Kohtje Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Gecondoleerd, Niks. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 4 uur geleden zei Lieke7777: Volgens mijn behandelaar leef ik te veel in mijn hoofd . Maar ik weet niet hoe ik dat moet vertalen naar gevoel . Heel lastig. Ik heb geen gevoel. Denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 14 minuten geleden zei Kohtje: Ik heb geen gevoel. Denk ik. In heb geleerd/ ingezien dat mijn denken mij beschermde en het aan mezelf verantwoordde om mijn innerlijke kind/ echte zelf te kunnen wegsteken omdat het anders te veel pijn had om het aan te kunnen... nu is dat niet meer nodig, en belemmert het me zelfs...ik hoef me nu niet meer te beschermen, ben voldoende veilig in mijn leven om mijn echte zelf terug te kunnen leven. Nu mag denken af en gevoel aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Daar heb ik ook wel eens over gedacht. Maar ach de volgende dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 @niks gecondoleerd en heel veel sterkte. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Waarom @Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 7 minuten geleden zei Bor: Gecondoleerd @niks. Ik denk erover m'n account te laten verwijderen incluis mn posts. Nou, doe maar niet. Waarom zou je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Het verandert namelijk niks. En verder heb je bij tijd en wijle ook dit forum nodig om je even te uiten over wat dan ook. Blijf maar gewoon Bor . Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Van mij ook gecondoleerd @niks.. Ik heb pas mijn moeder verloren, ze was 94.., niet ziek, geen medicijnen, maar toch.. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 @Lieke7777, ik heb net nog even op Wie is wie gekeken.. Hoe is het nu met je kinderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Neem anders eerst gewoon even een forumpauze, kijken hoe dat je bevalt. Heb ik ook wel gedaan, in eerste instantie een opluchting. Later wilde ik toch weer terugkomen. Gelukkig dat ik mijn account nog had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 21 minuten geleden zei Bor: Ja maar als dat wat je deelt, deelde, steeds opgerakeld wordt, tegen of steeds weer op je gebruikt wordt, herhaling van zetten, en ik ben al verder, dan helpt mij dat niet verder. Dan kan ik beter weg gaan. Gewoon blijven Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 16 minuten geleden zei Bor: Ja maar als dat wat je deelt, deelde, steeds opgerakeld wordt, tegen of steeds weer op je gebruikt wordt, herhaling van zetten, .... Zo ervaar jij dat, maar het kan toch ook zijn dat keer op keer een boodschap aan je gegeven wordt die jij niet wilt, durft of kunt zien vanwege een eenzijdige kijk op jouw leven, namelijk dat jij gelijk hebt en de ander niet. Je (Friese) trots/eigenwijsheid kan een steun zijn maar kan óók een enorme belemmering zijn om verder te komen. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 @Bor als het gaat over dat waar jij nu helemaal vanaf bent, misschien dan laten gaan? Goed bedoeld advies of gezever, je hebt er sowieso niets meer aan, omdat je dat hebt afgesloten. Je hebt belangrijkere dingen aan je hoofd. Een pauze is minder radicaal dan profiel laten verwijderen. Als je echt gaat, zal ik je erg missen. Dus puur egoïstisch hoop ik dat je blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 @spirit, ik hoop wel dat je met anderen over je privé zaken kunt praten. Alles opkroppen is niet goed voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Als je het onderwerp JZ bedoeld @Bor is dat een heel gevoelig onderwerp voor je je bent nu wel van ze af maar je verdriet is er nog steeds . Het is jammer dat je in de negeermode bent gegaan nav mijn bericht op het draadje van gisteren. Had toch hele goede bedoelingen voor je . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 (bewerkt) 45 minuten geleden zei Adrian: @Lieke7777, ik heb net nog even op Wie is wie gekeken.. Hoe is het nu met je kinderen? Het gaat goed wonen nu al ruim 4 maanden weer bij ons thuis. We werken als gezin nog hard aan onze nieuwe toekomst . Maar vol vertrouwen . 25 april 2021 bewerkt door Lieke7777 Musashi, rapilos, Sowhat en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Ben oprecht blij voor je daarom @Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Zojuist zei Quinn: Ben oprecht blij voor je daarom @Lieke7777 Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 3 minuten geleden zei Lieke7777: Het gaat goed wonen nu al ruim 4 maanden weer bij ons thuis. We werken als gezin nog hard aan onze nieuwe toekomst . Maar vol vertrouwen . Geweldig he? En houden zo.. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Gecondoleerd @niks wel fijn dat er toch mooie herinneringen gemaakt zijn die jullie mogen koesteren . niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Zojuist zei knakker: Hey, wauw, dat is gaaf om te horen zeg @Lieke7777. Wist je dat ik jou echt anders vind klinken dan een half jaar geleden toen ik hier vertrok. Rustiger, stabieler, wijzer zou ik haast zeggen. Maar dat klinkt weer zo slijmerig. Och ja idd knakker dat heb je natuurlijk gemist het was een flinke eindstrijd nog maar ik ben weer echt mama. Dank je wel voor compliment .. veul te slijmerig .. nee hoor ik heb echt afgelopen periode veel geleerd over mijzelf en hoe de dingen tot stand komen . The finishing touch is nu nog ff er verder vanaf komen stomen gestaag door . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 1 minuut geleden zei Adrian: Geweldig he? En houden zo.. Zeker weten ga dit nooit meer op het spel zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Zojuist zei knakker: Geniet er van joh! Mama (m/v) zijn is het mooiste wat er is. Klopt het trouwens dat jij heel erg lijkt op Samantha Steenwijk? Ikke niet dat ik weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 4 minuten geleden zei Bor: Ik wil het niet over mijn zaak jz hebben! Welke letter daarvan wordt niet verstaan. ik gok de j Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden