Lonster Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Volgens mij is het verveling. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 1 uur geleden zei Bor: Die negeer geeft machtsgevoel? Dan denk je niet netjes he. Ego. Khad er nog een smiley achtergezet, serieusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Zojuist zei Quinn: @ikkanhet dan lees je verdraaid slecht. Iemand vraagt je iets te laten en in reactie daarop doe je het juist, plus een schepje erbovenop. Dat is treiteren. En dat is jammer, want het helpt ook jezelf niet verder. Ik vertel anderen niet wat ze moeten doen of laten en dat heb ik ook niet nodig, ben geen hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 10 minuten geleden zei Etty: Nog even los van dat je zonder broer of zus met een goede vriend of vriendin een familiaire band op kunt bouwen. En een moeder hebt die wat ze niet goed heeft gedaan volmondig zal erkennen later. want ze heeft immers Alice Miller's gedachtengoed geïncorporeerd @Musashiik ben het met Etty eens. Dochter is ook alleen, maar ik heb haar echte pure liefde kunnen geven. Het is helemaal goed gekomen met haar. Ze heeft een prachtige opleiding gedaan, een goede baan, een hele lieve vriend en prachtige schoonouders. Ook hebben ze een huis gekocht in deze tijd. Maart 2022 krijgen ze de sleutels. Ik denk zelfs dat zij in staat is om te trouwen met haar vriend in de toekomst. Zoveel zelfvertrouwen heb ik haar kunnen geven. Musashi, lady jane en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 2 minuten geleden zei Lonster: Volgens mij is het verveling. Verveling is een nare emotie. Net als jaloezie, maakt het slechtste in mensen los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Damn, waarom stop ik nou net hier mijn energie in? Omdat het me raakt. Ah, okay, dan mag het. Het raakt me als de sfeer hier zo opzettelijk wordt verkloot. 1 minuut geleden zei ikkanhet: Ik vertel anderen niet wat ze moeten doen of laten en dat heb ik ook niet nodig, ben geen hond. Er wordt je gevraagd om rekening met anderen te houden. Omdat het hier niet alleen jouw vrije ruimte is. Hoe duidelijk moet iemand iets aan jou vragen voordat je er iets mee doen wilt? Gewoon, iets aardigs of gewenst doen voor een ander forumlid? Kohtje, Lonster, Tatum en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 (bewerkt) verveling en jaloezie zijn gewone gemoedstoestanden niks mis mee wat je ermee doet, dat is andere koek volwassen gedrag, of pubergedrag sfeer verziekend macht en ego 10 mei 2021 bewerkt door lady jane Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Toedels: dit zeg je als je weggaat. Voorbeeld: uitloggen en uitgelogd blijven. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 19 minuten geleden zei Etty: Nog even los van dat je zonder broer of zus met een goede vriend of vriendin een familiaire band op kunt bouwen. En een moeder hebt die wat ze niet goed heeft gedaan volmondig zal erkennen later. want ze heeft immers Alice Miller's gedachtengoed geïncorporeerd Het tweede deel hoop ik van harte! Het eerste daar zit ik nog over te malen...want eerlijk: nooit heeft een vriendin of vriend mij begrepen hoe het is om met mijn narcistische verwekker te leven...ze vonden hem toch altijd ‘o zo sympathiek’...het kAn natuurlijk ook aan onze geslotenheid gelegen hebben, we werden verplicht om buitenshuis ons masker op te zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Damn, waarom stop ik nou net hier mijn energie in? Omdat het me raakt. Ah, okay, dan mag het. Het raakt me als de sfeer hier zo opzettelijk wordt verkloot. Er wordt je gevraagd om rekening met anderen te houden. Omdat het hier niet alleen jouw vrije ruimte is. Hoe duidelijk moet iemand iets aan jou vragen voordat je er iets mee doen wilt? Gewoon, iets aardigs of gewenst doen voor een ander forumlid? Goh wat een crime om te laten zien aan @Borwat ik besteld heb. Ze moeten me opsluiten zoiets doe je toch niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 2 minuten geleden zei lady jane: verveling en jaloezie zijn gewone gemoedstoestanden niks mis wat je ermee doet, dat is andere koek volwassen gedrag, of pubergedrag macht en ego Of zanik gedrag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Zojuist zei ikkanhet: Goh wat een crime om te laten zien aan @Borwat ik besteld heb. Ze moeten me opsluiten zoiets doe je toch niet. En dan zeggen ze dat het niveau begrijpend lezen schrikbarend afneemt... Dit wordt hem niet hè? Jammer. Sowhat, Reacher, nancy en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 6 minuten geleden zei Tatum: @Musashiik ben het met Etty eens. Dochter is ook alleen, maar ik heb haar echte pure liefde kunnen geven. Het is helemaal goed gekomen met haar. Ze heeft een prachtige opleiding gedaan, een goede baan, een hele lieve vriend en prachtige schoonouders. Ook hebben ze een huis gekocht in deze tijd. Maart 2022 krijgen ze de sleutels. Ik denk zelfs dat zij in staat is om te trouwen met haar vriend in de toekomst. Zoveel zelfvertrouwen heb ik haar kunnen geven. Ik zal over een jaar of twintig meer weten...en dan kom ik jullie hier wel zoeken! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 (bewerkt) te zielig om op in te gaan dit Quinn ik ga een boek pakken dat boeit meer 10 mei 2021 bewerkt door lady jane Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 heerlijk gevolleybald trouwens en nog fijne nazit ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Lees t toch gewoon niet. Gelukkig hoeven we het niet t horen. Kleutergedrag. lady jane en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei lady jane: te zielig om op in te gaan dit Quinn ik ga een boek pakken dat boeit meer Goed idee. Welk boek? Ik heb net genoeg concentratie voor Christie, ben ik bang. @Cleo66 grote knuffel. 10 mei 2021 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 1 minuut geleden zei Musashi: Het tweede deel hoop ik van harte! Het eerste daar zit ik nog over te malen...want eerlijk: nooit heeft een vriendin of vriend mij begrepen hoe het is om met mijn narcistische verwekker te leven...ze vonden hem toch altijd ‘o zo sympathiek’...het kAn natuurlijk ook aan onze geslotenheid gelegen hebben, we werden verplicht om buitenshuis ons masker op te zetten... Ik snap je wel @Musashi, ik heb ook een zus met wie ik een verleden deel en dat is fijn, maar wat @Ettyzegt is óók waar: soms zijn vrienden ook een soort familie. Een zelfverkozen familie waarmee je lief en leed deelt lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 @Musashivoor die tijd mag je ook raad vragen hoor! En ook jij hebt recht op jouw eigen waarheid. Jij weet hoe je het niet wilt. De vraag is nu: hoe wil je het wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 (bewerkt) @Ettyals je zo bent op gevoed van jongs af aan dan vind je die wereld normaal. Je ziet het pas dat het thuis niet goed gaat als je jouw thuis gaat vergelijken met andere gezinnen van vrienden en vriendinnen. Lotgenoten vind je niet gemakkelijk omdat het moeilijk is om over te praten. Ik vind het nog moeilijk. Althans, mijn visie. Steeds wat erbij: ik kwam ook liever bij vriendinnen thuis bij wie het wel goed ging thuis 10 mei 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 3 minuten geleden zei Tatum: Jij weet hoe je het niet wilt. De vraag is nu: hoe wil je het wel? Tja dat is de juiste vraag hè. Ik heb het hier al eens gezegd geloof ik, de verwekker die ons zei: jullie leren veel van mij, nl. Hoe het niet moet... van narcistisch gesproken hè... (maar daarmee hebben we niet geleerd hoe het wel moet hè) ik probeer vooral te begrijpen denk ik..maar oh zo moeilijk...een driejarige begrijpen en veeeel liefde en knuffels natuurlijk!!! Tatum en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 (bewerkt) Juist! En terwijl jij hard aan jezelf werkt groeien jouw man en kind mee. Dat gaat vanzelf. 10 mei 2021 bewerkt door Tatum Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Btw @Tatum @Etty toen wisten we natuurlijk nog helemaal niets over narcisme en dat het dat was...het was voor ons gewoon compleet absurd (alcoholistisch) gedrag...pas een jaar of 2 geleden kwamen we in aanraking met die term...een wereld van herkenning ging dan pas open... Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 @Quinnnieuwe boek van Nicci French is heel aardig om te lezen als pure ontspanning. Quinn en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2021 Goedemiddag. Vandaag gewerkt, geen tijd voor verveling. En gauw weer weg hier, brrrrr, ik ga eten maken. Biefstuk, aardappelen, salade. niks, Tatum en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden