Claudius Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Goedemorgen karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Goedemorgen! Beetje kunnen pitten @Claudius in het ziekenhuisbed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Jawel @niks maar niet veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Hopelijk snel weer naar huis @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Goeiemorgen @Claudiusen @niks Was ook een draadje gestart meteen maar stop gezet. Hoe gaat het met je @Claudius? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Het was gisteren een heerlijke dag, niet te warm en heerlijk zonnig. En dat wordt het (naar verwachting) vandaag ook weer.... .Eerst maar een bakje en de krant. 3 juli 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Heb me het nachtje wel gehad.... laatste tijd op mijn wekker 3.33 uur. Maar daarna toch in slaap gevallen. Had vannacht last van RLS maar niet in mijn benen maar in mijn armen. Hoop zo dat dit iets eenmaligs is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 @ikkanhet nog niet veel beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Zojuist zei Claudius: @ikkanhet nog niet veel beter Dan lekker rustig aandoen en veel rusten en goed eten @Claudius, je kan het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Goeie morgen. Claudius ziekenhuis????? Hopelijk niets ergs. Heel veel sterkte kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Ik hoop dat je snel op zult knappen @Claudius, sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 goeiemorgen frummers is het door de drank dat je opgenomen moest worden onverwacht @Claudius? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Goedemorgen. Zo kleinzoon van 3 ophalen en naar het theater in het park. Mooi weer hier, heerlijk! lady jane, niks en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Veel plezier @nancy geniet er van! @lady jane gisteren goede berichten las ik. @Bor minder, wat een zorg om je dochter! Nog zo jong, vreselijk. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 heel veel plezier Nancy! Kleinzoon laat zien hoe je intens kunt leven he.♥ In het hier en nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Goedemorgen allemaal, Koffie is al op. Maar eens aan het werk nu Heb een fijne dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 @lady janeja door de gevolgen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Goedemorgen. Vandaag zomaar een dagje Achterhoek met het campertje. Koffie, broodjes, water en hondenkoekjes mee... Eén van de fijne dingen van niet meer drinken is dat opwellingen om iets te doen ook werkelijk uitgevoerd kunnen worden. Geen zorgen om een kater of stiekeme voorraad die mee moet en waar laat ik die dan, en wanneer kan ik een slok nemen dan... en al helemaal geen zorgen om "net doen of ik niks op heb"... En dan schijnt het zonnetje ook nog eens en beloven ze redelijke temperaturen. Dit zou zomaar eens een fijne dag kunnen worden. Lieke7777, rapilos, niks en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Goedemorgen. Vandaag extra aandacht besteden aan schoonmaken. Woensdag willen de schilders misschien ook binnen bij de kozijnen. Ik houd er maar rekening mee. Volgende week wordt mijn nieuwe wasmachine gebracht en geïnstalleerd. De oude doet het nog wel, maar is toe aan vervanging. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Goedemorgen . Beterschap @Claudius misschien is dit een echte wake up call voor je om eens korte metten te maken met drinken ? Het levert niets op nu lig je in het ziekenhuis daardoor. Hoop dat je goede hulp ondersteuning er voor gaat krijgen sterkte ermee . bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Ik vraag mij af hoe alleenstaande ouders met jonge kinderen dit allemaal doen ik had zoveel moeite om plaats voor mijn hondje te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 7 minuten geleden zei Claudius: Ik vraag mij af hoe alleenstaande ouders met jonge kinderen dit allemaal doen ik had zoveel moeite om plaats voor mijn hondje te vinden Hoog tijd om te stoppen dus! Beter voor jou en de hond. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 Ik denk dat dit met zoveel factoren afhankelijk zijn @Claudius . Hondjes zijn geen kinderen en het ligt ook aan je sociale netwerk . Als dat groot om je heen is dan is het makkelijker dan wanneer je niemand om je heen hent . Hopelijk heb je toch een fijn plekje gevonden voor je hondje . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2021 @Lieke7777 ik weet uit gesprekken dat veel ouders er problemen mee hadden. Ik heb er nooit durven over doorvragen. Mijn hondje is nu op 2 uur rijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden