ikkanhet Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Goeiemorgen lieve allemaal. De vogeltjes zingen al het hoogste lied. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Goedemorgen! Vogels zingen én het klettert hier van de regen. Heel veel succes @nancy! Mag je tussendoor naar huis of moet je een nachtje blijven slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 (bewerkt) Pfff 29 april 2021 bewerkt door Vocatus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 @Vocatus: foto’s zijn niet te zien. Nog een keer proberen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 1 minuut geleden zei Maja: @Vocatus: foto’s zijn niet te zien. Nog een keer proberen? ow ik zie ze wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Goeiemorgen allemaal, Nancy, heb je een beetje kunnen slapen i.v.m. de onderzoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Goedemorgen frummers, Heerlijk geslapen, nu tijd voor een bakje. Inmiddels is het hier ook begonnen te druppelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Vocatus, Rosee en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 @nancy veel sterkte voor vandaag en morgen. Ik hoop dat zowel de onderzoeken als de uitslagen jou mee zullen vallen. @Quinn, wat moeilijk, zowel naar D als naar dat kleine manneke. Geef het tijd, tijd vermag heel veel..... En eigenlijk geldt hetzelfde voor @Bor... @Etty, aan het klussen dus vandaag, het is er echt een dag voor, mazzel voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 31 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT ikkanhet zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Goedemorgen! @nancy heel veel sterkte met de onderzoeken! We hebben gisteren met verf een handafdruk gemaakt van mini op een harten papier. Hilarisch was het, verf op de hand? Is dat lekker? Meteen proberen om handje in de mond te doen. Uiteindelijk gelukt, mini had alleen een luier aan. Daarna lekker onder de douche met papa. lady jane, Rosee en rapilos reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 @nancy Heel veel sterkte vandaag, duim voor een goede uitslag. Ik ga me om negen uur lekker laten verwennen bij de kapper. Zin in. Terwijl voorheen kon het me niet snel genoeg gaan. Weer een voordeel erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 17 minuten geleden zei niks: Goedemorgen! @nancy heel veel sterkte met de onderzoeken! We hebben gisteren met verf een handafdruk gemaakt van mini op een harten papier. Hilarisch was het, verf op de hand? Is dat lekker? Meteen proberen om handje in de mond te doen. Uiteindelijk gelukt, mini had alleen een luier aan. Daarna lekker onder de douche met papa. hahahaha zie het zo voor me...... heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Goeiemorgen, wat een feest! Ik lig op bed met uitzicht op de enorme notenboom die de tijd van Napoleon nog heeft meegemaakt. Hij heeft nog geen blad zodat ik een geweldig zicht heb op... twee spelende, klimmende, dollende kleine eekhoorntjes lady jane, Rosee, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 (bewerkt) Morgen. @Yvonne thanks, ik vertrouw er ook op dat get gaat groeien. En intussen doe ik wat ik vind dat moet, vanuit een andere motivatie. @ikkanhet als het gras bij de buren groener is, komt dat omdat zij meer shit hebben. @niks lief. @nancy sterkte vandaag. Moet je lang wachten op uitslag? Mijn voorstel over hoe verder gaat vandaag naar de projectleiding. Woehoe. DAGPACT ikkanhet zbb Quinn 29 april 2021 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Het gras is overal groener @Quinn heb namelijk geen gras. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Oe, scheelt maaien @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 DAGPACT ikkanhet zbb Quinn Yvonne Duimen dus vandaag voor jou Quinn... Heerlijk zo'n uitzicht Yana, ik kijk uit op een redelijk 'oude' prunus die boordevol bloesem staat nu, maar ja.... baas boven baas hè? Schitterend zo'n hele oude boom, en eekhoorntjes.... ben er een beetje verliefd op. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Afwachten hoe mijn voorstel valt. Maar hé, het ergste is dat ze nee zeggen en dan houd ik er gewoon mee op. Nou tanden poetsen en de fiets pakken naar mijn werkplek. Dat is gewoon mijn werkkamer in het grote huis. Kan ik mijn bureau eens uitruimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 11 minuten geleden zei knakker: Mijn uitzicht: een met kapot speelgoed volgeworpen tuin in de motregen. Alles heeft zijn eigen schoonheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Succes @nancy met de onderzoeken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 14 minuten geleden zei Quinn: Afwachten hoe mijn voorstel valt. Wij krijgen zeker niet te horen hoe jouw voorstel eruit ziet? Ik ben best benieuwd tot welk besluit je gekomen bent. Hoeft natuurlijk niet, ik hoop vooral dat het goed uitpakt voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 En goedemorgen vandaag lekker de deur niet uit . Ook geen boodschappen. Mijn man is sinds lange tijd een dagje naar kantoor. De oudste is thuis , in zijn cave zit hij Jongste naar school . Gisteren bij Brijder weer geweest en daarna bij sponsor dus weer genoeg gepraat gisteren . Morgen vrij , weekend werken dan een week vakantie . Zo eerst maar eens onder de douche . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Een hele goede morgen allemaal, Regenachtig momenteel Maar wel heel goed voor de tuin even Vanmiddag afspraak met dochter en kleindochter, voor een wandeling van een kilometer of 10 Plu maar mee, hoewel het vanmiddag waarschijnlijk droger wordt. En deze is voor @nancy vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden