bumperjim Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 2 minuten geleden zei Lieke7777: Gedaan kreeg complimenten hoe duidelijk ik was in alles. Waarom blijf ik nou zo onzeker .. Leg het maar naast mij neer. Das het begin hè. Na 3, 4 keer word je steeds zekerder. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 @Lieke7777 topper!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 16 minuten geleden zei Lieke7777: Gedaan kreeg complimenten hoe duidelijk ik was in alles. Waarom blijf ik nou zo onzeker .. Die complimenten had ik, en ik denk wel meerderen met mij, je hier van tevoren ook al wel kunnen geven, dan was je misschien minder onzeker geweest. Je berichten hier vind ik ook altijd duidelijk en lekker 'to the point'. Daar kan ik nog wel eens een voorbeeld aan nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Fijn @Lieke7777, ik had trouwens niet anders verwacht hoor. En ja, het onzekere zal er stukje bij beetje van af gaan... @Bor, wat verschrikkelijk balen dat jouw heit zich zo naar opstelt. Kan me heel goed indenken dat je nu boos op hem bent. Dat mag gewoon. Maar bedenk: die boosheid vreet energie bij jou ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 1 uur geleden zei Etty: Jee nou. Zit je maar mooi mee. Ik ben heel nieuwsgierig, hoe dit af loopt. Ik heb eigenlijk nog nooit iemand ontmoet die ongevraagd zo veel goed bedoelde, en er dan niet iets voor in de plaats wilde uiteindelijk. Maar misschien geef je dat haar al. Dus als ik het wat eng vind, ben ik niet gek. Just cause I'm paranoid doesn't mean they're not following me. En ja, ik ben gewend dat mensen wat van me willen. 1 uur geleden zei Bor: Geen idee waarom ik aan het stofzuigen ben eigenlijk. Nou heb ik een rare buurvrouw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 6 minuten geleden zei Bor: Even goeie vrienden maar ik kom je ruiten niet doen. Ik zou je haar aanbieden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Zojuist zei Bor: Is dit gronings? Wat bedoel je? Is dat zo? Ik bedoelde dat ik de buurvrouw naar jou toe zou sturen om voor je te stofzuigen. Maar misschien beter niet, straks moet ik er nog wat voor terugdoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Ik zit deze week met collega in landal. Gewoon werken maar verandering van omgeving. Net gearriveerd. Alles uitgepakt, naar lidl voor boodschappen, veel gesjouw. Ik dacht, eindelijk klaar, verwen ik me op een bad. Ben ik mij handdoek vergeten Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bert1953 Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Hoi @Lieke7777, Lijkt me een mooie mijlpaal voor je, je hebt toch maar mooi in het openbaar je verhaal verteld! De eerste keer dat ik mijn verhaal voor publiek vertelde, barstte ik midden in mijn verhaal in huilen uit. Iedereen in paniek, of ik een pauze wilde inlassen, of ik een glaasje water wilde, poeh dan voel je jezelf wel opgelaten op zo'n moment. Dus heb ik hen uitgelegd dat ik niet moest huilen door verdriet, maar juist omdat het nu al zoveel beter ging met me. Het af en toe vertellen van mijn verhaal heeft mij sterker gemaakt. Het open worden naar je omgeving, geen geheimen meer. Petje af Lieke! Vocatus, Lieke7777 en rapilos reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Zo mensen, weer een paar uur op de tuin gewerkt Wat is dat toch heerlijk zeg, ik kan komen wanneer ik wil, en ik kan gaan wanneer ik wil Hele dag in de frisse buitenlucht, en een plaatje van de tuin maken Gezellig een babbeltje met de mede tuinders Ik ben een tevreden mens en vind echt dat ik een super de luxe leventje heb nu Alles mag, en niets moet meer Vocatus en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Net mijn eerste pfizer vaccinatie gehad. 25 mei nummer 2, dan ben ik vanaf 1 juni beschermd. Toch wel lekker. Kohtje, Vocatus, Rosee en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Ik mie met groente, kipgehakt, knoflook, tomatensaus, rozemarijn, zilveruitjes, honing en feta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 groene asperges, zalm en de frietjes zijn bijna klaar Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 (bewerkt) 12 minuten geleden zei Vocatus: Ik mie met groente, kipgehakt, knoflook, tomatensaus, rozemarijn, zilveruitjes, honing en feta Heb je er nou zilveruitjes ingemikt? (Enfin ja dus, dat schreef je) Tis wel fusion vanvond, aziatisch/provençaals/grieks en zilveruitjes zie je bij ons alleen bij raclette 19 april 2021 bewerkt door bumperjim Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 (bewerkt) 13 minuten geleden zei lady jane: groene asperges, zalm en de frietjes zijn bijna klaar Hebben jullie al asperges? Ik zal de Stier ff naar de groenteboer sturen. Lekker in de stoompan en serveren met boter peper en zout... 19 april 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 9 uur geleden zei Lieke7777: Fijn dat het goed ging maar vraagje hoe vier je verjaardag in deze tijd ? Met max 1 persoon per dag ? Of laat je dan toch meer komen ? Fijn dat het zo goed ging vanmiddag!! We hadden 2 zittingen gister en ongeveer 6 man bezoek per keer. Het was haar 2 verjaardag tijdens corona en we vonden het wel best. De parken vol, ‘fieldlabs’ met duizenden mensen.... dochter werd 11 en we hebben het gewoon gevierd Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Diner was spaghetti Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 33 minuten geleden zei Bor: Hoe weet je eigs dat je kunt komen om die spuit. Krijg je daar post over? Ik had in het nieuws (en op dit forum) gezien dat mensen van mijn geboortejaar zich konden aanmelden op www.coronavaccinatie.nl. Een paar dagen later kreeg ik daar ook een uitnodiging voor in de brievenbus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rover Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Argh ik ben zo pissed op mezelf. Heb zonet de meisjes afgezet op de muziekschool en op de terugweg bij de winkel gestopt voor een fles. Gesloten. Verder gereden naar de nachtwinkel. Nu zit ik hier met die rotfles. Ik wil hem niet. Waarom koop ik die dan. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Smijt heb kapot Rover. weg met die fles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 In de plee leeggooien en doorspoelen dan maar. En dan om jezelf lachen. Wel zonde van het geld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Bij mij was het een innerlijke drive @Rover die ik niet kon stoppen . Ga goed bij jezelf na wat je wilt met deze fles mijn eerste advies zal zijn leeggieten .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Heb vandaag wel weer genoeg ellende gezien wat alcohol betreft. bahh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 56 minuten geleden zei Bob: Net mijn eerste pfizer vaccinatie gehad. 25 mei nummer 2, dan ben ik vanaf 1 juni beschermd. Toch wel lekker. Wat fijn hopelijk valt je arm mee nu . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Goed dat je het hier nu zegt @Rover krijg je het nu voor elkaar het door de gootsteen te spoelen? En dan misschien een blokje om? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden