Lika Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Over rijk voelen.... er schijnt zon hier in de keuken. Ik stond precies in de stralen koffie te zetten. Dat moment. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Douchen en naar buiten. Mijn jongste heeft de roeisport ontdekt . Het lijkt zomaar iets dat ze echt leuk vindt. (Naast haar telefoon en K-pop) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Goedemorgen dagpact: zbb haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 9 minuten geleden zei Yvonne: Top, dat verdient een blommetje Ikkanhet Dank je @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 dagpact: zbb ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Morgen. dagpact: zbb ikkanhet Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 goeiemooiemorgen frummers het lijkt wel zomer buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Hoi! Ja, gaat wel hoor, beetje rustig aan doen dit weekend. Misschien nog even ergens wat plantjes kopen voor de tuin maar het is overal zo vreselijk druk! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 1 uur geleden zei bumperjim: Mooi ik denk dat dieren nauwelijks dommer zijn dan wij, ze kunnen alleen niet praten. En boerenverstand hebben ze misschien nog wel meer dan wij. Dieren kunnen wel praten Bum. wij zijn zo dom dat we ze niet verstaan. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Hoe is het ZBB? Heb je goed geslapen kerel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Over rijk voelen. Normaal zou ik nu balen dat we visite krijgen en ik met een kater zit. Nu ben ik lekker gedoucht, opgemaakt wat niet eens hoefde maar had er gewoon zin in. En het heerlijkste van alles, heb geen kater maar voel me fris en fruitig. rapilos en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Heerlijk @ikkanhet, blij voor je! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 2 minuten geleden zei Yana: Heerlijk @ikkanhet, blij voor je! Dank je @Yana ben zelf ook super blij heb elke dag wel wat moeilijke momenten maar die teckelen we ook. Quinn en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Dat heldere, levende gevoel is zo motiverend vind ik. Ik heb helemaal geen zin om dat kwijt te raken en weer te veranderen in een zich voortslepende, zwetende schaduw van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Hoe blij ik ook ben om zaterdagochtend fris te zijn, iets langer kunnen slapen zou toch altijd welkom zijn...vanmorgen stond het kind aan mijn bed met de vraag om op te staan...ik: of gaan we nog even samen soezen in bed? Kind: weet je wat soezen is? Ik: ja, nog even omdraaien en een beetje rusten. Kind: nee, soezen is de ogen open doen en beginnen praten! mmm niet echt mijn idee maar geen discussie was mogelijk...dan maar opstaan dus...voordeel: nu al bezig in de tuin ipv aan te modderen...heeft ook z’n voordelen natuurlijk! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Zojuist zei Yana: Dat heldere, levende gevoel is zo motiverend vind ik. Ik heb helemaal geen zin om dat kwijt te raken en weer te veranderen in een zich voortslepende, zwetende schaduw van mezelf. Ja en dat gevoel heb ik nu heel intensief en wil het ook vasthouden en ga ik voor knokken. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 42 minuten geleden zei bolletje: Hoe is het ZBB? Heb je goed geslapen kerel? ja slaap over het algemeen wel aardig,misschien wat te vroeg wakker steeds. zolang ik kleine klusjes doe die overzichtelijk blijven,kan ik ze goed aan. ik neem nog niet teveel hooi op me vork,zo ben ik de vorige keer de fout in gegaan. dus ik hou het met alles even klein verlopig. bedankt voor het vragen Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Een hele goede morgen allemaal Tjonge, wat heb ik weer geslapen zeg Tegen negen uur pas wakker, echt niet normaal ! Vandaag 8 maanden alcohol vrij |Soms nog steeds moeilijke momenten, maar nu ik het zo tik, toch wel erg blij mee. Lees net, dat verdere versoepelingen per 11 mei niet door gaan (musea en pretparken) Zucht...nou ja, dan maar niet Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Vind het trouwens heerlijk om te lezen, dat @ikkanhet en @Zbb, zo goed gaan Wat een leuke app. trouwens @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Jeetje @spirit, waar komt het dan door denk je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Vraag dringend om opname spirit. Je speelt met je leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 vraag aub hulp @spiritvoor het verkeerd afloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Volgens mij vertelt ze juist dat ze hulp vraagt? Het klinkt akelig, steeds vallen. Misschien toch iets van een beroerte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Het doet me aan mijn moeder denken. Die bleek na een scan meerdere tia's te hebben gehad. En ook in huis een paar keer gevallen. Ze was daarna wel meteen gestopt met alcohol drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Buik volgegeten hier en val bijna in slaap dus ga dat ook maar ff doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden