Spring naar bijdragen

Maandag 5 Jul 2021


Aanbevolen berichten

Goedemorgen. 

Kon je niet slapen dat je al zo vroeg een dagdraad start, Claudius? Ik hoop voor je dat je toch nog wat slaap hebt kunnen pakken. Het zal ook allemaal niet meevallen, in zo'n crisiscentrum. Enig idee hoe lang je er blijven moet? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei nancy:

Goedemorgen. 

Kon je niet slapen dat je al zo vroeg een dagdraad start, Claudius? Ik hoop voor je dat je toch nog wat slaap hebt kunnen pakken. Het zal ook allemaal niet meevallen, in zo'n crisiscentrum. Enig idee hoe lang je er blijven moet? 

Vandaag zie ik pas twee dokters. Eenmaal goed wakker. Slaap ik zeker slecht 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werk ze vandaag, Niks. En met Mini komt het helemaal goed! :heart:

Claudius, ik hoop op een goed gesprek met je behandelaars en dat er iets van uitzicht op verbetering van je situatie komt. 

Ik ben zelf al vanaf 5 uur wakker. Vanaf zes uur met een boek op de bank én een dekentje. Wat een luxe! Niets hoeft, alles mag.

Net via de mail de beoordeling van mijn stageperiode van het afgelopen schooljaar gekregen, ben er blij mee! Het was een verre van ideale situatie vanwege de lockdown en mijn persoonlijk sores, maar toch gelukt om dit binnen te slepen. Nu het verslag nog schrijven. Zo krijg ik weer helemaal zin om verder te studeren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Eerst maar even een bakje
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png

@nancy, wat heerlijk dat je een goede beoordeling hebt gekregen,
zoiets geeft inderdaad weer een positief duwtje in de rug... 
@Claudius, ik hoop inderdaad dat je weer uit het dal omhoog gaat klimmen. 
Mini dus vandaag écht naar de crèche, dat gaat ongetwijfeld helemaal goed komen @niks
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Week 2 dat de bouwvakkers op de balkons bezig zijn. De tussenschotten zijn weggehaald waardoor er een doorloop ontstaat.

Valt me niet mee, mensen binnen 1,5 meter van mijn eigen ruimte. Was altijd mijn eigen privacy. En het gaat zeker nog wel een week duren.

Straks naar werk. Daar alles normaal. Nog 2 weken werken, dan 4 weken vrij. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een piratenfeest georganiseerd, met opdrachten in de natuur (met behulp van een schatkaart) die leidden tot de oplossing dat de schat verstopt lag op zolder in een scheepskist. Geweldig! 

bewerkt door nancy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Wat geweldig klinkt dat @knakker. Mis die tijd soms wel. Ooit op kinderverjaardag van een van de jongens een taartengevecht gehouden. Paar goedkope slagroomtaarten gekocht bij supermarkt, alle kinderen vuilniszakken aan en gooien maar! @Cleo66balen van die facing, hoop dat ze het snel kunnen repareren. Jongste moet schoolboeken inleveren en natuurlijk een paar kwijt. Wel blij dat ze allebei over zijn. Aan het werk nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Tatum:

Goedemorgen. Week 2 dat de bouwvakkers op de balkons bezig zijn. De tussenschotten zijn weggehaald waardoor er een doorloop ontstaat.

Valt me niet mee, mensen binnen 1,5 meter van mijn eigen ruimte. Was altijd mijn eigen privacy. En het gaat zeker nog wel een week duren.

Straks naar werk. Daar alles normaal. Nog 2 weken werken, dan 4 weken vrij. 

 

Ik kan er ook niet tegen. Daarom doe ik alles zelf :D Niet dat het dan net zo goed of snel gebeurt maar tis bevredigend en het scheelt een hoop geld.

En ook in klussen geldt fake it till you make it. 15 jaar geleden kreeg ik nog geen fotolijstje fatsoenlijk aan de muur :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Cleo66:

Aaah wat leuk . Wij hebben vroeger voor oudste een harry Potter feest georganiseerd.  Bij binnenkomst een toverstaf trekken met op de punt de kleur van de groep bijvoorbeeld  Griffoendor.  Dan kregen ze het embleem wat ze in mochten kleuren.  Ook een toverhoed  werd geknutseld.  Daarna richting bos met bezemstelen  en grote tonnen water met sponzen (beukers) en een gouden snaai aan een vis hengel  , zodat ze per 2 op bezemsteel die moesten vangen terwijl ze bekogeld werden met beukers .  

Een geweldig feest , heel georganiseer, maar zo leuk.  Om nooit meer te vergeten .

Wow!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bumperjim:

Ik kan er ook niet tegen. Daarom doe ik alles zelf :D Niet dat het dan net zo goed of snel gebeurt maar tis bevredigend en het scheelt een hoop geld.

En ook in klussen geldt fake it till you make it. 15 jaar geleden kreeg ik nog geen fotolijstje fatsoenlijk aan de muur :P 

Het wordt georganiseerd door de VVE waar ik elke maand een bedrag aan betaal. Ik zou dit nu zelf ook niet op dit ogenblik organiseren. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mini haar mapje: Lieve mini, vandaag je eerste echte dag bij ons. Papa bracht jou, dapper zwaaide je dag met je handje. Op de groep eerst even rustig op schoot. Wat was er veel te zien! Later heb je lekker op het kleed gespeeld. Na het fruithapje, lekker even naar bedje. Zonder problemen, na een uurtje was je weer wakker. Fles helemaal leeg gedronken, daarna nog een broodje eten. Een tijd in de box gespeeld en toen toch nog maar een middagdutje. Andere kinderen vindt je zeer interessant. Nog even gelopen, samen met Bram in de buggy. Wat drinken en een maiskoekje eten. Nu speel je nog even op het kleed en dan komt mama jou weer ophalen. Je deed het erg goed vandaag. Wat ben je een vrolijke meid, steeds krijgen we een mooie lach van jou! Tot morgen, dan gaan we er weer een gezellige dag van maken. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...