Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 mei 2021


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Quinn:

Maar je hebt het helemaal niet gelezen?

Nee, gelukkig niet ;) 
Maar op de één of andere manier heb ik het gevoel dat als jij zélf over jouw werk zegt dat het goed/in orde is dat het dan ook daadwerkelijk prima moet zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het opschrijven hier, dat je zin hebt in champagne, helpt misschien al wat. Dit soort gedachten verdring ik wel eens door te denken; champagne = maagzuur. Dan vergaat de lust me een beetje.

DAGPACT

Reacher
Pedro
zbb
Quinn

ikkanhet
Descartes
Yvonne
VIII
Lonster

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het vervelende van zo'n pinksterdagje vrij is dat je al je werk in de rest van de week moet proppen. Ben helemaal uitgekakt van dat videovergaderen. Dus heb nu ook zin in champagne, om te vieren dat ik de werkdag ben doorgekomen. Maar gelukkig heb ik last van mijn maag. Dus geen bubbels.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Musashi:

Proficiat @Quinn! Wat ik me afvraag, zeg je dan op zo’n moment dat je niet drinkt of ga je er gewoon even in mee voor de show? Niet ter oordeel maar ter nieuwsgierigheid...ik vraag me ook af hoe ik op zo’n moment dan zou reageren...

Je reageert alsof je een F1 wedstrijd hebt gewonnen. Je rukt de fles open en je besproeit de voltallige directie. Dan heb je geen excuus nodig waarom je niet drinkt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren heb ik een nepkip-schnitzel gegeten met cornflakes erom heen. Ik verwachtte er weinig van, maar ik vond het heerlijk. Lekker knapperig van buiten en wat sappig van binnen. Knap hoor, ik denk dat je veel vleeseters ermee voor de gek zult houden. Van mij mag vegetarisch best naäperij zijn.

Vanavond eet ik de tweede, met ovenfrietjes en doperwten. En een lekkere klodder Belgische mayo. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lonster:

Het vervelende van zo'n pinksterdagje vrij is dat je al je werk in de rest van de week moet proppen. Ben helemaal uitgekakt van dat videovergaderen. Dus heb nu ook zin in champagne, om te vieren dat ik de werkdag ben doorgekomen. Maar gelukkig heb ik last van mijn maag. Dus geen bubbels.

 

Dan wordt het thee met @bumperjim. Ik bedoel; je mag wel (een beetje) van mijn cola maar daar zitten ook bubbels in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...