Quinn Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Morgen. Er fluiten vogels en er huilt een baby. Best hard, zelfs ik werd er wakker van. Als die weer in z'n eigen bed ligt, ook weer terug in bed. Die vogels kan ik wel negeren. Vandaag zwager en gezin op bezoek. Even bedenken of ik blijf. Heb een goede dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Goedemorgen. Hier niet wakker door een baby, maar mijn kat die ook heel veel honger had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Mogge. Zaterdagochtend half zeven. Mooiste moment vd week wat mij betreft. Koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Yep, koffie en de krant. En wat is het toch nog altijd fijn wakker worden zonder kater. lady jane, bumperjim en rosa45 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Goedemorgen We gaan varen vandaag. En watertaxi spelen voor de kinderen. Leuk! Gisteren gepicknicked. Eten gehaald en op kleedje opgegeten. Was leuk. Musashi, rapilos, Lieke7777 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Fijne dag op het water, Lika. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Goedemorgen! Wat heerlijk @Lika geniet er van. @Sowhat gaat je kat dan miauwen? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Kat gaat op mijn hoofd zitten @niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Oh werkelijk! Dan ben je wel wakker inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Beter een kater die op je hoofd gaat liggen, dan in je hoofd gaat zitten. Mis de katers ook niet. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Goedemorgen, eerst mijn moeder helpen met opstaan-medicijnen-ontbijt. Even snelle boodschap in de buurtsuper en dan toch echt financiën doen + de belastingaangifte. Orde maken. Zowel in de spullen om mij heen in huis en tuin als in mijn hoofd. Veel onrust, moe en veel triggers. Kan anders, moet anders. Weinig geschreven de laatste tijd, wel gelezen op de draadjes. Heb een mooie dag allemaal! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Goedemorgen @Maja Kan en moet anders, heb je ook een idee hoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 (bewerkt) Heftig artikel over jeugdzorg in NRC vandaag. Interesseert misschien anderen hier. https://www.nrc.nl/nieuws/2021/04/23/hoe-marieke-en-haar-zoons-niet-door-jeugdzorg-werden-geholpen-a4040900 24 april 2021 bewerkt door bumperjim niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Goedemorgen @niks. Door alle klussen die op mij wachten aan te pakken. Alles stapelt zich op en dat geeft onrust, schuldgevoel en gevoel dat ik faal. En dan zelfmedelijden dat ik alles alleen moet doen. Zo trek ik mijzelf naar beneden. Ik moet dus uit die negatieve spiraal door aan te pakken. Zo hoop ik weer stapje voor stapje, klus voor klus weer op te krabbelen en trots op mijzelf te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Moghu, Mijn kater 18 jaar loopt echt op z'n laatste energie. Hij is mager,kan z'n nagels niet meer intrekken, is verkouden, maar eet nog. Uitspraak van mijn man, laat een dier z'n leven afmaken als hij geen pijn heeft. Nou voor de pijn krijgt hij CBD olie. Maar het is niet fijn. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Mijn kat kwam altijd met zijn pootje met ingetrokken nagels tikken in mijn gezicht. Dit bleef hij doen totdat ik mijn ogen open deed. Zo’n kattenkoppie zo dichtbij dat je de snorharen kon voelen. Het is slechter wakker worden! Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Dat is wel heel makkelijk @Renaldo61hulpverleners zijn ook maar mensen. Jeugdzorg is één grote chaos. Waar het kind vaak niet centraal staat. Er mogen geen fouten gemaakt worden. Als jou arts per ongeluk je verkeerde been amputeert, zeg je toch ook niet, ach u bent maar een mens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 4 minuten geleden zei niks: Dat is wel heel makkelijk @Renaldo61hulpverleners zijn ook maar mensen. Jeugdzorg is één grote chaos. Waar het kind vaak niet centraal staat. Er mogen geen fouten gemaakt worden. Als jou arts per ongeluk je verkeerde been amputeert, zeg je toch ook niet, ach u bent maar een mens? ja maar dat is wel het andere uiterste. Denk niet dat @Renaldo61dat bedoelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Zojuist zei Renaldo61: Je wilt niet weten hoeveel verschillende hulpverleners ik nu heb. Telkens weer hebben ze weinig of geen interesse in onderliggende problemen. Het zijn maar mensen hé? bumperjim en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Ik heb jonge meisjes geholpen met anorexia. Velen zijn genezen maar sommige overleden. Dat doe je nog zo je best maar bij sommige helpt het niet meer. Dus kon doen wat ik wou en dan ben je ook maar een mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Daar gaat het hier toch niet om? Het gaat om de jeugdzorg en dat het daar een gigantische puinzooi is. Dat ouders vaak geen eerlijke kans krijgen. Kinderen die daar het dupe van zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Ik heb zoveel mensen met negatieve ervaringen met specifiek jeugdzorg gesproken, dat ik denk jeugdzorg doet wat ie wil. Als narcisme en depotisme een kind kregen, heette het jeugdzorg. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Nee, er gaat gewoon heel veel mis in de jeugdzorg. Of hulp die niet komt, of te laat. Of kinderen worden soms met geen goede reden uit huis geplaatst en ouders moeten zich kapot vechten om hun kind terug te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden