb ik z'n auto en de trailer. Wat heb je nou aan z'n auto? Je hebt net een cabrio gekocht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Wat lief @Bor. Vind mezelf helemaal niet lief. Maar we zijn weg en inmiddels op vakantiebestemming. Zoeffffff (boot ligt om de hoek) Kinderen zijn op eigen verzoek thuis. Man is wel weer okay. Gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Goedemiddag. Fijne vakantie @Lika en alle anderen die vakantie hebben, wel of niet ergens anders. nancy en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 3 uur geleden zei Kohtje: Goedemiddag. @ikkanhet en andere Limburgers, hebben jullie het (letterlijk) nog droog kunnen houden? M'n zus en zwager moesten gisteren evacueren maar konden vanmorgen weer terug naar huis. Geen wateroverlast geweest (Heugem, Maastricht). Wat een rotzooi geeft water toch en wat een kracht. En wat gaat dat snél, dat stijgen... moet er niet aan denken. De IJssel is ook hard aan het stijgen, maar wij maken ons hier niet zo'n zorgen. We wonen zo'n beetje op de top van een rivierduin, bijna het hoogste deel van de stad, wat betreft de begane grond. Maar het zal je maar gebeuren allemaal... Ze zijn hier bezig met evacueren, ook het hele ziekenhuis. Wij wonen gelukkig wat verder. Geloof en hoop niet dat wij er last van gaan krijgen. Maastricht en Valkenburg is echt heel erg. België en Duitsland ook en al heel wat doden. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 quote uit de krant; Venlo gaat samen met hulpdiensten grote delen van de gemeente ontruimen. Het gaat met name om de laaggelegen delen van dorpen langs de Maas, zoals Arcen, Lomm, Velden, een gebied in Venlo zelf, Tegelen, Steyl, Belfeld en Hout-Blerick, zo maakte de gemeente vrijdagmiddag bekend. Het gaat in totaal om 16.000 mensen in 7100 woningen. De evacuaties gaan om 18.00 uur beginnen. Dat is eerder dan gepland omdat het water sneller stijgt dan verwacht, en omdat de gemeente niet wil dat mensen ’s nachts het huis uit moeten. --------------- sterkte allemaal, die weg moeten. Wat een verschrikkelijke rampen momenteel Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Zo, net terug uit de tuin Wilde maar even blijven, maar was half zes pas thuis Als ik eenmaal begin, kan ik bijna niet meer stoppen Heb mijn telefoon expres niet meegenomen Gisteren helemaal depri van alle pingeltjes en slecht nieuws Was heerlijk relaxed, zo zonder. Straks wel even journaal kijken, maar dan niks geen nieuws meer hoor Wel in de gauwegheid gehoord, dat half Limburg ontruimd wordt ofzo Zit ik hier nog goed hoewel...onder de zeespiegel he, dat dan weer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Fijne vakantie @knakker @Lika@Lieke7777 en @Tatum en alle anderen. Hoewel niet iedereen ‘weg’ kan: Toch op een of andere andere manier van de vrije dagen genieten. Daarom hierbij een foto van het uitzicht vanaf een hangmat. Want die kun je overal installeren: op je balkon, achtertuin op de Wadden of in het buitenland. Tatum, Quinn en haddock reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Dank jullie!! Een week later dan gepland, maar we zijn weg hoor. Net een boek uit (was ik al lang mee bezig). Jeroen Brouwers ligt klaar. Lekker vrolijk.( grapje) Goed dat ik weg ben. Thuis echt ontspannen van blijft lastig, terwijl ik eigenlijk niets liever wil…. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 @Lika, ik kwam niet goed door Jeroen Brouwers heen, werd er somber van ook. Schrijver is extreem knap in zijn beschrijvingen en inleven, maar zoooveeel van het hetzelfde..... Nu in de zevende zus, dikke pil van 700 blz, kan niet verlengd worden dus in een week moet ie nu uit. Wel goed een stok achter de deur, voor mij. En goed excuus voor veel stranddagen nu☺ Bor, lekker vaarweer ook, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 @lady jane….ja, waarom ik nou per se die Brouwers mee moest nemen? Heb ook Joost Prinsen nog thuis. Mag ook mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 souvernir deze keer een lekker lui leuk leesboek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Ik lees nu Dovlatov, net Domijn uit, Kamp bijna. Geweldig vind ik t. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Dean Koontz zijn serie over Odd Thomas. Nu lukt lezen niet meer, concentratie is weg. Maar daar heb ik in rondgedwaald. In a good way. @Zbbhoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 Concentratiegebrek is ook de reden dat lezen (bijna) alleen op vakanties lukt. Helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 26 minuten geleden zei Reacher: Dean Koontz zijn serie over Odd Thomas. Nu lukt lezen niet meer, concentratie is weg. Maar daar heb ik in rondgedwaald. In a good way. @Zbbhoe is het? Ja het gaat, nog steeds droog en rookvrij. maar voel me vooral saai en futloos. haddock en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 18 minuten geleden zei Lika: Concentratiegebrek is ook de reden dat lezen (bijna) alleen op vakanties lukt. Helaas. Hopelijk kun je nu lees uurtjes inhalen Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 @Zbb bedoel je dat jij zelf saai bent of heb je last van verveling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 1 minuut geleden zei knakker: Dankjewel. Maar ik ben nog steeds niet weg hoor. Midden volgende week vertrekken wij. Oh fijn Voor mij dan. Niet voor jullie. Hoewel voorpret ook leuk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 9 minuten geleden zei Zbb: Ja het gaat, nog steeds droog en rookvrij. maar voel me vooral saai en futloos. Know the drill, je mist toch wat, vergetelheid denk ik. Ben ook geen echte mensenfan. Vandaar wellicht de zeezucht? Alleen tegen en met de elementen? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 49 minuten geleden zei Reacher: Dean Koontz zijn serie over Odd Thomas. Nu lukt lezen niet meer, concentratie is weg. Maar daar heb ik in rondgedwaald. In a good way. De eerste van de serie is verfilmd, met Anton Yelchin. Best een aardige film om te zien, als je het boek los kunt laten. Maar ja, Anton Yelchin, dus meerdere films komen er helaas niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 15 minuten geleden zei knakker: Ik snap mensen nooit zo goed bij wie het genot van een vakantie zich beperkt tot de vakantie zelf. Die zondagavond thuiskomen en dan hop meteen maandag weer naar hun werk gaan. Tenzij het een stomme vakantie was. Om snel te vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 9 minuten geleden zei Quinn: De eerste van de serie is verfilmd, met Anton Yelchin. Best een aardige film om te zien, als je het boek los kunt laten. Maar ja, Anton Yelchin, dus meerdere films komen er helaas niet. Doet me goed dat je die kent. Echt goed. De film...Ik ga het zeggen, hoe snobberig het ook klinkt: de boeken zijn beter. Dat van Anton wist ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2021 19 minuten geleden zei knakker: Die zondagavond thuiskomen en dan hop meteen maandag weer naar hun werk gaan. Dit klinkt zo blij, dat hop, op maandag weer aan het werk. Daar kan ik me sowieso al niks bij voorstellen, huppelblij op maandagochtend @Reacher ja, de boeken zijn beter, dat is echt bijna altijd zo. Maar ja, Anton Yelchin... ik was wel een beetje verliefd ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden