ikkanhet Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Ik kom maar snel naar hier want het komt niet goed anders...heeft iemand wat koffie over Aub? Ik trek het even niet... goeie morgen dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Wat en waarom trek je niet @Musashi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 (bewerkt) Zonder koffie wakker worden... ik zat zowaar een maand verkeerd gewoon al met de datum aan te vullen... 25 mei 2021 bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Snel naar de winkel dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Goedemorgen @harald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 25 Juni @Musashikan merken dat je koffie nodig hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Goedemorgen Hoi @harald , daar ben je dan. Welkom! Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 8 minuten geleden zei ikkanhet: 25 Juni @Musashikan merken dat je koffie nodig hebt Ja echt hè, niet te doen! Dan maar zwarte thee maar met alle goeie wil vd wereld, toch niet hetzelfde... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Vreselijk! Geen koffie in de ochtend is een nachtmerrie Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Goedemorgen @Reacher zo weer werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Ik leef op koffie vanaf de lockdown zo'n volautomatische hier voor alle soorten koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Al drie minuten eigenlijk @niksje. Ben ik aan het werk. Jij vrij vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 3 minuten geleden zei Reacher: Vreselijk! Geen koffie in de ochtend is een nachtmerrie Geen koffie in de ochtend dan blijf ik in bed en bel ik 112 bolletje, Reacher, ikkanhet en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 2 minuten geleden zei Reacher: Al drie minuten eigenlijk @niksje. Ben ik aan het werk. Jij vrij vandaag? Nee avonddienst vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Beroerd weer hier. Ik zie een wolkje aan de horizon. Vlug eruit met de hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 4 minuten geleden zei niks: Nee avonddienst vandaag. Oh, dan lossen we elkaar af. Geniet maar van de vrije uurtjes nog. Ik ga ook iets doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Ik ben nog aan het denken welke dienst ik heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Goeie morgen allemaal, Héhé die dagen zijn ook weer voorbij. Weer naar het normale leven. Vandaag weer lekker creatief aan de gang. Gniffeldegniffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Fijne dag @bolletje en alle anderen ook. Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pedro Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Goedemorgen. Dagpact Reacher Pedro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 10 minuten geleden zei Pedro: Goedemorgen. Dagpact Reacher Pedro zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 @adri02 zoiets is wonderlijk om de dag te beginnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2021 Goedemorgen @Musashi adem in en uit .. Hier never nooit koffie lust ik niet maar heb uiteraard al een slok cola light gedronken Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden