ikkanhet Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Sja er is een verschil tussen werkpaarden en luxe paarden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Quinn: Euhm, om niet teveel bij te lezen En zeker niet omdat je je verplicht voelt natuurlijk. Je moet niks. ja klopt, jouw tip klopt, toen ik dit schreef liepen de lettertjes wat door elkaar, dwarrelhoofd. Nu weer goed ik moet niets ik hoef niets paarden hoeven 11 mei 2021 bewerkt door Artemis typefout Quinn en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 2 uur geleden zei Tatum: @Artemisvoor jou en voor jou en voor iedereen die het nodig heeft, ik heb weer zoveel liefde in mijn hart dat ik wel kan doorgeven als je billenkoek van @Reacher hebt gehad kom je voor een knuffel bij mij Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 18 minuten geleden zei Tatum: "Geen vrijwilliger hier, sorry, niet mijn kink." Knuffelen, dat is mijn kink. Warm, lief, zacht, dichtbij, samen. groepshug Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Heey dit vuurpaardje moet niets, maar doet het graag. Ik hou van mijn werk. Ja, test was negatief. nancy, lady jane en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 2 uur geleden zei spirit: @Artemistake care dank je, gedaan. geslapen, gefietst, gewandeld en nu met halve liter thee mok op de bank, we eten vegaballetjes. met rosti en enorme bak groente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 3 minuten geleden zei Artemis: als je billenkoek van @Reacher hebt gehad kom je voor een knuffel bij mij @Artemis is voor de after care Heb net aardappelen en kip in de oven gezet voor de bende hier en ga nu richting c. Wat die kookt, weet ik niet. Hoop niet teveel, dat pak roze koeken... Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 en ook gezonde voeding mag ik hopen spirit ik lees eigenlijk nooit wat en of jij groenten eet hier kip, aardappels en spinazie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Gebakken aardappeltjes met daslook salsa verde, little willies van de vegetarische slager, gegrilde groenten en ik couscous. Zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Vanmiddag had ik een moeilijk gesprek. Dacht ik, maar dat bleek reuze mee te vallen. In plaats van een top-down beslissing over mijn werkzaamheden en indeling naar een nieuwe afdeling, wat ik verwachtte, kreeg ik complimenten van de nieuwe directeur over hoe ik mijn werk uitvoer. Hij pakte door en vroeg mijn mening over de reorganisatie. Van de weersomstuit kon ik natuurlijk weinig zinnigs bedenken. Zou dat nou iets typisch voor vrouwen zijn? Pff, een kinderhand is snel gevuld. Zo voelt het. Gelukkig komt er een vervolg op het gesprek. Musashi, Artemis, Quinn en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Het doet me een beetje denken aan de goedkeuring die je zoekt van je ouders. Bij mijn moeder heb ik dat lang gezocht, nauwelijks gekregen. Pas toen ik er niet meer op rekende en mijn eigen plan trok, kwam het dan eindelijk een keer. Dat ze uitsprak dat ze trots op me was. Reacher, nancy, Artemis en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Daar is heel wat therapie aan voorafgegaan. Ik eet roti, van de rotiboer. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Lekker roti. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 24 minuten geleden zei Lika: daslook salsa verde Heb je dat zelf gemaakt Lika? Wil ik wel weten hoe want heb een hele zak hier liggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Ovenschotel met puree, paprika, ui, tomaat, vega kipstuckjes en kaas. Een vaga burger en komkommersla. Wat moet jij je heerlijk voelen nu @Lonster.... Lonster en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Spaghetti met een van m’n bokalen saus...komt weer goed van pas als het snel moet gaan en ik geen zin heb om te koken...nog rucola en extra gegrilde aubergines erbij...dan kan ik me toch weer niet inhouden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Worteltjes, aardappelen , ui en visje. Gestampt, dan is het eigenlijk hutspot, maar dat doe je eigenlijk met winterpeen IPV bospeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Gehakt, champignons, broccoli en worteltjes in een kaassaus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 hhhhhhhmmmmmm lekker eten allemaal , ik ga na het eten nog drummen en zal dan nog even kijken of de pubquizzzzz goed is. Dan haak ik rond acht uur af, half negen max Ik zag gisteren Unter Solle (onder de zon ) op netflix. zo mooie film, aanrader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Vorige keer was ik zo door de mangel gehaald bij Brijder dat ik de fut niet meer had om te koken. (En daarna een week uit m’n doen ben geweest) Dus hier stond brood met een gebakken eitje op het menu. Maar deze keer viel het mee. Zit ook beter in mijn vel en het duurde niet zo lang. Vanavond lekker onder de zonnebank Reacher en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 https://www.netflix.com/nl/title/60011511 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 Ah, mijn lief kent me goed. Brinta En een appel. nancy, Yana en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 7 uur geleden zei Kohtje: Doet me denken aan de film "Bienvenue chez les Ch'tis" Op een steenworp afstand van hier is die film opgenomen. Dan moet je wel een goeie werparm hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 @Reacher sterkte met de tandentoestanden!die billenkoekjes zijn wel weer heel grappig. Ik ga ze een keer maken! @Fabienne1985 goed dat je hier weer bent, zet m op. Hier zilvervliesrijst met broccoli, sugersnaps, ui, paprika, veel koriander en vegakip. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2021 En fijn van je gesprek @Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden