Spring naar bijdragen

Zondag 13 juni 2021, Vaderdag in België


Claudius

Aanbevolen berichten

Nutteloze opmerkingen over huize Reacher ( dan hebben jullie ze maar gehad voor vandaag) 

Ik heb pasgeboren rozen! (Lees je nog mee Harp? De grindbak wordt langzaam maar zeker weer tuin).

Gisteren waren ze nog in knop, en nu glunderen ze met rode blaadjes de wereld tegemoet.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Reacher:

Niksje! Wat leuk je te zien! :heart: En Claudius mag ik je complimenteren met je nieuwe plaatje? Ik vond die vorige zo grijzig. 

Derek Jacobi, moest die tv reeks I Claudius er niet geweest zijn, had ik er misschien nooit over gehoord.  @ikkanhet vond vorige beter denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen,

@lady jane zijn dat nu berkenbomen op een strand? Kan zijn dat ik dat gewoon nog nooit heb opgemerkt, maar is volgens mij de eerste keer dat ik die soort op een strand zie...? Het komt me zo contradictorisch over, het ‘klopt’ niet zo voor mij...moet wel zeggen dat ik geen vaste bezoeker ben van het Noordzeestrand dus het kan zeker daar aan liggen...maar heel mooi hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Musashi:

Goeie morgen,

@lady jane zijn dat nu berkenbomen op een strand? Kan zijn dat ik dat gewoon nog nooit heb opgemerkt, maar is volgens mij de eerste keer dat ik die soort op een strand zie...? Het komt me zo contradictorisch over, het ‘klopt’ niet zo voor mij...moet wel zeggen dat ik geen vaste bezoeker ben van het Noordzeestrand dus het kan zeker daar aan liggen...maar heel mooi hoor!

Ik herken ze niet en kom zelf vanaf een andere kant. Google meldt zwarte pad/ noorderstrand scheveningen. Maar zo leeg is het dus meestal als ik kom, en zo mooi. Straks gaat het denk ik druk worden. Maar niet met de auto/tram bereikbaar dus altijd ruimte genoeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...