Jannigje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 3 minuten geleden zei Reacher: DAGPACT:zbbMylaYvonneikkanhetQuinn Tatum Spirit Adrian Reacher Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 @Smaragd stapje voor stapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 (bewerkt) Ik lees vandaag niet alles mee. De wereld draait ook door zonder mij. Ik heb een lang weekend en niet afgesproken met dochter deze Pasen. Veel tijd voor mezelf. Ik krijg met wat hulp en eerlijkheid naar mezelf meer inzichten om mijn harde schil te kraken (eigenlijk: laagje voor laagje te pellen). Het gaat heel goed. Zonder alcohol. Ik ben zo ver, ik kan het aan. #Accepterenwatjenietkuntveranderen 4 april 2021 bewerkt door Tatum Rudy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 #33: Modified Bloom Wreath (SOLD) - YouTube Kijk mensen dit ben ik aan het leren. Mooi hé? nancy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Ziet er heel mooi uit, Bolletje, top!! bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 4 minuten geleden zei Statice: Ziende blind hier met zijn allen? Gelukkig niet iedereen. Denk na. @Staticejij bent hier om aan jezelf te werken. Doe met mij mee vandaag en leer om te accepteren wat je niet kunt veranderen. Zonder beschuldigingen, boosheid, energieverlies. In liefde, acceptatie en begrip. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 God, schenk me kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen, moed om te veranderen wat ik wel kan veranderen en wijsheid om het verschil hiertussen te zien. Rudy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 3 minuten geleden zei spirit: Kan je dat eten @bolletje? Jij wel smurfje, iemand die mooi accordeon kan spelen kan ook alles eten. Hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 (bewerkt) @Statice beetje oefenen dan in je grenzen leren kennen en benoemen? meestal willen mensen wel degelijk rekening met je houden hoor sterkte met je verdriet 4 april 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Statice Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Mooi @bolletje! @Statice, ik wens je sterkte. Lastig voor je dat je van alles moet terwijl je geen energie hebt. Er wordt op je gerekend, dubbel gevoel. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 17 minuten geleden zei spirit: Blijft een mooie @Tatum. Ben niet gelovig, maar hou wel van de rust die een kerk en alles er omheen uitstraalt. Ik ben ook niet gelovig. Deze geeft me momenteel wel veel steun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Mooi Bolletje! Ik ben er van tussen. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Dapper @Lika. Naar buiten @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Statice. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Fijn je even gelezen te hebben en te weten dat je in goede handen bent @Smaragd @Staticesterkte met deze moeilijke dag. Wij gaan nu een wandeling maken, en vanavond gourmetten. Fijne zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Sterkte vandaag met de moeilijke kant van de dag en veel plezier met de leuke @Statice De derde R is rust @Reacher en daarvan morgen maar wat minder. Slaapkop Mams wordt door c naar huis gebracht, dus ik ben nu als een keurig mens de rommel aan het opruimen. Nou ja, dat doe ik straks. Als ik uitgeforumt ben. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Krijg je vandaag ook de uitslag al Statice? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 2 uur geleden zei bolletje: #33: Modified Bloom Wreath (SOLD) - YouTube Kijk mensen dit ben ik aan het leren. Mooi hé? Heel mooi Bolletje!!!!!! bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Jeetje wat is het lastig deze dagen. Ik word moe van mezelf en m’n man ook Ben zo bozig en opstandig, hoofdpijn. Enorme triggers, vreselijk! Niet leuk, voor niemand hier in huis. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Net gebeld door mijn moeder. Ze was bozig. Rotdag vond ze het. Oud worden lijkt me heel hard werken... nancy en Rudy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Het is ook wel weer fijn om als een dag als deze te werken. We proberen het toch extra feestelijk te maken. Nu vrij tot woensdag. Papa en mini hebben zich ook vermaakt, samen een eind gewandeld. Wat eten jullie vandaag? Wij makkelijk, rundvlees salade. Stokbroodjes, fruit, gehaktballetjes, kipspiesjes, komkommer enz. Een klein buffet @bolletjemooi hoor! @Staticesterkte vandaag. En zie net @VIIIbinnen komen. Misschien even half uurtje afzonderen? Sterkte en bedenk, dit gaat voorbij! VIII en Rudy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Zoie...3 uur en 3 aubergines, 3 courgettes, 8 paprika’s, 3 pepers, 2 pepertjes, meer dan 1kg champignons, 1 bak tomaten, 3 uien en 1 bol look later, is dat allemaal in kleine stukjes gesneden, is mijn rug kapot en staat alles op het vuur te pruttelen voor +- 6 liter tomatensaus die ik vanavond (of morgenvroeg) zal wecken voor 6 weken snelle spaghetti!! Of wat een huismoeder lijden/ leiden kan...! Yana, nancy, Rudy en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 Pffffft Musashi word al moe van t lezen. Verse pasta, holl. Garnalen, gegrilde groenten, sla. Met dochter samen gezellig. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 april 2021 Rapport Share Geplaatst 4 april 2021 (bewerkt) Kipdijrollade staat in de oven. Ik denk met zoete aardappel, spruitjes en champignons. 4 april 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden