Spring naar bijdragen

Dinsdag 9 maart 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Bor:

Ik hoop dat het je troosten kan @ikkanhet

Hoe dichterbij donderdag komt hoe zenuwachtiger ik wordt in m'n lijf. Sta er bijna strak van. Maar geen koffie meer vandaag. Relax.. 

Wat staat je dan te wachten Bor? Ik ken een waarheid: De mens lijdt het meest voor het lijden wat hij vreest, wat nimmer op komt dagen..        Heb ik zelf niet bedacht hoor!.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Fabienne1985:

Goedemorgen allemaal.

Pff werd bruut wakker gemaakt door mijn middelste dochter ( die had stiekem een telefoon gepikt waar ze spelletjes op doet). Gisteravond beetje mot gehad met mijn vriend ( hij reageerde nogal snauwerig ) doorgaans was dat echt een trigger voor me om dan alcohol te pakken en mezelf te verdoven, nu ging enkel een seconde een gedachte door mijn hoofd, heb een kop thee genomen en ben naar bed gegaan en heb gedacht dit is echt zijn eigen tekortkoming hierdoor laat ik me niet uit het veld slaan. Voelde echt als een overwinning ( ik die zich alles altijd aantrekt ) trots momentje en heb nog prima kunnen slapen ook 

Zo was ik ook @Fabienne1985, de kunst is om het niet met alcohol weg te drinken. Tot op heden slaag ik daar in..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ikkanhet, gecondoleerd met het verlies van je vriendin, ik wens je veel sterkte.

@Bor, gefeliciteerd met Bowie, wat een heerlijke kameraad voor jou! Én tegelijkertijd sterkte voor wat komen gaat, geen wonder dat je ontzettend gespannen bent. Ik duim voor jullie. Heel goed dat je hier schrijft.

En @bolletje ook gefeliciteerd, goed hoor , 5 jaar. Ik ben ook zo blij dat ik niet meer rook, nu mijn buurvrouw nog. :(

En ook nog @lady jane, gefeliciteerd met de club. Bijzonder dat jullie al zo lang samen zijn.

Ben ik nog iemand vergeten?

bewerkt door Jannigje
Sorry, automatisch ingevuld en niet gezien.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Musashi:

Goeie morgen, wauw zoveel stoppers met roken hier ook zeg. Proficiat!!! Daar ben ik zelf nog niet aan toe geraakt...alle tips welkom!!!

'Neem een besluit en voer het uit.' Met alle andere methoden, bleef ik altijd onderhandelen. Besluiten te stoppen en doen, was de truc voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei bumperjim:

Moe hier ook. Verveeld ook en vooral. Alweer naar bed nu. 

Echt een scheisse avond gisteren. De avondklok eist zn tol, ik verveel me wezenloos en in het weekend lukt het juist niet om afspraken rond te krijgen want iedereen heeft alles volgepland :( 

Maar goed, niet gedronken, dat dan weer niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...