Adrian Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 1 minuut geleden zei Pinkman: Die zat op een andere draad. Een andere draad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 1 uur geleden zei SanMiquel: Mooi voorbeeld van ouder/kind verstoting. Ik was vorige week jarig. Mijn vader heeft me niet eens gebeld... Ach mooie bevestiging dat ik er niks toe doe. Praat niet zo raar, SanMiquel, kijk in je eigen hart, dan zie je dat je een prachtig mens bent. Daar heeft wel of geen telefoontje geen enkele invloed op. Gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je een liefdevol jaar en veel taart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 welke topic? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 32 minuten geleden zei nancy: Jane en Yana, dat klinkt afgrijselijk . Snap ik, maar het was voor mij een geweldige tijd waarin ik als verlegen, murw-gereformeerd-gemangeld meisje helemaal tot bloei kwam. Ik leerde voelen en uiten wat ik wérkelijk voelde, leerde voor mezelf opkomen, kreeg gelegenheid om te krijsen en schreeuwen en schoppen om me zo los te weken van al die verstikkende moraal en angst voor de hel. I.p.v. zwarte somberheid, spatte de energie opeens van me af en ik leerde uiteindelijk het leven te vieren. Al die levensvreugde werd later wel weer lekker op de proef gesteld natuurlijk maar toch ervaar ik sinds die tijd dat alles oké is. nancy en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Waarom moeten de kippen en vissen weg?? Loop je niet een beetje hard van stapel nou? Bor, doe even rustig nu, geef het even de tijd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Vanmiddag naar vriend geweest, op de terugweg roti meegenomen voor de jongens en mij van de Surinaamse toko, lekker. Nou dat was vandaag complimentendag hier voor mij, blozend alles gelezen. Terwijl ik het dus bedoelde als grapje, volgens mij is dat van Bette Midler: 'enough about me. What do you think about me?' De grap is dus dat het dan weer over diegene gaat (ja ik leg hem maar even uit ook) niet de bedoeling om naar complimenten te vissen dus, maar wel heel lief hoor. Zo nu lekker mn joggingbroek aan en in de chillmodus en nog even bijlezen hoe t met de rest hier gaat. nancy, Lieke7777 en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Ik meld me droog af. nog ff een filmpje kijken en naar bed denk ik. rapilos en haddock reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Meissiemeissiemeissie, respect voor jou. Ik snap het . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Heftig @Bor waar je allemaal rekening mee moet gaan houden in de toekomst . ik moet zeggen dat ik respect heb voor je hoe je hier nu mee omgaat .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 @Bor wat moeilijk dit allemaal ik hoop dat je het zo lang mogelijk kan uitstellen. @SanMiquel nog gefeliciteerd, ook met je dochter en hoop echt op een beter jaar voor jou. @Cleo66 roti is een surinaams gerecht van soort broodpannenkoek met aardappel/kousenband/kip, ook in vegavariant, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Ik besef dat ik enorm geluk heb gehad om mijn kinderen terug gekregen te hebben . Ben de juiste mensen tegen gekomen die geholpen hebben en in ons als ouders geloofden dat we in staat zijn om de zorg zelf te kunnen doen voor onze kinderen . Ik ben uitgenodigd als een ervarings deskundige om bij een scholing mbt zorg voor kinderen bij gezins huizen mijn verhaal te komen doen . Met name hoe je als ouder bij je kinderen betrokken wilt blijven als ze niet thuis wonen . Spannend maar zo leuk om te mogen gaan doen .. rapilos en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Wat mooi om hiervoor gevraagd te zijn @Lieke7777. Inspirerend. Vind dat het niet alleen geluk is dat je je kinderen hebt teruggekregen maar dat je daar zelf keihard je best voor hebt gedaan, mag je trots op zijn, ook dat je nu al 1 jaar en 2 maanden niet drinkt! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Ja is ook zo ' hebben ( mijn man en ik ) keihard geknockt . Om dit voor elkaar te krijgen . Wat een weg was dat ' jezelf weer zien te bewijzen ' als ouder maar vooral als mens .. dat wordt best vergeten dat je vooral mens bent . Niet die alcoholist die er gezien werdt ' die maar dronk . Txs .. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Klein vraagje Lieke, waarom plaats jij al je komma's bovenaan? Leest lastig . Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Dat gebeurd bij mijn mobiel ipv de , lage komma dan moet ik switchen . Gemakzucht nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Zal er op letten @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Zo de laatste was weer opgehangen , was blijft maar doorgaan . Ben ook weer sokken kwijt Morgen weer een nieuwe dag . Straks slapen in een schoon bed . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Nee hoeft niet hoor Lieke, ik vroeg het me gewoon af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Goed gedaan @Zbb! Weltrusten allen! Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Ik ga ook slapen nu. Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Welterusten @nancy en @Reacher. En anderen die nu nog op zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Ja @Bor, voor ons allen. Ga jij ook al slapen of lukt het nog niet denk je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Dat kan ik me zo goed voorstellen! In het donker lijken de bergen hoger en de beren op de weg veel groter. Het is ook zo veel voor jullie, je kunt het ook nog helemaal niet overzien. Wat lief(devol) dat hij dan je hand pakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2021 Jij ook @Pinkman, welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2021 22 uur geleden zei Yana: Een eye-opener die heel verhelderend voor me was. Rationeel snap ik dat het verhelderend werkte, maar gelóófde je ze ook toen ze positieve dingen over je zeiden? Kon je het daarna relativeren of anders voelen als je negatieve dingen hoorde, dacht te horen of zelf dacht? Ik kan het niet goed verwoorden geloof ik. Wat ik zelf merk is dat ik positieve dingen misschien wel hoor maar ze niet echt aan kan nemen omdat mijn hoofd wel kan zeggen dat ze gemeend zijn maar mijn hart/ziel (?) het niet gelooft, het niet kan geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden