Spring naar bijdragen

Goede vrijdag 2 april


niks

Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist de draden van gisteren even gelezen. 
Heftige draden. 
Triest. 
En eerlijk gezegd met helaas voorspelbare uitkomst. 
Ja, we zijn hier mensen achter een schuilnaam, maar wel degelijk echte mensen. 
@lady jane en @Quinn, het zal jullie op dit moment niet helpen,
maar er is echt geen enkele reden om jezelf nu schuldig te voelen... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gemorgen.

De 'camper-modus' waar ik door het mooie weer van de afgelopen dagen in terecht kwam is wel weer voorbij.
Maar we gaan morgen wel, hoor. Kan het m'n ega niet aandoen om nu thuis te blijven. Het zijn maar twee dagen.
Ben nog bezig een bestekladeindeling te maken voor het campertje, maar die komt voor dit weekend
net niet af. Moeten we het nog maar even doen met het oude bestekbakje. Dan verdwijnt er nog wel
eens een mes of lepel over de achterrand tijdens het rijden en moet ik het rooster van de koelkast aan de
achterkant verwijderen om het daar met hulp van een zaklantaarntje te zoeken en graaien...
Nou ja, zelfs met een camper toch nog een beetje kramperen... ;)

Handschoenen, muts en lange onderbroek mee en gaan... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha... Beste-kladijn-de-ling.  Misschien ook wel eens leuk om te maken.  Eerst maar eens proberen of ik dáár 
een schets van weet te maken.. en wie weet, een schilderij uiteindelijk. Lekker abstract. :)

 

maar dan niet met de IJ van Amsterdam
maar met de EI van kip. 

Beste-kladein-de-ling.

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Murw. Ik weet het ook niet. Doen, zeggen, bedenken. Triggers en machteloosheid. Ik weet het niet. Heb thoughts and prayers altijd een holle frase gevonden en vind dat nog steeds. 

@Bor denk aan je. KMW inderdaad. 

Sterkte. 

Ik ga weer op mijn vingers kauwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga boodschappen doen. Vandaag eens extra goed voor mezelf zorgen. Wat groenten, vlees, fruit. Mijn appels zijn op en misschien maak ik vandaag of morgen wel een verse appeltaart. Slagroom op mijn lijst voor bij de appeltaart. :)

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei spirit:

Snap er niets meer van wat ik heb gelezen. Ga ff wat eten. Maag rammelt. Even afstand. Weet niet wat en met wie er iets aan de hand is. 

 

8 minuten geleden zei Bor:

Ja ik ook. Dacht gelijk Oh nee niet weer. Verrotte is hij zegt het niet van tevoren. Gisteravond zelfs nog met hem gesproken, ga nietsvermoedend naar bed en de volgende ochtend schrik je je dan hartverzakking. 

Meestal houden ze hem dan nu een dag slapende. Met als het goed gaat, morgen langzaam ontwaken en crisisopname ggz erachteraan. 

Ik vind het nu ekstra lastig dat ik hier steeds moet kijken of er nieuws is. Eerder hield C me dan op de hoogte. Met z'n broer heb ik geen contact, kan hem misschien wel vinden maar wil me ook niet opdringen aan z'n familie. Dus ik wacht maar even af nog. 

Niemand hier hoeft zich schuldig te voelen. Dit konden we niet voorzien. Ik ook niet. 

Hopelijk gaat het morgen dan weer de goede kant op. Als je iets hoort laat het mij maar weten.

Nee hier kan niemand iets aan doen, hij heeft er ook niets van laten merken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had gisteren ook mee gekregen, nuchter, en ik kan vertellen dat Smaragd zich niet liet tegenhouden. En dat het echt fout ging moet in de nacht zijn gebeurd nadat het forum sloot.

Als je geholpen wilt worden kom je vooraf op het forum. Dan kunnen we helpen. Niet achteraf komen klagen.

Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Tatum:

Ik had gisteren ook mee gekregen, nuchter, en ik kan vertellen dat Smaragd zich niet liet tegenhouden. En dat het echt fout ging moet in de nacht zijn gebeurd nadat het forum sloot.

Als je geholpen wilt worden kom je vooraf op het forum. Dan kunnen we helpen. Niet achteraf komen klagen.

Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf. 

 

 

Juist en wij zagen het niet aankomen. Als andere het wel hebben zien aankomen hadden ze moeten handelen en niet alleen praatjes want die vullen geen gaatjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...