Spring naar bijdragen

zondag 11 april 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Vocatus:

 

Ik ga zo maar eens film kijken. Ik kan momenteel niks dramatisch aan, dus kijk nu veel disney plus.

Zo meteen "Taran en de toverketel" haha

 In de tijd dat ik helemaal allenig in m'n appartementje op de bank lag af te kicken na de zoveelste stoppoging keek ik
veel naar Cartoon-net. Van die tekenfilmpjes als Sponge Bob.  Tjongejonge, ik snapte d'r niks van, ingewikkelde verhalen  met van die complexe karaktertjes allemaal. :( Dat duurde dan een dag of twee, toen kon ik dat soort verhalen wel weer een beetje volgen.  Maar wat je zegt, de eerste weken vooral niet te dramatisch..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb echt al de hele middag die rot gedachte die jullie ook wel zullen herkennen:

"Je voelt je nu vreselijk in deze ontwennin, ...pak gewoon paar wijn dan voel je je wat beter en heb je toch morgen geen kater"

Ehh ja vocatus, je zit in deze situatie omdat je zo goed bent in 'paar wijn" te pakken. Zucht en oog rollen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Quinn:

Je weet het, als je die wijn pakt, zit je straks weer die dagen in de eerste ontwenning. Heb je lekker eten in huis? Naast dat stoofvlees?

Nee. En heb nog niet zo veel gegeten vandaag, alleen stoofvlees met groente.

Ik rij nu ff naar supermarkt om brood en beleg te halen en cola light. Dank je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Quinn:

@Vocatus goed aan het lijstje houden dan, okay? 

Tijd om de stamppot te proeven.

ben alweer terug,..met auto mar 5 min naar winkel. Maar ik heb nooit zo'n moeite met geen wijn kopen in supermarkt. Die 3 min verleiding kan ik wel weerstaan. Ik breek vaak als ik al de hele dag tegen drang vecht. Smakelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...