nancy Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Ik zie nog geen zonnetje, hopelijk breekt ie straks nog even door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Goeie morgen, Pffffftttt ik ben die lockdown zooo zat hé. Of het nu helpt of niet. Als ze nu eens alle energie steken in het inenten i.p.v. vergaderen over wat nu het beste is maar nee hoor Nederland komt alleen maar met oplossingen aan zeiken. Ik ben het zo beu, niet meer normaal. Sorry voor m'n geklaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 7 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT ikkanhet Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Allemaal een goedemorgen. Ik heb weer lekker geslapen.. Probleem is wel dat ik altijd veel te vroeg wakker ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Vandaag gras maaien als het niet te vochtig is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Nog stil hier? Meestal is het hier nu al redelijk druk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Goedemorgen. Snap je helemaal hoor @bolletje en klagen mag Stomme corona, stomme lockdown, bahhhh ook helemaal genoeg van! De persconferentie vind ik zelfs niet boeiend meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Hoe gaat t met jou @nancy voel je je al iets beter wb de bijwerkingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Goedemorgen, zometeen weer een week weg voor werk,dus ik zal deze week niet op het dagpact staan. op me werk word ik nauwlettend in de gaten gehouden wat niet drinken betreft en meestal heb ik over het algemeen weinig moeite daar. toch proberen de draad weer op te pakken,maar het valt me zwaar allemaal. fijne dag iedereen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Goedemorgen frummers, Raar geslapen, vaak wakker geweest en dan tegen de ochtend nog even diep in slaap... Mooi, eindelijk echt wakker dan nu. En tijd voor een bakje. Geen zon te zien hier, gisteren trouwens ook al niet.... Hopelijk straks wel.... DAGPACT ikkanhet Adrian Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Goeie morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Werk ze @Zbb Moet zeggen vind de persconferentie ook niet zo boeiend meer zelfde poppenkast elke keer. bolletje en Zbb reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Zo heb iig goed geslapen dus vamdaag hopelijk meer actie . Heb einde middag schema therapie bij Brijder . Boodschappen doen vandaag , was volgens mij vrijdag voor het laatst de tijd dat ik elke dag rond 17 moest ligt iig achter mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Mogge. Ik ga vandaag voor het eerst sinds half december weer eens boodschappen doen voor m'n moeder. Kan weer redelijk tassen en spullen vasthouden en ook het betaalpasje weer voor de scanner houden, dus ik ga m'n broer die ook hier in de stad woont, die deze 'taak' van me had overgenomen, weer ontlasten. Die heeft het al druk genoeg met z'n zwaar gehandicapte vrouw. Wat betreft de persconferenties, ik vond en vind eigenlijk die doventolken altijd zo fascinerend dat ik het grootste deel van wat er gezegd wordt niet goed meekrijg. De boodschap wordt me meestal in de loop van de avond en volgende dagen wel duidelijk door het vele nabeschouwen. Lieke7777 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 goeiemorgen frummers fijn Kohtje dat je dusdanig vooruit gaat. Broer ontlasten is extra, en jouw zelfstandiger worden weer is natuurlijk fijn ook, geeft weer hoop en vertrouwen, maar wat een gedoe toch he. @bolletje je spreekt namens velen Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Goedemorgen allemaal, Ommetje voor 9 uur al gedaan, maar moest mijn fiets wegbrengen voor een servicebeurt, dus terug gaan lopen. Nou , waarschijnlijk wordt de avondklok een uur verlengd Yeeehh..dan kan vriend weer gezellig blijven tot miljoenjacht is afgelopen op zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Ik dacht ; Ha, de zon gaat schijnen helaas, hij is alweer weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Wat fijn @Kohtje Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Goedemorgen ik zit aan de sleepy time thee .. in de ochtend ! misschien helpt het wat tegen mijn onrustige gevoel dacht ik .. Ben een zenuwbonkje maar met goede moed .. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Neuhh... ik vind boodschappen voor onszelf doen al niet erg en voor m'n moeder al helemaal niet. En zij ook niet. Ik bedenk voor onszelf vaak in de winkel zelf pas wat we 's avonds gaan eten. Dat elke dag iets bedenken vind ik nog het vervelendste aan boodschappen doen, dus ga ik naar de supermarkt met het idee: ben benieuwd!! En we leven nog, dus het lijkt te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden