Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 mei 2021


Aanbevolen berichten

Ik heb de afgelopen twee weken maar heel heel oppervlakkig meegelezen. 
Maar las dat Nancy zich ziek meldde en te horen kreeg dat ze dan maar thuis moest werken.... 
@nancy, hoe staat het er voor nu? 
Wat moet zo'n reactie van die persoon jou verschrikkelijk hebben geraakt. 
Geen enkele vorm van medeleven dus. Bikkelhard en egoïstisch. 
Wat een deceptie moet het zijn allemaal nadat je de baan indertijd zo vreselijk graag wilde hebben...  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gingen  vroeger in Epe met mijn  ouders  wilde  zwijnen spotten  in was altijd  erg leuk .

Toen  was het nog  leuk ongerept  natuurgebied   nu niet  meer voel ook geen behoefte  om terug  te gaan  meer .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei knakker:

Mogge mensen

Mooi die zwijntjes @adri02. Toen ik nog tegen de Veluwe aan woonde ging ik er ook altijd vroeg op uit. Geweldig wat je dan aan beesten tegenkomt. Die ene big achteraan inderdaad. Die de hele tijd een beetje verwonderd om zich heen zit te kijken naar elk opvliegend insect. Die eindigt doorgaans als voorgerecht. Dat is altijd het lot van de Dromer.

 

Lol dat had ik gisteren ook tijdens het hardlopen. Kwam een haas me tegemoet hobbelen midden op het pad een beetje verstrooid. Tot ik op een meter of 50 was keek hij me aan en toen zag ik het kwartje vallen, CRAP! Wegwezen! :D 

En op de mountainbike een tijdje geleden stond ineens een vos midden op het pad te dagdromen. Ik kwam echt dichtbij, een meter of tien, en toen zei ik KSST! wat ik ook altijd zeg als mn hond in de weg staat. Luisterde nog beter ook :)  

Helpt inderdaad als je heel vroeg gaat. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne, ik heb inderdaad niet alleen privé, maar ook in mijn werk een turbulente tijd meegemaakt. Op het werk lag overigens niet aan mij, maar aan collega's en werksituaties om mij heen waar ikzelf wel de dupe van was, maar geen invloed op kon uitoefenen. Behalve heel veel onbetaald extra werken om de boel draaiende te houden. Nu hou ik mijn poot stijf, ik heb nu tijd voor mijn gezondheid nodig. Volgende week vrijdag de hartkatheterisatie. Afgelopen week heeft ze me met rust gelaten, maar ik verwacht haar vandaag wel aan de telefoon om het werk te bespreken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei knakker:

Ik ben ook dol op koffie. Maar ik gebruik het alleen als genotsmiddel, niet als brandstof. Over een uurtje ofzo de vaste ochtendcappuccino. Wel prettig eigenlijk om ook eens een keer te kunnen vast stellen dat iets géén verslavende uitwerking bij mij heeft.

Ik heb in het verleden ook sloten koffie gedronken (en nodig gehad??), maar al jaren begin ik de dag met een lekkere bak thee. 
Heerlijk even rustig op gang komen. 
En inderdaad: halverwege de ochtend dan een cappuccino, en begin van de middag nog een bakje gewone koffie. Verder veel thee, water en bubbeltjeswater uit de sodastream... 

 

bewerkt door Yvonne
letter vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...