Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: Wordt me gisteren verweten van op het schoolplein door @Cleo wat had dat ermee te maken. Ik probeer het gewoon nog één keer. Wat je deed, was berichten blijven plaatsen over die broeken. Het ging natuurlijk niet om die broeken. Het ging erom dat je berichten over steeds hetzelfde bleef plaatsen, terwijl van meerdere keren werd gevraagd om het niet meer te doen. Want het werd irritant. Dat heb je soms, dat een gesprekje irritant wordt voor anderen. Omdat je er toch gewoon mee door ging, werd het pestgedrag. Pestgedrag zoals vroeger op schoolpleinen. Waar kinderen klieren, anderen vragen om ermee op te houden en ze toch gewoon doorgaan. Vandaar de vergelijking met het schoolplein. Het forum als schoolplein, jij als pestkop en Cleo als de persoon die er op dat moment het meeste last van had. Snap je? Ja? Mooi zo. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Dus jij denkt dat Bor om een paar broeken weg gaat? Minky reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Zojuist zei Quinn: Ik probeer het gewoon nog één keer. Wat je deed, was berichten blijven plaatsen over die broeken. Het ging natuurlijk niet om die broeken. Het ging erom dat je berichten over steeds hetzelfde bleef plaatsen, terwijl van meerdere keren werd gevraagd om het niet meer te doen. Want het werd irritant. Dat heb je soms, dat een gesprekje irritant wordt voor anderen. Omdat je er toch gewoon mee door ging, werd het pestgedrag. Pestgedrag zoals vroeger op schoolpleinen. Waar kinderen klieren, anderen vragen om ermee op te houden en ze toch gewoon doorgaan. Vandaar de vergelijking met het schoolplein. Het forum als schoolplein, jij als pestkop en Cleo als de persoon die er op dat moment het meeste last van had. Snap je? Ja? Mooi zo. 1 minuut geleden zei niks: Dus jij denkt dat Bor om een paar broeken weg gaat? Nee dat is wel de spreekwoordelijke druppel. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Ik probeer het gewoon nog één keer. Wat je deed, was berichten blijven plaatsen over die broeken. Het ging natuurlijk niet om die broeken. Het ging erom dat je berichten over steeds hetzelfde bleef plaatsen, terwijl van meerdere keren werd gevraagd om het niet meer te doen. Want het werd irritant. Dat heb je soms, dat een gesprekje irritant wordt voor anderen. Omdat je er toch gewoon mee door ging, werd het pestgedrag. Pestgedrag zoals vroeger op schoolpleinen. Waar kinderen klieren, anderen vragen om ermee op te houden en ze toch gewoon doorgaan. Vandaar de vergelijking met het schoolplein. Het forum als schoolplein, jij als pestkop en Cleo als de persoon die er op dat moment het meeste last van had. Snap je? Ja? Mooi zo. Nou te kinderachtig voor woorden we zijn niet meer op het schoolplein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Precies. Te kinderachtig voor woorden. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Alsjeblieft @ikkanhet, stop alsjeblieft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Ik stop er ook mee, geen enkele zin dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 @Yvonne sorry, je hebt gelijk, ik stop er in elk geval mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 1 minuut geleden zei Yvonne: Alsjeblieft @ikkanhet, stop alsjeblieft. Heb ik recht op een mening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Bor heeft gisteren een zeer kwetsende opmerking gemaakt. Daar heeft men opmerkingen op geplaatst @ikkanhet. Dat is de reden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Sjee kan ook beter vertrekken hier heb het nooit goed kunnen doen. Artemis en haddock reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Ik stop ook, lekker tegen jezelf blijven reutelen, ikkanhet nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Zojuist zei ikkanhet: Sjee kan ook beter vertrekken hier heb het nooit goed kunnen doen. Doei! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Zojuist zei niks: Doei! Jij doei je had al afscheid genomen. Kun je niet zonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Tsja, ik zou er niet rouwig om zijn als jij inderdaad vertrekt Ikkanhet. Niet aardig, maar je vraagt er wel een beetje om met dat constante uitdagen en opruien... Minky, Artemis en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Het is een ander niveau wat eronder zit, althans dat meen ik te herkennen bij je, @ikkanhet. Natuurlijk kan ik er volkomen naast zitten hoor. Het niveau aan de oppervlakte is dat van welles-nietes of misschien eerder altijd nietes zeggen, en vooral ook iedereen behalve jezelf als oorzaak zien met als basistechniek de jijbak. Maar het niveau eronder is waarschijnlijk veel interessanter. Je gedrag wekt afwijzing op en die krijgt je dan ook volop. Dat, en daar later weer verontwaardigd op kunnen terugkomen levert je in elk geval een hoop aandacht op. En al is het negatieve aandacht, het is tenminste aandacht. Ik gok erop dat je die in je jeugd gemist hebt en merkte dat deze techniek in elk geval werkte om weer een beetje op te vallen. Je kunt er je leven mee door blijven gaan, of je kunt het gaan ombuigen door je te realisteren dat de omstandigheden inmiddels anders zijn dan toen je jezelf dat trucje aanleerde. Maar nogmaals, ik kan er best naast zitten hoor. Voor Bor heb ik niet zo gauw een simpele analyse. Ik wens je alle goeds, @Bor. Artemis, Tatum, Maverick en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 2 minuten geleden zei Yvonne: Tsja, ik zou er niet rouwig om zijn als jij inderdaad vertrekt Ikkanhet. Niet aardig, maar je vraagt er wel een beetje om met dat constante uitdagen en opruien... Nou al is het alleen maar om jou dan blijf ik dus wel nu. Minky reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Hieperdepiep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 9 minuten geleden zei ikkanhet: Sjee kan ook beter vertrekken hier Als je dat echt zou kunnen dan zou je je naam eer aan doen. Minky reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Zelf geef je met regelmaat aan zacht en stil en lief te zijn. Je blijft verbazen ikkanhet. Ik heb al eerder aangegeven dat jij vaak vilein uit de hoek komt. Jouw gedrag hier rijmt op geen enkele manier met hoe jij jezelf ziet blijkbaar. En daar laat ik het verder bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Nou als jullie zo over me denken is het inderdaad misschien beter om te gaan. Wist niet dat ik zo erg ben in jullie ogen. Ga wel vragen me te verwijderen. Het ga jullie goed. Minky reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Probeer het los te laten @ikkanhet, dit brengt jou toch ook niets goeds? Misschien kun je morgen weer met een schone lei beginnen en een manier vinden om op dit forum de dingen te vinden die jou verder helpen. Echt, er zijn hier mooie dingen te leren, ik gun het je dat je je daarvoor open kunt stellen. nancy, lady jane en Minky reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 (bewerkt) Ik ben het met @Bobeens. Scherp. Ook denk ik dat @ikkanheten @Borelkaar op een hele negatieve manier aanvullen en versterken. Zich samen sterk voelen. Kinderachtig. Jammer. 11 mei 2021 bewerkt door Tatum nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 6 minuten geleden zei Kohtje: Als je dat echt zou kunnen dan zou je je naam eer aan doen. Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Eigenlijk heb ik ook wel medelijden met je, Ikkanhet, het hele forum valt nu over je heen, ik ook. Voor een volwassene vind ik je woorden en opmerkingen eigenlijk wel zielig, je wilt er graag bijhoren, maar het lukt je niet op deze manier. Yana zegt zinvolle dingen. Kun je hier iets mee? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden