ikkanhet Geplaatst 23 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Had die van Kiss eigenlijk gekocht voor een vriendje maar voor zijn verjaardag was het uit. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 1 minuut geleden zei Musashi: Oh ja en de verwekker vond het blijkbaar ook niet nodig om op de uitnodiging van de vaccinatie te reageren voor de gegeven datum gepasseerd was...en nu verwacht hij natuurlijk dat er door derden hemel en aarde wordt bewogen om het alsnog geregeld te krijgen #narcisttotindekist #ennustopikerechtoverenganogwatzaaien Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Tigerfeet ook een geweldig nummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Overigens: Vergeten dat het 1e pinksterdag is, gelukkig heb ik nog emmers met noodles. Bij het wandelen geknuffeld door een hond die net in een dode vis had liggen rollen. Per ongeluk de scheerschuim van mijn vriend bij het douchen gebruikt. Nu ruik ik naar vis en Gilette. Het is zo’n dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Je katten houden vandaag extra van je @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 The white album. For ever. haddock en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Krijg hier lekker erwtensoep met worst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pedro Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Dagpact Reacher Quinn Pedro Quinn en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grunn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Pet Sounds van The Beach Boys haddock en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Kan niet missen natuurlijk, een Stadjes heeft sowieso smaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Ik heb nooit geen LP gehad, meteen met CD begonnen. Kinderen voor kinderen Quinn en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Ik ben nog hyper van gisteren. Tijd om even te stoppen met koffie en forum. Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 eerste lp mhmmm ik twijfel tussen de Smurfen, Abba of alle 13 goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 @Cleo66van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Gefeliciteerd met je zoon @Cleo66 21 minuten geleden zei spirit: Waarvan dan? Toch niet van het songfestival? Ik wel ja. Ook zonder drank, strippen op de bar en groots feest. Met een bank, cola, barfood en twintig man op Zoom was het ook een shitload aan input en triggers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Nog van harte met je zoon @Cleo66 fijn dat hij genoten heeft was vorig jaar wel anders hè voor hem ..zijn 20 ste verjaardag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 (bewerkt) Ik heb nooit LP’s gehad. Ook geen step overigens. 23 mei 2021 bewerkt door Jannigje Elke keer die spelfouten ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 (bewerkt) Mijn eerste CD was van Herman van Veen: Iets van een clown 23 mei 2021 bewerkt door Jannigje Verkeerde medeklinker lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Ben zelf 3 jaar internet piraat geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 1 uur geleden zei spirit: Ik kan ook goed gek doen hoor zonder drank Er is gek doen en er is... nou ja, dat weet jij vast ook wel. Patat straks. Met heel veel mayo en frikadel speciaal en hamburgers. Als een kater, maar dan zonder alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Die was ook gaaf @Pinkman. Ging een wereld (wel een duistere gothic) voor me open toen ik die lp hoorde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Bedankt @knakker. Ik zal er zuinig op zijn. Zal ik hem ook laten vaccineren meteen? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 41 minuten geleden zei knakker: mooie openingsnummer: Laten we maar zeggen dat het regende. Ja dat is inderdaad een prachtig nummer. Ik vond en vind de hele cd mooi, ik heb nooit spijt gehad van die aankoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2021 Mijn broer had wel een LP: Steppenwolf, geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden