Adrian Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Gewist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 @Yvonne, mijn dank hiervoor.. Ik heb er weer van geleerd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Gewist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Gewist.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 4 minuten geleden zei Bor: Ik zou me op het dagpact zetten, althans proberen op m'n mobiel maar nu durf ik niet eens meer. lol Gewoon doen Bor.. Ik zit nu 2 jaar op dit forum en heb dit nog nooit mee gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Mijn vriendin is afgelopen nacht om half 3 overleden. Zbb, lady jane, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 8 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Wat enorm naar @ikkanhet. Heel veel sterkte. Hoe rauw ook, probeer droog te blijven. Met alcohol wordt de weg terug nog langer en hobbeliger... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Gecondoleerd @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 8 minuten geleden zei ikkanhet: Mijn vriendin is afgelopen nacht om half 3 overleden. Gecondoleerd @ikkanhet. Had zij een ziekte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Zojuist zei Adrian: Gecondoleerd @ikkanhet. Had zij een ziekte? Ik had laatst bijna elke week een begrafenis of crematie van een bekende. Mijn moeder reken ik daar ook bij, die was 94 en zagen het aankomen. Maar die andere drie was onverwacht.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Gecondoleerd Ikkanhet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Wat verdrietig @ikkanhet sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Sterkte @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Gecondoleerd @ikkanhet jeetje wat is het snel gegaan nog zeg :( hopelijk trek je het allemaal een beetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Goed zo @Bor tóch gekozen voor geen evaluatie maar gewoon echt closed te houden . Idd telefoonnummers eruit en alles wat je niet nodig hebt opruimen. Je mag idd trots zijn op jezelf ' ga zo door hé Over een maand of 8 hoop ik ook zo erbij te staan case closed . !!! @spirit jij gaat ook goed ' fijn om je te lezen ' speelt je nieuwe accordeon goed ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Gecondoleerd @ikkanhet wat een ontzettend triest nieuws Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Water laden is gelukt,ben zo blij als een klein kind. eindelijk weer warm en koud stromend drinkwater! ook heerlijk kunnen douchen diesel gehaald voor de kachel en de motor. boodschappen ook binnen. lig nu weer op een ander eilandje ,ook helemaal alleen heerlijk vind ik dat @Bor dit zijn de mooiste tijden om te varen heel af en toe een ander bootje en een klein praatje of elkaar even helpen en daarna weer snel op jezelf. ik heb deze tijd echt even nodig,ben mezelf compleet voorbij gelopen en ben ongelooflijk gestrest en depressief. echt genieten lukt me niet,maar ik maak er het beste van. heel soms heb ik dan toch wel een momentje van vreugde,zoals met dat water laden of ff lekker douchen maar het is verdoemd moeilijk op dit moment. en het belangrijkste,geen drank meegenomen! nu eten maken voor mezelf want ik heb al een week niet fatsoenlijk warm gegeten. lady jane, Lieke7777, nancy en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Goedemiddag allemaal, @ikkanhet Gecondoleerd Sterkte, toch nog snel gegaan @Zbb Deze dag kan je heel voldaan afsluiten zou ik zo zeggen Je pakt jezelf goed aan Goed man (duimpje omhoog ) @Jopie Ik vind het leuk om te lezen dat je "burgelijke "flatje, beter bevalt dan je had kunnen vermoeden Je klinkt een heel stuk rustiger en tevredener Gelukkig, want dat gun ik je uiteraard wel Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Klinkt wel knus en even op jezelf @Zbb snap dat het moeilijk is om te genieten maar de kleine beetjes maken het .. Eet smakelijk alvast . En goed dat je geen drank meegenomen hebt . Respect dat je de binge die je zag aankomen zo goed hebt weten te bedwingen . Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Vanochtend naar een thuiskapster geweest bij vrienden weer een lekker kort koppie Vanmiddag watt viooltjes geplant in een grote pot op de gallerij en nog een paar voor op het balkon En..de dag is zowat alweer om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 sterkte ikkanhet, hopelijk heb je nog afscheid kunnen nemen♥ heerlijk gefietst, gewandeld en broodje kroket (+WC!) aan de Lek bootjes gekeken, bijgekletst een nu met een bord warm eten op schoot weer wat op temperatuur komen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Nasi, rendang, sajour boontjes. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 noedels indo-bumbu, groenten geruld gehakt nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Vanavond weer een persconferentie. Ik ga niet kijken, ik ben niet geïnteresseerd, ik merk het allemaal wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden