Reacher Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 @Maja en @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Hier laatste dagje vrij en het weekend weer werken . Volgende week meewerk dag andere locatie en dan mijn gevoel laten spreken . Het was een drukke pittige week veel voorbij gekomen aan emotie / confrontatie en vooral hoe ik er verder mee om ga . Was moe gisteren ook had ik gisteren schema therapie en sprak ik ook nog even onverwacht mijn behandelaar dat was wel fijn nog even napraten . Voor volgende week ook weer afspraken maar die zijn meer voor toekomst op fam zorg gericht waar ik momenteel vrijwillig aan het oriënteren op ben. Goed zonnetje schijnt en we zijn druk met de tuin aangezien zie vanuit de gemeente nieuwe tegeling doen rondom ons huis komt er elke keer een grote vrachtwagen stenen ophappen . Geregeld dat wij onze tuin tegels ook daar kwijt mee mogen dus 2 pallets gekregen om te stapelen ..erg fijn scheelt ons weer een aantal ritjes millieustraat . En sjouwen pallets staan direct achter de schutting . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Denk aan je @lady jane. Geniet van het strand en de rust en die dingen Ik ga het concept loslaten wat niet vastgehouden wil worden eens oefenen. Go Quinn! Wooot. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 @lady jane dat is heftig nieuws, sterkte Nu even genieten dan op het strand, mooier weer komt eraan!! @Lieke7777 dat klinkt idd als een pittige week zo. Rustig aan maar en lief zijn voor jezelf Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 (bewerkt) Weet je waar ik nu boos of ontevreden of hoe ever .. om kan zijn. Ik heb een poos geleden ruim voor een weekend die ik moest werken vrij gevraagd deze kreeg ik niet vrij omdat ik mbt zomer sluit te laat was en er geen vervanging geregeld kon worden . Nu hoor ik net dat een collega die afgelopen dinsdag voor deze zaterdag een vrije dag ingediend heeft dus vrij gekregen heeft. Gun het haar hoor maar wat er gebeurd ze is niet te vervangen mijn gastzorg vrouw gaat dus morgen daardoor pas om half 12 starten om tot 20.00 te werken om een stukje dienst op te vangen. En wie staat er alleen tot 11.30 ? Moi me . Adem in en uit en kmw ...cheerzzz 28 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Ik heb een automatische bloeddruk meter thuis toen aangeschaft voor mijn man. En een healthwatch om je pols ook handig . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Blij dat je terug bent, Bor. En zo te lezen ben je goed bezig . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Ik mis Kohtje al een tijdje. @Kohtje, alles goed met je? Ik maak me eigenlijk wel wat zorgen om je... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Gaat goed komen @Bor je bent ook een knokker . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Denk zal mijn RR eens meten zit op 110/65 dus wel netjes. Lijkt mij wel een berekening hoor @Bor om alles uit te rekenen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Hoe ik dat doe dekbedden ? @Cleo66 lig nog lekker onder een flanel hoeslaken . En gewoon 1 kr per week verschonen overdag open laten liggen en vooral mijn geld niet besteden aan dure overtrekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 @Cleo66 haha ik noem het altijd een hoeslaken die ik over het dekbed doe .. De andere is een matras hoes Ik heb een dekbed uit 2 delen deze heb ik nu onafhankelijk van mekaar op bed liggen . Als het te warm is gooi ik hem er zo af . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Gewoon blijven @spirit we zitten hier met elkaar en soms worden harde kanten en kernen aangeraakt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Sterkte @lady jane, wat schrikken maar dit komt gewoon goed, klaar punt uit! @nancy ook hetzelfde, gaat gewoon goedkomen, moet en het zal en het mag! Posi erin he. Erg om te lezen, heb ik allemaal gemist. @Majahoop dat je je kan herpakken, voor mij was dat een goed excuus om door te blijven gaan. Oppassen vind ik leuk maar dit is wel vermoeiend. Kan het niet meer aan Grapje, blij als ik morgen weer werk, dat is minder vermoeiend. Zo een grote verantwoordelijkheid een baby, ren en vlieg bij elke snik huil, poepje etc. Oudere nichtje en neefjes zijn gemakkelijker dan kunnen we gewoon knutselen en playstation doen etc. Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken nancy en Musashi reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Je moet kinderen nooit vragen wat ze willen eten....................................... Patat met spinazie en ei erdoor heen en curry en appelmoes er later erover heen. Vind het echt geen combinatie maar goed. Hun verweer maar mam of pap doet dat ook altijd. Dan doen we dat toch. Wilde lasagna of spaghetti maken, niet dus. Maak erzelf wel iets naast voor mijzelf, dat lijkt mij nou echt niet lekker wat ze willen maar goed. Had het ook nooit moeten vragen, gewoon maken wat ik wilde maken zucht Toch niet te eten die combi, bah Lieke7777, nancy en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Hahaha @Smaragd hier gaat overal curry overheen lekker laten eten tóch heerlijk daar doe je het voor . @Bor ja internet kom je ver mee tegenwoordig lekker makkelijk de zelfhulp service zo. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Wil en moet toch nog wat tikken, ws mijn laatste van vandaag. Ben uitgeteld straks, hou van oppassen zorgen voor. Werken is gemakkelijker, dan weet ik wat ik moet doen. dit ook maar moet zo schakelen, hou van die kinderen, zijn mijn parels. Mag ook niets fout gaan in mijn beleving, slaat nergens op want met kids gaat alles anders. Daarom hou ik er ook van. De verantwoordelijkheid vind ik wel heel groot en sta ik er ook 100% Kan ook wat minder. Ik wilde tikken dat ik soms/vaak heel kwaad kan worden om adviezen, hulp opmerkingen whatever. En ik las in een draadje dat het ws soms niks uithaalt, dat is niet waar. Heb er wel wat aan, al kan ik soms zo kwaad worden erom, de spiegel en het belerende maar zonder dat heeft het forum ook geen zin. Dus alles hoort erbij en erg moedig van allen door het delen, ben er blij mee. En ik zal ws snel weer heel kwaad worden om dingen, de confrontatie! Naast het forum heb ik contacten via facebook en app door dit forum, nooit op FB hebben wij het over drank, op app wel. Ben erg blij met dat alles. Wij/ik lijk wel een mens(en). En zo is het. Kan mij niet goed uitdrukken merk ik maar dus bedankt ervoor dat het forum er is. Voor mij toch wel heel belangrijk al zet ik mij soms af er tegen. Dan zijn emoties en dat is niet altijd leuk maar mag er wel zijn. Moet ook. Kracht van dit forum, dank U wel, meen ik echt. Fijne avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 't Is een afweging, voor mij inmiddels tenminste wel @Smaragd. Helpen en advies geven is een tweede natuur. Je zegt nu dat het je helpt en dat is top. Maar tegelijk kun je er ook kwaad om worden en enorm fel reageren. Daar ben ik momenteel niet goed tegen opgewassen en dus wordt het kiezen. Ja, ik wil helpen. Nee, ik kan nu niet omgaan met die woede en felheid. Dus soms is het dan kiezen om te zwijgen. Voor mijn eigen welzijn. Niet dat jouw emoties er niet mogen zijn, juist dat de mijne hier ook een plek hebben. Artemis, Smaragd en Reacher reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 (bewerkt) Dank @Quinnik zal en kan nooit zwijgen, alleen als ik zuip en half in coma lig dan wel. Kan heel vervelend zijn dat ik zo ben, probeer het echt maar ik kan het niet. Ben extrovert, je bent wie je bent maar ik moet idd wel rekening houden met mensen die anders zijn, is echt zo. Vind dat zo lastig, dan denk ik, snap je mij niet??? Kan mensen dood negeren maar dan komt alles eruit. Doe hier wel iets mee, moet wel. IRL heb ik dat niet zo, wel hier dat is het gekke. Kan mijzelf zijn hier, denk dat dat zo is. Heel vervelend voor bepaalde mensen hier, nu achteraf snap ik dat, op die momenten niet. dan moet ik uitloggen. In het echt pak ik ook alles aan met respect en wat in mijn vermogen zit, hier frustreert het mij soms. Maar het is wel waar, we zijn helaas of gelukkig echte mensen. Negeren en skippen mag en moet juist ook soms. Nu hou ik mijn klep Toevoeging daarom is dit forum toch wel heel belangrijk voor mij, in het echt loop ik om figuren heen die mij irriteren, hier is er geen ontkomen aan. Dat is ook juist goed. Snap bepaalde irritaties en aanvaringen ook wel, niks mis mee. Selfcontrole hmmm ggrrrr, maar is wel zo. 28 mei 2021 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Hmm ja dat, van degenen die je irrireren, leer je soms heel veel. Spiegels. Niks mis mee. Nou ja, dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Gewandeld naar de kinderboerderij. Het begint echt leuk te worden, binnenkort maar eens naar de dierentuin. Naar het zwembad, staat ook hoog op ons verlanglijstje. Quinn, nancy, Smaragd en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 (bewerkt) Fijn dat het forum ook helpende is voor jou @Smaragd het is en blijft soms lastig om op een medium te communiceren met iemand en elkaar woorden komen dan zo anders op schrift ipv dat je het irl kan zeggen . Daar kan als het om jou dan betreft kwaad om worden idd . Zelf heb ik natuurlijk nooit in mijn hele slechte gebruik periode gezeten hier en meegeschreven reken maar dat ik dan ook een heel ander persoon was geweest als ik nog in gebruik was geweest waar uiteraard ook opmerkingen op konden komen. Die periode had ik achter mij gelaten en bij aanmelden hier ben ik alleen maar nuchter geweest zonder terugvallen . Maar vergeten zal ik het nooit deze periode. Als ik fel uit de hoek kom en dit zal schrijven is het vanuit mij omdat ik gun wat mij gegeven is zonder gebruik . Misschien vergeet ik soms een beetje mijn overtuigende toon te dimmen maar daar leer ik van juist omdat ik graag met mijn ervaring aan de slag wil en daar kom ik natuurlijk niet alleen succesvolle verhalen tegen. Forum is voor mij de spiegel om beter te leren omgaan met andermans gebruik te stimuleren tot andere acties en mijzelf daarbij verbeteren in proces . En mijn verhaal kwijt te kunnen welke weg ik bewandel en wat ik tegen kom wat ik moeilijk vind. 28 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 35 minuten geleden zei niks: Gewandeld naar de kinderboerderij. Het begint echt leuk te worden, binnenkort maar eens naar de dierentuin. Naar het zwembad, staat ook hoog op ons verlanglijstje. Leuk hè. Straks begint ook het 1001 lastige vragen stellen, dan ga je ze programmeren voor t hele leven lang. Ik zit nu in de omgekeerde fase, ik stel 1001 vragen aan mn dochters. "Waarom doet iedereen op tiktok elkaar eigenlijk na?" Wegdraaiende ogen net als ik vroeger toen ze wilden weten waarom de bananen krom zijn Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 Het is leerzaam hier, al loopt het soms behoorlijk fel op tot in een ruziesfeer waar de honden geen brood van lusten. Waar ik zelf niet tegen kan dat is als iemand die hier nog niet zo lang meeschrijft naar mijn idee wordt weggepest of overdreven scherp wordt aangesproken om niets, of vanwege een kleinigheid of een misinterpretatie. Ik herinner me bijvoorbeeld nog iemand die gekscherend nog even doorging op het woord "draaideurcriminelen" dat een ander eerder bij wijze van grap had gebruikt om mensen onder ons die vaak terugvallen aan te duiden. Dat kwam als een zweepslag naar hem terug, want hoe durfde iemand die hier notabene zelf nog maar net kwam kijken ons criminelen te noemen! Toen werd ik ook woest vanwege die valse aantijging die deze nieuweling waarschijnlijk alle moed zou ontnemen hier ooit nog verder te komen schrijven (wat een juiste voorspelling bleek te zijn). Met als gevolg dat ik zelf fel begon uit te halen en daar (op zich terecht) weer over werd aangevallen. Tsja, tiswat. Ik moest trouwens wel een beetje grinneken daarnet toen ik las dat je het had over "dan moet ik uitloggen", @Smaragd. Ik herinner me namelijk dat je in zo'n geval vaak tig keer schrijft "en nu log ik uit" maar het toch niet kunt laten om te blijven reageren op elke opmerking die daarna maar een beetje jouw richting uit gaat. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2021 (bewerkt) Klopt @Bob hou ook van jullie en sommigen kan ik wel wat aandoen, klopt idd. Dat is de spiegel. Tegen een nieuw iemand zou ik nooit zo doen, heb ik ook nog nooit gedaan. Voor mij is dit zwaar, kun je nagaan voor een nieuwe. Nu ga ik uitloggen Weer. 28 mei 2021 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden