Lika Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 (bewerkt) (Goeie) morgen Lika, dank je @Lika @Quinnen @Cleo, @Lieke7777 @Vocatus @Bor voor jullie reactie nog gisterenavond...heb niet meer gereageerd omdat ik in mezelf zat, nu vroeg klaarwakker... ik zou het allemaal wel willen vertellen, ook waarom het eigenlijk zo erg is (voor ons en het kind) maar hangt allemaal zo samen met een lang familiedrama dat het te persoonlijk en herkenbaar is en daar heb ik wat schrik voor...laat ik het voor nu hier op houden: mijn 70-jarige narcistische, alcoholistische en agressieve verwekker heeft gisteren een nieuw kind gekregen... los van het hele familiedrama vind ik het persoonlijk heel erg omdat ik zelf nog worstel met een kinderwens maar soms vrees dat ik te oud ben al en mijn zus die door ons kindertrauma enorm met zichzelf en hechting worstelt en hierdoor wss zelf nooit aan een gezin kan beginnen...en die f** krijgt nu zo maar even nog eens een kans om een kind te verpesten...Gvd...en moet m’n enige dag gaan werken vandaag, ben een wrak en huil alles bijeen!!! Hoe kan die man, waarmee we 3 jaar geleden hebben gebroken, ons nog altijd zo’n pijn doen!?!? Ik vind het verschrikkelijk,,,oprechte excuses voor zoveel drama zo vroeg opende ochtend!!! 7 april 2021 bewerkt door Musashi lady jane, Tatum, Rudy en 2 anderen reageerden hierop 1 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Goeie morgen allebei, Och Mussashi Je hoeft je toch niet te verontschuldigen voor iets wat we hier juist stimuleren? Dat is juist waar het forum voor is. Vroeger dronk je het weg, nu heb je juist goed gehandeld. Daar kunnen sommigen een voorbeeld aan nemen. Nu verwerk je en dat is goed. lady jane, Musashi en Reacher reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Goeiemorgen allemaal, Heftig @Musashiff geen woorden voor Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 BOR, ik wil even een supergroot compliment geven aan je. Wat ben jij veranderd meid niet meer normaal. Veel rustiger, verstandiger goeie adviezen enz. En vooral, niet zo gauw meer kwaad. Heel fijn om je zo te lezen. lady jane, Quinn, Rudy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 24 minuten geleden zei Etty: @Musashi een dikke knuffel voor jou. Het lijkt alsof het leven voor hem gewoon door gaat hè. Bah Ja dat Idd en dat terwijl wij (m’n zus en ik) al zo vele jaren ons uiterste best moeten doen om überhaupt een leven te hebben...het deert hem gewoon allemaal niet...enkel zichzelf...en dat hij het precies nog doet om ons een hak te zetten (owv de contractbreuk) maakt het voor dat kind ook zo erg...maar ja mss moet ik ook niet denken dat het rond ons draait...maar begot...mijn dochter is dus ouder dan mijn halfbroer! F*** dit is een soap of zo, niet echt! Rudy en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Goedemorgen. Musashi . Wat naar allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 @MusashiWat ontzettend heftig!! Kan me goed voorstellen dat je daar veel verdriet van hebt, sterkte @BorHerkenbaar wat je zei op de dagdraad gister! Dat deed/ doe ik ook. Ik merk dat ik het ook doe als ik niet gebruik (droogdrinken?) Het wordt minder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Vandaag een grote mijlpaal voor mij Kohtje, Musashi, bumperjim en 8 anderen reageerden hierop 10 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Wat een ellendige situatie @Musashi. Natuurlijk ben je woest en verdrietig. Komt alle pijn en onmacht weer boven. Zoals @bolletjeal zei: op het forum kun je afreageren en een knuffel krijgen, een arm om je heen. Alles is beter dan verdoven met drank, hoe verleidelijk ook. Dat lost niks op. Hou je taai en kus voor jou Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Super @VIIIGefeliciteerd en keep on the good work VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 En goedemorgen allemaal op deze winderige ochtend. Reuzekop koffie al achter de kiezen en een glas bitter lemon light. Gek, maar daar had ik zin in. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 1 uur geleden zei Musashi: (Goeie) morgen Lika, dank je @Lika @Quinnen @Cleo, @Lieke7777 @Vocatus @Bor voor jullie reactie nog gisterenavond...heb niet meer gereageerd omdat ik in mezelf zat, nu vroeg klaarwakker... ik zou het allemaal wel willen vertellen, ook waarom het eigenlijk zo erg is (voor ons en het kind) maar hangt allemaal zo samen met een lang familiedrama dat het te persoonlijk en herkenbaar is en daar heb ik wat schrik voor...laat ik het voor nu hier op houden: mijn 70-jarige narcistische, alcoholistische en agressieve verwekker heeft gisteren een nieuw kind gekregen... los van het hele familiedrama vind ik het persoonlijk heel erg omdat ik zelf nog worstel met een kinderwens maar soms vrees dat ik te oud ben al en mijn zus die door ons kindertrauma enorm met zichzelf en hechting worstelt en hierdoor wss zelf nooit aan een gezin kan beginnen...en die f** krijgt nu zo maar even nog eens een kans om een kind te verpesten...Gvd...en moet m’n enige dag gaan werken vandaag, ben een wrak en huil alles bijeen!!! Hoe kan die man, waarmee we 3 jaar geleden hebben gebroken, ons nog altijd zo’n pijn doen!?!? Ik vind het verschrikkelijk,,,oprechte excuses voor zoveel drama zo vroeg opende ochtend!!! Musashi het is soms bitter en pijnlijk wat een mens zoal in zijn leven te verwerken krijgt, van mij een welgemeende hug en praat erover. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Goedemorgen, er ligt een pak sneeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 14 minuten geleden zei VIII: Vandaag een grote mijlpaal voor mij Ik deel je enthousiasme V. Een belangrijk moment om even bij stil te staan en nu verder, dag per dag en hou het droog, proficiat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 22 minuten geleden zei Maja: lles is beter dan verdoven met drank, hoe verleidelijk ook. Dat lost niks op. Hou je taai en kus voor jou Ja het is een serieuze optie in mijn hoofd om terug in bed te kruipen met veel alcohol...dat het niet bestaat of zo...maar moet sterker zijn dan dat, net dat onderscheidt me van hem...dus...zit huilend op de bus nu...weet niet of werken/ concentreren gaat lukken...we gaan het zien...heb al naar psycholoog berichtje gestuurd voor eventueel extra afspraak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Wat door m’n hoofd speelt: als werknemer weet ik dat ik vervangbaar ben, als kind doet dat heel veel pijn om te ervaren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 1 minuut geleden zei Musashi: Wat door m’n hoofd speelt: als werknemer weet ik dat ik vervangbaar ben, als kind doet dat heel veel pijn om te ervaren... Begrijp je heel goed. Mijn moeder werkte vroeger heel hard om mijn zus en mij alles te geven. Mijn vader was alcoholist, dief, misbruiker etc. Als mijn moeder ons speelgoed had gekocht deelde hij het uit aan andere kinderen op straat. En moet ook nog ergens een zus hebben. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 (bewerkt) 22 minuten geleden zei Musashi: Ja het is een serieuze optie in mijn hoofd om terug in bed te kruipen met veel alcohol...dat het niet bestaat of zo...maar moet sterker zijn dan dat, net dat onderscheidt me van hem...dus...zit huilend op de bus nu...weet niet of werken/ concentreren gaat lukken...we gaan het zien...heb al naar psycholoog berichtje gestuurd voor eventueel extra afspraak... Soms Musashi krijgt men teveel op het bord om te verteren, er heerst dan ongeloof , woede of kwaadheid waarna veel verdriet zich aandient, het moeilijkst vond ik altijd de acceptatie in al die processen die moesten verwerkt worden, maar als die er is er eenmaal was kon ik verder. Goed dat je de psycholoog hebt gebeld. 7 april 2021 bewerkt door Rudy lady jane en Musashi reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 @Musashi sterkte met dit gevoel ,knap dat je het aangaat niet naar de alcohol gebruik terug valt . Ik probeer mij veel in te prenten dat je bepaalde dingen kan aanvaarden omdat je het niet kan veranderen . Wel kan je veranderen de manier waarop je met complexe emotionele situaties omgaat sterk dat je de psycholoog gebeld hebt voor ee extra gesprek om met dit gevoel om te gaan je extra te uiten. Houd je haaks hopelijk lukt het werken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 @VIII gefelicteerd met deze mooie mijlpaal geniet ervan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Ach @Musashi advies op het gebied van omgaan met ouders heb ik helaas niet. Weet wel dat je het zelf vele malen beter doet en dat je beter verdient. Dikke knuffel terug. Top dat je de psych al bericht hebt. En werken vandaag? Het kan wellicht wat afleiding geven. En als het echt niet gaat, zijn ze toch vast wel zo vriendelijk om je thuis te brengen ofzo? Rudy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 1 uur geleden zei bolletje: BOR, ik wil even een supergroot compliment geven aan je. Wat ben jij veranderd meid niet meer normaal. Veel rustiger, verstandiger goeie adviezen enz. En vooral, niet zo gauw meer kwaad. Heel fijn om je zo te lezen. Dit kan ik alleen maar delen met je . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 Hi trouwens. @VIII lekker, zo'n mijlpaal, goed bezig. Vandaag iets beter dan gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 7 april 2021 Rapport Share Geplaatst 7 april 2021 (bewerkt) Dank je @Quinn door weer en wind en sneeuw ben ik op weg...en zo zal ik ook terug moeten wss...Ooh ironie...het kind is half Afrikaans en geboren op een sneeuwdag hier in april... 7 april 2021 bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden