Bob Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 @Reacher, die vampier ogen van je werken nu een maal anders dan die van de meesten van ons. Kweste van wennen denk ik. En meer oefenen om de schijn te kunnen doorzien. karin123 en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Zo de kruiwagen die ik niet heb gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 9 minuten geleden zei spirit: He, je vlinder is weg. Klopt. Ik vond eigenlijk altijd al dat die niet bij mij paste, maar toen het forum voor de tweede keer van uiterlijk veranderde , wilde ik zo snel mogelijk weer een plaatje hebben, dus ik koos maar wat. Zo past de naam nancy eigenlijk ook totaal niet bij mij. Ooit zomaar iets gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Wordt airco time Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Nou dat is eens wat anders voor de afwisseling. Mijn man is water voor me halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Terug van de hondenspeeltuin. Dat was in eerste instantie wel een succes maar toen kwam er iemand met een teefje dat voor het eerst bijna loops zou worden. Nou, de reuen wisten dat ook wel. Het arme diertje had geen rust, een hele kluwen steeds achter haar aan, waaronder die van ons. De onze en een leeftijdgenoot (5jr) waren het fanatiekst en constant met elkaar in gevecht.. die mensen met het teefje gingen al spoedig weer weg, maar de rivaliteit tussen die twee 'horny's' was zo groot, aanhoudend en fel, dat we na een klein half uurtje ook maar weer vertrokken zijn. Ach, we hebben gistermiddag en avond en nacht leuk gestaan met de camper, in Maassluis aan de Nieuwe Waterweg met uitzicht op de pont Maassluis-Rozenburg en veel scheepvaartverkeer. En vandaag na de speeltuin binnendoor weer terug naar huis. Heerlijk weertje vandaag met voor mij (ons) ideale hoogzomertemperaturen.. PS. hond ligt uitgeteld in z'n eigen mand bij te komen, zich afvragend: "Wawasdah allemaal??" VIII en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 3 uur geleden zei Reacher: Zeg ik sta al een tijdje met mijn handdoek en lunchboxje aan de weg te wachten Q. Je vroeg toch wie er mee wilden? Toen stak ik mijn hand op. Sorry Reacher, ik zag jou net zo goed als jij janes foto Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Ik ben ook nogal bleek vanwege mijn vanpieren verschijning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Klink toch als een leuke uitstap @Kohtje. Jullie hond boft maar met jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Heerlijke strand wandeling gemaakt 5 km. Heen, 5 km. Terug. Terrasje onderweg. Lekkere salade en muntthee. Nu bruin verbrand op het balkon thuis. Het leven is goed zo ( zei zij tevreden ) VIII, Reacher, karin123 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 20 minuten geleden zei Reacher: Ik ben ook nogal bleek vanwege mijn vanpieren verschijning. Mag je niet buiten als het daglicht is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Zo niet bijgelezen sorry. Werk weekend gehad en daarvoor erg druk met de tuin geweest . Zag de tuin niet meer zitten eigenlijk in de chaos zeg Maar er komt redelijk orde in nu bijna alles staat van de schutting ( alleen nog achter gedeelte. ) Net iemand langs geweest die alle oude panelen wilde hebben zo heb ik ook weer ruimte in de tuin en vooral in mijn hoofd . Ben moe zo lekker douchen en niets meer doen. VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Kohtje: Terug van de hondenspeeltuin. Dat was in eerste instantie wel een succes maar toen kwam er iemand met een teefje dat voor het eerst bijna loops zou worden. Nou, de reuen wisten dat ook wel. Het arme diertje had geen rust, een hele kluwen steeds achter haar aan, waaronder die van ons. De onze en een leeftijdgenoot (5jr) waren het fanatiekst en constant met elkaar in gevecht.. die mensen met het teefje gingen al spoedig weer weg, maar de rivaliteit tussen die twee 'horny's' was zo groot, aanhoudend en fel, dat we na een klein half uurtje ook maar weer vertrokken zijn. Ach, we hebben gistermiddag en avond en nacht leuk gestaan met de camper, in Maassluis aan de Nieuwe Waterweg met uitzicht op de pont Maassluis-Rozenburg en veel scheepvaartverkeer. En vandaag na de speeltuin binnendoor weer terug naar huis. Heerlijk weertje vandaag met voor mij (ons) ideale hoogzomertemperaturen.. PS. hond ligt uitgeteld in z'n eigen mand bij te komen, zich afvragend: "Wawasdah allemaal??" Was vanochtend ook bij een multi honden speeluitje. Blijkt weer dat de onze bang is voor grote honden. Er kwam een St Bernard aan, groot als een paard, en twas nog maar een pup, ze vloog er gewoon vandoor met de staart tussen de poten, terug naar de auto! Ze komt vrijwel nooit grotere honden tegen dan zijzelf en zij is altijd de b*tch van de groep, la gendarmette, vooral als er drukke onbehouwen honden bij zitten. Maar als een veel grotere hond die rol dreigt te krijgen stort haar wereld in. Toen even later bleek dat de St Bernard gewoon een St Bernard was, dwz een volledig kalm en gemoedelijk gevaarte, ging alles weer goed 13 juni 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Mijn hondje heeft helaas geen angst van andere honden , Maltezer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Hoi @Bor en alle anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Hoi Bor!! Hoe gaat het nu met je? Op het water geweest? Leuk gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Hoi Jannigje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Dankjewel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Ha @nancy: moest even 2 keer kijken…. Herkende je helemaal niet! Je lijkt jonger! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Prik 1 zit erin. En nu voel ik me enorm moe. Oude buren kwamen vandaag langs. Zo ontzettend fijn ze te zien. Sommige mensen zitten in je hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Heerlijke dag gehad! Vanmorgen dus strand. Daarna thuis lekker douchen en vanmiddag een verjaardag. Was erg gezellig. Nu weer thuis, lekker op de bank spelletje op de iPad en met een half oog voetbal kijken. Ik ben niet zo van de voetbal maar ik moet wel mee kunnen praten natuurlijk morgen op m’n werk Fijne avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Goedenavond Ben begonnen aan vandaag terug te lezen maar ben beetje lui. Ook om door de notificaties te gaan. Maar als t toffe berichten waren..thanks! Als t minder toffe waren...bite me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Spelen de Ollanders vandaag? T hopen dat ze t zo goed doen als de belgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Ik heb wat maagpijn maar een bitterbal zou er toch in gaan. Bestel dat eigenlijk nooit. Ik neem altijd een kaassoufflé en een saté Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2021 Als ik echt wild wil doen een gebakken boulet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden