lady jane Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei ikkanhet: VID-20210511-WA0002.mp4 ik zie iemand die uit angst gromt en zijn/haar tanden laat zien zoals ik jouw reacties ook vaak interpreteer; de aanval is de beste verdediging; of kwetsen jullie mij, dan kwets ik jullie harder en als je iemand aan je zijde weet; zij - wij Het is niet dat ik jou als persoon niet zou mogen, ik ken je niet eens maar je gedrag hier, en de sfeer die je steeds negatief weet om te turnen daar gruw ik van. Het is wel degelijk een deel van je. Triest. Je komt hier om iets heel anders te halen, dan je nu krijgt helaas. Maar zoals Cleo vaak citeerde; als je doet wat je steeds deed, krijg je wat je steeds kreeg. 11 mei 2021 bewerkt door lady jane Minky en kunsie reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19Geeky91 Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 16 uur geleden zei Yvonne: Waarom gaat jouw hond in een kennel achter in de tuin @19Geeky91 Hij vindt dat prettiger dan een bench. Na het wandelen, of trainen zondert hij zich graag af om even lekker te slapen. Vandaar dat hij een kennel heeft. Ik heb geprobeerd om hem lekker te laten uitrusten in een mand, of op de bank, maar dat wilt hij niet. In de kennel is het winddicht, hij heeft er meerdere kussens liggen, een kluif en een bak water Hij zit er maximaal 2 á 3 uur per dag in. Musashi en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 als je doet wat je steeds deed, krijg je wat je steeds kreeg Deze heb ik zelf gequote Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Weet je het wel zeker @Bor? Zou je niet liever rustig uitleggen wat je dwars zit zodat de mensen hier lief voor je kunnen zijn. Er zijn hier zoveel fijne mensen die jou een warm hart toedragen, zo jammer als zij je niet meer kunnen steunen. Juist nu, nu jij zo'n moeilijke tijd hebt en tegemoet gaat. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 3 minuten geleden zei Inzichzelf: Vanaf nu. Vanaf nu wil ik alles puur beleven. Puur liefde, puur verdriet Vanaf nu wil ik alles puur beleven. Waarom kon ik dat eerder toch niet Vanaf nu zal ik mijn liefde puur tonen, aan hen die het verdienen. Liefde is onvoorwaardelijk. Geen grenzen aan. Liefde van een moeder voor een kind Onbetaalbaar. Vanaf nu. Dank U Spirit, stukje toegevoegd, stoort het? Mooi @Inzichzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Joh, je kan niet zo in het werk van een ander gaan zitten schrijven, dat snap je toch wel @Inzichzelf? Gewoon even weghalen, niks aan de hand. nancy, Artemis en niks reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 3 minuten geleden zei Inzichzelf: Ik ben hier weg niets is goed. Dat is toch niet heel gek Renaldo? Bovendien zegt @spirit het heel netjes. Waarom nu niet gewoon: oké, ik deed het met goede bedoelingen, maar ik begrijp dat het van jou is, dus ik verwijder het en klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Daar bedoelde Spirit blijkbaar zichzelf mee. In ieder geval wil ze het niet door jou of een ander verlengd hebben, klaar toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Dat is dan waarschijnlijk gewoon een misverstand, @Inzichzelf. Denk dat Spirit bedoelde dat ze er zelf nog stukjes bij kon bedenken. Je bedoelde het goed, en voelt je nu persoonlijk aangevallen, maar dat is nergens voor nodig. In elk geval is weggaan om zo'n misvattinkje totaal buiten proporties. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Oké @Cleo66 maar als Spirit netjes aan geeft dat ze dit niet wil is het klaar toch? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 @Cleo66 ja, Renaldo heeft een nieuwe naam. @Inzichzelf kan gebeuren, dat verkeerd begrijpen. Maar nu is wel duidelijk, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 11 minuten geleden zei niks: Oké @Cleo66 maar als Spirit netjes aan geeft dat ze dit niet wil is het klaar toch? Niks ik vind dat je de moederrol echt met verve invult. Geweldig Met Quinn als begrijpende pa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Wat heeft dit met het afmaken van andermans gedicht te maken ? Renaldo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Of ben je verliefd op @spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Doe niet zo gek @bumperjim ben 1 van de jongsten hier! bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Zojuist zei spirit: 1961 was een goed jaar. Weet het wel zeker,omdat ik ook van 1961 ben Ik voel de lente... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Shit @bumperjim dat vind ik serieus lief van je en fijn om te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Ja duidelijk verhaal @Inzichzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden