ikkanhet Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Heeft iemand nog wat gehoord of gelezen van Renaldo? Sinds maandag niets meer vernomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Goedemorgen! Koude voeten door scheef getrokken dekbed en een volle blaas. Tijd om op te staan en de warme wollen sloffen aan te doen. Op naar een nieuwe droge dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Goeie morgen Dames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Goedemorgen frummers. Natte en koude boel hier. Maar binnen is het lekker warm en staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Goedemorgen Lika. Niets van Renaldo meer gelezen @ikkanhet, maar hij is gistermiddag om 5 uur nog wel online geweest.. Ook Roberto is al een hele poos niet aanwezig? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Zojuist zei Yvonne: Goedemorgen Lika. Niets van Renaldo meer gelezen @ikkanhet, maar hij is gistermiddag om 5 uur nog wel online geweest.. Ook Roberto is al een hele poos niet aanwezig? Ok dank je @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 11 uur geleden zei nancy: Mijn man kan nu vrijdag voor prik 1, maar pas halverwege juli voor prik 2. Ik ben ruim 5 jaren jonger. Voorlopig ben ik nog niet aan de beurt, die zomervakantie gaat 'em dus niet worden... Wat duurt dat dan lang Nancy... ik heb de afspraak voor Kees gemaakt voor woensdag a.s. en kreeg gelijk een afspraak voor precies vier weken daarna erbij... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 En jij ook een goedemorgen @nancy... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 goeiezonnige morgen frummers mijn rondje lopen er al op en nog niet naar koffie getaald tmot niet gekker worden rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rover Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 56 minuten geleden zei Yvonne: yvonne Rover Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Morgen. Verrekte koud hier, bijna kerst, denk ik. yvonne Rover Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Goedemorgen. 13 minuten geleden zei Quinn: Morgen. Verrekte koud hier, bijna kerst, denk ik. Ja, die kant gaan we onherroepelijk wel weer op, ja. 't Is met dat geprik wel een onoverzichtelijk zooitje. Ik mag vandaag en over vier weken nog een keer. We hadden gedacht dat m'n vrouw als eerste aan de beurt zou zijn vanwege haar diabetes, ondanks dat ze een klein jaartje jonger is dan ik, maar zij wacht nog. Maar op zich verandert er voorlopig nog niet zo veel voor ons, we houden ons gewoon nog even gedeisd wat betreft contacten. No problemo.. Ik heb voor mezelf opgemerkt dat ik door al dat gedoe met afstand houden, mondkapjes en zo, dat ik al meer dan een jaar niet verkouden of grieperig en koortsig ben geweest. Meestal heb ik dat wel een keer of twee, drie per jaar. Nu voel ik me aldoor 'gewoon' gammel, zoals dat bij me 'hoort', maar niet ziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Goeiemorgen! Net een klein zonnetje en 13 graden voordat het gaat regenen vanmiddag. Vlug de bergen in geweest voor een klein rondje lopen. We snuiven de lente op alsof het cocaïne is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Moeten we weer een arrenslee pact afsluiten Kohtje? Hebben we ook een draadje voor he? LentesnuivendeCocaïneluchtdagdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 2 minuten geleden zei bolletje: Moeten we weer een arrenslee pact afsluiten Kohtje? Ik verwacht eigenlijk een dezer dagen wel een 'Droge Mei draad'. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 yvonne Rover Quinn Vocatus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 4 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal, Je was er vroeg bij op een zondag :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 4 minuten geleden zei Vocatus: Je was er vroeg bij op een zondag ja ben best vaak vroeg op. Rijden om 12 uur aan naar Scheveningen. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Veel plezier @ikkanhet Wel een beetje koud hè vandaag lekkere stevige wandeling maken dan maar. Goedemorgen allemaal trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Goedemorgen allemaal. nancy, Vocatus en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Dank je @rapiloswe maken er wat van. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden